عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

پاتوق- پلاک ۷

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

اطلاعیه:

سلام عزیزان دوست داشتنی ...

وبلاگ جدید ساخته شد به خانه جدید میرویم: 

http://arosekhoshbakht.mihanblog.com

۹۵/۰۴/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
سمیه

پاتوق

نظرات  (۱۷۳)

بسلامتی
نبود شما را در اینجا به قال نیک میگیرم
مثل اینکه عروسیهای زیادی در راه است...
سلام.چه قدر قبلنا اینجا شلوغ بود.با هم گفنگو میکردیم.من بازم هرروز به وبلاگ عروس های اسمانی میرم وبازم هیچ کس اونجا هم نیست.
برا منم دعا کنین.گرچه دیگه فک میکنم هیچ وقت ازدواج نمیکنم.
رقیه عزیزم اتفاقا تو ازدواج میکنی ...
خدا را به خاطر ازدواجی که برات در نظر گرفته شکر کن
راستی عروس خانوم امتحانات تموم شد؟

مثل من باش و از رو نرو
انقدر از خدا بخواه
تا یه روزی قسمتت میشه
من که مطمنم همه ازدواج میکنیم

۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۴ سیده زهرا
سلام رقیه کل خوبی دخترعمو؟

فریده،محبوب،عسل بانو،مرضیه۶۳،الی،مریم،نجیبه،مسافر،... عروس شدند فک کنم
امتحاناتم همش بد بود.
ممنون.سیده زهرا تو چظوری؟چه خبرا؟
عاقبت بخیری و دست یافتن به یک زندگی موفق و سالم از نشانه های ازدواج موفق است . برای دست یافتن به این مهم 7 دلیل و نشانه باید در زندگی مشترک به وضوح دیده شود.
بازدید : 2,439 نفر

عاقبت بخیری ، آرزویی است که همیشه بزرگترها برای جوانان دارند. گاهی نمی دانیم این عاقبت بخیرییعنی چه و زیاد به عمق موضوع پی نمی بریم ولی باید بدانیم که همه چیز از یک زندگی خوب و خوشبختی کامل در همین عاقبت به خیری خلاصه می شود.

درست همان وقتی با فردی آشنا می شوید که همه ویژگی های مورد تایید شما را دارد و می توانید روی او به عنوان همسر آینده تان حساب کنید، این شک و دو دلی سراغتان می آید که:آیا در آینده هم همین طور خوشبخت خواهیم بود؟

 برای همین است که توصیه می شود در دوران نامزدی و عقد کردگی، هوش و حواستان را جمع کنید و روند رابطه تان را با نامزد/ همسرتان زیر ذره بین بگیرید. اگر این ذره بین را به دست گرفته اید اما هنوز نمی دانید چه چیزهایی را باید ملاک خوشبخت شدن تلقی کنید، ما به شما خواهیم گفت.

1. اعتمادی ناگسستنی

چندماهی که از نامزدی و عقد می گذرد، رابطه کم کم جنبه ها و لایه های عمیق تری از خود را نشان می دهد. در ازدواج، اعتماد یک شرط انکار نشدنی است. اگر یک اعتماد واقعی بین شما وجود داشته باشد، می توانید برای هر چیزی روی همدیگر حساب کرده و هیچ وقت حس نمی کنید که طرفتان چیزی از شما پنهان می کند. اعتماد زن و مردی که با هم ازدواج می کنند، باید از جنسی باشد که برای شما امنیت خاطر و خیال راحت به همراه داشته باشد.

 2.شباهت

وقتی که با پیش رفتن در شناخت یکدیگر، می فهمید چقدر شخصیت مشابه دارید و تا چه حد ارزش هایتان به هم شبیه است، و از آن گذشته، چقدر نسبت به آینده شبیه به هم فکر می کنید و برنامه های مشابه دارید، یعنی انتخاب درستی داشته اید و قرار است در ادامه این ازدواج، در دسته زوج های خوشبخت قرار بگیرید. پس خوش به حال شما!

 

3. ابراز محبت

شاید خیلی از زوج ها در اولین روزهای آشنایی یا نامزدی حسابی به همدیگر ارادت نشان بدهند و از هم تعریف کنند و به هم عشق بورزند اما تداوم این احترام و محبت است که تعیین می کند شما زوجخوشبختی خواهید بود یا نه. اگر همچنان با وجود تنش های طبیعی و اختلاق نظرهای معمول در یک رابطه، احترام همدیگر را حفظ می کنید، خوبی های همدیگر را به ذهن می سپارید و به هم محبت دارید، یعنی زوج خوشبختی هستید.

 

 4. پذیرش خانواده ها

در یک ازدواج موفق هم شما باید از طرف خانواده او پذیرفته شوید، هم او از طرف خانواده شما. از آن مهم تر، شما باید بتوانید خانواده های یکدیگر را دوست بدارید، به آنها احترام بگذارید و از وقت گذراندن با آنها و تعلق داشتن بهشان، احساس خوبی پیدا کنید. وقتی چنین حسی به خانواده همسر/ نامزدتان دارید، می توانید امیدوار باشید که آینده ازدواج تان روشن است.

شما باید در کنار همسرتان آنقدر احساس پذیرفته شدن و امنیت داشتن بکنید که وقتی حرفی در دلتان دارید یا مشکلی برایتان پیش می آید، بدون ترس از عصبانیت یا تهدید و برخورد بد او، ماجرا را با او در میان بگذارید. احساس امنیت همچنین به معنی آن است که شریک زندگی شما، مدام در حال چک کردن و کنترل کردن شما نیست و حریم شخصی شما را محترم می داند

 

5.گفتگوهای عمیق

وقتی بتوانید با همسر/ نامزدتان گفتگوهای معنادار و عمیق داشته باشید، یعنی بخش مهمی از راه را طی کرده اید. منظورمان از گفتگوی عمیق این است که بتوانید با هم در آرامش درباره مسایل بینتان صحبت کنید، نظرات واقعی تان را بگویید و نظرات طرف مقابل را بشنوید و بپذیرید و در نهایت با همدیگر درباره حل آنها تصمیم بگیرید. این یعنی همدلی و مهارت حل مساله دو طرفه.

 

6. احساس امنیت

در یک رابطه کامل، شما باید نسبت به همسرتان احساس امنیت و اطمینان خاطر داشته باشید. باید حس کنید که وقتی او هست، دنیا هیچ آسیبی نمی تواند به شما برساند و با کمک او می توانید از پس همه مشکلات برآیید. این امنیت همچنین شامل امنیت عاطفی هم می شود و باید در کنار او احساس کنید که آرامید، هر وقت به او نیاز دارید در دسترستان است و از جان و دل برایتان مایه می گذارد، آدم اول زندگی او هستید و به هر بهانه کوچکی او را از دست نخواهید داد.

 بخش دیگری از امنیت، توانایی راحت صحبت کردن و خودافشایی کردن است. شما باید در کنار همسرتان آنقدر احساس پذیرفته شدن و امنیت داشتن بکنید که وقتی حرفی در دلتان دارید یا مشکلی برایتان پیش می آید، بدون ترس از عصبانیت یا تهدید و برخورد بد او، ماجرا را با او در میان بگذارید. احساس امنیت همچنین به معنی آن است که شریک زندگی شما، مدام در حال چک کردن و کنترل کردن شما نیست و حریم شخصی شما را محترم می داند.

  

7. پشتیبانی از همدیگر

وقتی یک ازدواج موفق خواهد بود که زن و مرد با هم رشد کنند و در مسیر رشد، به یکدیگر کمک کنند تا به اهدافشان برسند. پشتیبانی از یکدیگر و حمایت همه جانبه از آرزوها و آمال یکدیگر، ویژگی ای است که باید در تمام سال های زندگی همراه یک زوج باشد نه فقط در ابتدای ازدواج.

سلام دوست جونی ها خوبین
از وقتی سمیه رفته وبلاگ جدیدش دیگه همو ندیدیم.
نه من هنوز عروس نشدم.
سلام عسل بانوی عزیز 
نمیدونم تا کی اما وب جدید  به علت نداشتن بعضی امکانات اینجا تعطیل شد دیگه همه پاتوقمون اینجاست
یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان ما را
ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .
خدایا گرفتارى بزرگ شد،و پوشیده بر ملا گشت،و پرده کنار رفت،و امید بریده گشت،و زمین تنگ‏ شد،و خیرات آسمان دریغ شد و پشتیبان تویى،و شکایت تنها به جانب تو است،در سختى و آسانى‏ تنها بر تو اعتماد است،خدایا!بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست آن صاحبان فرمانى که اطاعتشان را بر ما فرض نمودى،و به این سبب مقامشان را به ما شناساندى،پس به حق ایشان به ما گشایش ده،گشایشى زود و نزدیک‏ همچون چشم بر هم نهادن یا زودتر،اى محمّد و اى على،اى على و اى محمّد،مرا کفایت کنید،که تنها شما کفایت‏کنندگان منید،و یارى‏ام دهید که تنها شما یارى‏کنندگان منید،اى مولاى ما اى صاحب زمان،فریادرس،فریادرس،فریادرس، مرا دریاب،مرا دریاب،مرا دریاب،اکنون،اکنون،اکنون،با شتاب،با شتاب،با شتاب،اى مهربان‏ترین مهربانان به حق محمّد و خاندان پاک او.
التماس دعا دوستهای گلم
غمی به دل نشسته که دعا میطلبد ای دوست
دعای پرفضیلت جلیل الجبار برای رهایی از غم

هر بنده از بندگان خدا وهر امتی از پیروان تو این دعا را در عمر خود یک باربخواند یا محمد به حرمت وجلال خودم قسم او را هفت چیز بدهم:

روایت است که حضرت رسول(ص) فرمودند : هرکس هر وقت این دعا را بخواند چنان باشد که:
360حج کرده است 
و360 ختم قرآن کرده باشد
و360 بنده آزاد کرده باشد 
و360دینارصدقه داده باشد
و360اندوهگین را از غم رهایی بخشد.


چون حضرت رسول(ص)این کلام را فرمود جبرئیل (ع)در رسید وگفت:

 یا رسول الله هر بنده از بندگان خدا وهر امتی از پیروان تو این دعا را در عمر خود یک باربخواند یا محمد به حرمت وجلال خودم قسم او را هفت چیز بدهم :


اول : فقر ودرویشی را از او بردارم دوم: از سوال نکیر ومنکر ایمن شود سوم: از صراط بگذرد چهارم: از مرگ ناگهانی برهانم پنجم: دوزخ را بر وی حرام گردانم ششم: از تنگی قبر ایمن نگه دارم هفتم: از غضب سلطان وظالم حفظ فرمایم.


متن دعای جلیل الجبار به شرح زیر است:


بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم


لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ الجَلیلُ الجَبار، لااِلهَ اِلاَّاللهُ الواحِدُ القَهّارُ ، لا اِلهَ الاَّاللهُ العَزیزُ الغَفّار


لااِلهَ اِلاَّ اللهُ الکَریمُ السَتّار،لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ الکَبیرُ المُتَعال؛لا اِلهَ الاَّ اللهُ وَحدَهُ لاشَریکَ لَه


اِلهاً واحِداً رَبّاً و شاهِداً اَحَداً صَمَداً وَ نَحنُ لَهُ مُسلِمونَ وَ لااِلهَ اِلاَّ اللهً وَحدَهُ لاشَریکَ

لَهُ اِلهَاً واحِداً رَبّاً وَ شاهِداً اَحَداً صَمَداً وَنَحنُ لَهُ عابِدُونَ لااِلهَ اِلاَّ اللهً وَحدَهُ لاشَریکَ

لَهُ اِلهَاً واحِداً رَبّاً وَ شاهِداً اَحَداً صَمَداً وَنَحنُ لَهُ قانِتونَ لااِلهَ اِلاَّ اللهُ وَحدَهُ لاشَریکَ

لَهُ اِلهَاً واحِداً رَبّاً وَ شاهِداً اَحَداً صَمَداً وَنَحنُ لَهُ صابِرونَ لااِلهَ اِلاَّاللهُ مُحَمَّدٌ رَسولُ الله

صَلَّی الله عَلَیهِ وَ الِهِ عَلِیٌ وَلِیٌ الله عَلَیهِ السلامُ اللّهُمَّ اِلَیکَ وَجّهتُ وَجهی وَ اِلَیکَ

فَوَّضتُ اَمری وَ عَلَیکَ تَوَکَّلتُ یا اَرحَمَ الرّاحِمین.

گنجهای معنوی

التماس دعا

دیشب دلم خیلی گرفت من روزهای... خیلی کم ظرفیت و افسرده میشم باورتون نمیشه دعای بالا و یک دعا هم تو کانال خدا فرستادم انگار غم و غصه ای نبود آروم آروم شدم مساله حل نشده و امیدوارم ختم به خوبی و خیر بشه ولی تاثیر این دو تا دعا در تحمل وصبر و آسایش ذهن بینظیره دعای بالا و سبحان الله یا فارج الهم ... تو کانال خدا به آدرس زیر فرستادم:
https://telegram.me/khodayehbakhshandeh
 یه دور خوندم کافی گفتم تجربم شاید به دردتون خورد
التماس دعا
دوستان یه نظر سنجی:
 برای چله کلیمیه چه نذر بزاریم!؟
عروس شدین بقیه رو هم تحویل بگیرین 
بیاین اینجا ما را هم در خوشحالیتون شریک کنید

سلام سلام

من از مسافرت برگشتم . چقدر دلم براتون تنگ شده بود .

خدایا همه مارو عروس خوشبخت کن . الهی آمین

رسیدن به خیر فریده جان امیدوارمدخوش گذشته باشه
سلام سمیه جون . ممنونم . نبینم اینجا سوت و کور باشه . چرا دوستامون نیستن ؟
سلام دوستان
سمیه جون ختم قران بگیر. با معنی.

۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۳ سیده زهرا
سلام گلا خوبید؟ عسل جون و فریده گل و دخترعموی عزیزم..... 
محبوب قلبها کجاست؟
بقیه کجان؟
به به
سیده زهرا
خوبی آبجی
بچه ها بیاین مثل قبل با هم اینجا تعریف کنیم.
برا هم دعا کنیم.
سیده زهرا عروس دلشکسته همون دختری بود که شما براش صلوات میفرستادی؟
دوستهای گلم زنجیره دعا راه بندازیم به نظرتوندخوبه!؟؟
 به اینصورت که ختم قبلی را که دوست قبل از ما خواسته براش انجام بدیم و دعا کنیم انجام بدیم و حاجتی که خواسته براش از خدا بخواهیم البته ختمهایی بزاریم که انجام شدنی باشه و زود تموم بشه مثلا من میگم واسم ۱۴ تا صلوات بفرستیم از من به بعد هرکس اومد اعلام کنه چقدر از این صلواتها را میفرسته و بعد دعا کنه مثلا یکی میگه ۱۰ تا بعدی میگه ۴ تا و...
دعا در حق دیگری معجزه میکنه 
کیا موافقن ؟؟؟
 دستا بالا
سلام . من که هستم سمیه جون 
سیده زهرا جونم دلم خیلی برات تنگ شده 
عسل جونم خوبی ؟ دلم برای تو هم تنگ شده 
بقیه کجان ؟ محبوب ، سیده رقیه ، نجیبه 
فرید جون دو نفری شروع میکنیم الدماس دعا دارم ۵ تا صلوات 
سلام سمیه جون منم 100تا میفرستم 
سمیه جونم 5 تا صلوات رو به همراه 15 تای دیگه فرستادم . الهی عروس خوشبخت بشی به حرمت 14 معصوم و حضرت عباس 
قبول باشه خدایا فریده و عصمت را همین زودیا عروسی خوشبخت کن الهی آمین
سلام
منم به نیت خوشبختی سمیه جونم 14 تا صلوات میفرستم
چه حس قشنگیه وقتی در حق هم دعا میکنیم من اعتقاد عمیقی به این حس دارم و قطعا دعای خیر در حق همدیگه برآورده خواهد شد 
خدایا! عسل بانو و فریده و عصمت را همین زودیا عروس خوشبخت کن و آرامشی که وعده دادی در کنار همسری شایسته به آنها عطا کن 
اللهم عجل لولیک الفرج
آبجیا خواهرای گل و ذاکر اهل بیت من که دلم روشنه سیل عروس به راهه شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا حاجت روایی فاصله ای نمانده خدا را بیشتر و بلندتر و طولانی تر صدا بزنیم...
من امیدوارم و میدونم من و تک تک دخترهای این جمع خوشبخت میشیم . 
بچه ها چرا نمیاین
بودن در کنار هم باعث میشه خیلی چیزها برامون راحت تر بشه. بیاین با هم باشیم
سمیه جون گفته بودی ختم مجرب معرفی کنیم. ختم 41 روزه سوره حشر هست.نباید بینش فاصله بیافته.

1. در کتاب "هزار و یک ختم"، از امام صادق (علیه السلام) نقل شده هر کس سوره مبارکه «حشر» را برای برآورده شدن حوایج، و حل مشکلات عظیم، چهل و یک روز، و هر روز یک بار بخواند حاجت او بر آورده و مشکل اش حل می شود.
البته اگر یک روز هم بین آن فاصله افتاد باید ختم را از ابتدا انجام دهد.
در این کتاب، ختم سوره «حشر» چهل روز، به گونه های دیگر هم ذکر شده:
در یک اربعین، هر روز یک مرتبه افزوده می شود یعنی روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه ، ... تا روز چهلم که می شود چهل مرتبه.
طریقه دیگر این است که روز اول چهل مرتبه، روز دوم سی و نه مرتبه، ... تا روز چهلم که یک مرتبه است.(1)
2. ساعت معین و بخصوصی ذکر نشده بلکه در طول روز فرصت دارد.
3. با وضو و رو به قبله بودن شرط نیست ولی توجه داشته باشید که این موارد شرط کمال محسوب می شوند یعنی اگر عمل عبادی همراه این امور باشد کامل تر است و طبعا ثواب و اثر بیشتری هم دارد.
سمیه جون اگه تصمیم داشتی زودتر بذار. تا تو چله کلیمیه بخونیمش
عسل نازنین سلام خوبی !؟
 خیلی دوست دارم یه چله خوب بگیریم و همه حاجت روا بشیم بقیه نظرشون چیه
من خودم به شخصه نمیدونم چی بگم؟ بعضیا میگن سوره حشر اومد نیومد داره میشه درموردش اطلاعات بدی!؟

دوستهای گلم با چله دعای توسل موافقین!؟
من تحقیق کردم روایت از امام صادق برای چله این سوره هست.

حالا به دلت بد اومده ولش کن.دعای توسلم خوبه.

من یه پیشنهاد دارم امیدوارم قبول کنید : چله ای که هدیه باشه برای حضرت ابوالفضل العباس

 

این مطلب رو جایی خوندم جالب بود:
++++
امام زمان می گوید که چگونه از حضرت ابوالفضل حاجت بگیریم

 حضرت حجة الاسلام و المسلمین  »آقاى حاج سیّدمحمد تقى حشمت الواعظین طباطبائى قمى « داستانى را از »آیت الله العظمى مرعشى نجفى قدس سره « اینچنین نقل فرمود:
یکى از علماى نجف اشرف ، که مدّتى در قم آمده بود، براى من چنین نقل کرد که : من مشکلى داشتم به مسجد جمکران رفتم درد دل خود را به محضر حضرت بقیة الله حجةّبن الحسن العسکرى امام زمان «عجل الله تعالى فرجه الشریف « عرضه داشتم و از وى خواستم که نزد خدا شفاعت کند تا مشکلم حل شود.
براى همین منظور بکرّات به مسجد جمکران رفتم ولى نتیجه اى ندیدم . روزى هنگام نماز دلم شکست و عرضکردم : مولاجان ، آیا جایز است که در محضر شما و در منزل شما باشم و به دیگرى متوسل شوم ؟ شما امام