عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

۲۸ مطلب توسط «فریده» ثبت شده است

سلام به عروس خانوم های گل و گلاب

امروز در مورد رفتاری صحبت میکنیم که همه ی ما داریم ولی ان شاء الله با تمرین کنارش میذاریم . همیشه برای خودمون هدفی تعیین میکنیم ، همیشه لیستی از کارهایی که باید انجام بشه داریم ، همیشه برای کارهامون برنامه ریزی میکنیم اما هدف رو بدست نمیاریم ، لیست کارهارو انجام نمیدیم ، برنامه ریزیمون دست نخورده میمونه و به جاش کارای دیگه ای انجام میدیم ، این میشه کارشکنی علیه خودمون .

مثلا ما تصمیم میگیریم ازدواج کنیم ولی در عمل با رفتار های نامناسب در حق خودمون کارشکنی میکنیم .

یه زن متاهل تصمیم میگیره برای خوشبختی خودش و همسرش تلاش کنه ولی با دعواها و لجبازی ها در حق خودشو زندگیش کارشکنی میکنه .

تازه عروس و داماد تصمیم میگیرن برای خرید خونه اقدام کنند ولی با ولخرجی ها و ریخت و پاش ها و مهمونی های بی مورد علیه خودشون کار میکنند .

دانشجو تصمیم میگیره درس هاش رو با نمره خوبی پاس کنه ولی با گذروندن وقت پای اینترنت و دوستان و مهمونی رفتن در حق خودش ظلم میکنه .

پس ما خودمون هستیم که علیه خودمون ظلم میکنیم . فکر کنید ببینید کارشکنی های شما علیه خودتون چیه و تصمیم بگیرید برای کمک به خودتون .

 

فریده
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۴ نظر

سلام به عروس خانوم های گل و گلاب

داریم به نوبت نکته های آراستگی رو در کنار هم تمرین میکنیم . این هفته نوبت مراقبت از موهاست .

یکی از نکته های مهم که همه میدونیم تمیز بودن موهاست . یعنی شستشوی مرتب موها . یعنی داشتن موهایی که از چربی زیاد براقه و دسته دسته شده ممنوعه . امیدوارم همگی این نکته رو رعایت کنیم . در مورد این نکته اصلا نمیشه برای کسی نسخه پیچید و گفت مثلا 2 بار موهارو در هفته بشوری کافیه ، هر کدوم از ما باید خودمون ببینیم چند بار شستشو برامون مناسبه .

پس تا اینجا شد داشتن موهای تمیز . حالا می رسیم به این نکته که برای شستشو چه نکته ای رو لحاظ کنیم . |ولین قدم تشخیص نوع موهاست . موهاتون خشکه ، چربه ، معمولیه . موهای چرب خیلی زود حالت روغنی و براق پیدا میکنه و معمولا هر یک روز در میون نیاز به شستشو داره . موهای خشک هم معمولا بصورت وزه و رطوبت مورد نیاز وجود نداره و موخوره هم تو این نوع موست . موی نه خشک نه چرب میشه معمولی .

اگر موهای چربی دارید ، حتما از شامپوهای مخصوص موهای چرب استفاده کنید تا چربی موهاتون کنترل بشه .

اگر موهای خشکی دارید ، حتما از شامپوهای مخصوص موهای خشک + نرم کننده استفاده کنید .

برای موهای معمولی هم شامپوهای مناسبش .

فریده
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۱ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۵ نظر

سلام به عروس خانوم های گل

میخواهیم در مورد اینکه توی جمع های خانوادگی ، دوستانه ، آشنایان و فامیل و اقوام چطوری رفتار کنیم که شخصیتمون همیشه خاص باشه صحبت کنیم .

نکته این هفته درمورد دوری از بحث های سیاسی و مذهبی است . ببینید این دو مورد جزء بحث هایی هستند که همیشه افراد حاضر رو به دو گروه که همیشه مقابل هم هستند تبدیل میکنند . این دو مورد همیشه گروه موافق و مخالف داشته و همه هم این موضوع رو میدونیم . پس چرا بحثی رو شروع کنیم که میدونیم تهش به ناراحتی خودمون و دیگرون ختم میشه ؟

شاید الان بگید که شما هم حق دارید نظرتون رو اعلام کنید و از اعتقاداتتون دفاع کنید ولی وقتی مجموعا 2 یا 3 ساعت کنار هم هستید ، این زمان فرصت مناسبی برای قانع کردن و به کرسی نشوندن حرفتون نیست . بحث کردن در این موارد فقط باعث ناراحتی و اعصاب خوردی خودتون و اطرافیانتون میشه . همیشه طرفین حق رو با خودشون میدونن و به هیچ عنوان حاضر به کوتاه اومدن نیست .

یاد بگیریم همه نظرات محترم هستن . به نظر من تا اونجایی که میشه خودمون رو از این مسائل کنار بکشیم و اگر مجبور بودیم وارد بحث بشیم فوق العاده محترم صحبت کنیم و دنبال کوبیدن و تحقیر طرف مقابلمون نباشیم .

فریده
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۴ نظر

سلام به عروس خانوم های عزیز

همونطور که قبلا هم گفتیم دست های یه خانوم نشونه ی شیک و آراسته بودنشه . تا الان دستکش و کرم مرطوب کننده رو توی برنامه زییایی دستهامون داشتیم ، این هفته هم میرسیم به ناخن ها که به زیبایی هر چه بیشتر دست ها کمک میکنه . امروز در مورد اندازه ناخن ها صحبت میکنیم .

یه گروه از خانوم ها عادت دارند ناخن هاشون رو خییییلی بلند کنند . در حد مثلا یک سانت . این نوع ناخن اصلا شیک نیست . قرار نیست با ناخن های بلند مثل جادوگر تو کارتونهای بچگیمون بشیم :-)))

یه گروه دیگه هم عادت دارن ناخن ها رو از ته ته بگیرن . دیگه اون موقع است که دیگه ناخن های بیچاره از درد به حرف میان :-))) این هم درست نیست .

گروه سوم خانم هایی هستند که ناخن هایی در حدود 2 یا 3 میلیمتر دارن . همیشه ناخن های دستها مرتب و یک اندازه است . یکی بلند یکی کوتاه نیست . هفته ای یکیار رسیدگی به ناخن هارو توی برنامه اشون دارن . مثلا این عکس : http://www.axgig.com/images/18668850823351963832.jpg

شما جزء کدوم گروهید ؟ من خیلی سال پیش گروه دوم بودم بعد وارد گروه اول شدم . الان خدارو شکر جزء گروه سوم .

عروس خانوم همین روزهای خیلی نزدیک ، به امید روزی که حلقه ازدواجت رو به دستهای زیبات بندازی .

 

فریده
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۴ نظر

سلام به عروس خانوم های دوست داشتنی

همیشه آدم ها توی زندگی برای مسائل مختلف زندگیشون بهونه میارن . یعنی استاد بهونه آوردن ، ما آدمهاییم .

چرا وقتی انجام دادن کاری رو دوست داریم ، انجامش نمیدیم ؟ چرا چیزهایی رو که دوست داریم ، بدست نمیاریم ؟ چند نمونه از بهونه ها رو بخونید :  

سرم خیلی شلوغه .

بابام نمیذاره .

تو این جور دانشگاهها هیچی نمیشم .

پول ندارم .

تو این کشور جای پیشرفت نیست .

خیلی دردسر داره این کار .

و .......

جواب سوالات پایین رو برای خودتون بنویسید :

دوست داشتید زندگیتون چطوری باشه ؟

دلیل اینکه اون زندگی رو ندارید چیه ؟

دلایلتون واقعیتی است که نمیشه تغییرش داد یا بهونه است ؟

اگه دلایلتون بهونه است ، بدونین که زندگیتون همیشه همینطوری میمونه . برای تغییر زندگیتون بهونه ها رو پیدا کنید و کنار بزاریدشون .

 

 

 

فریده
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر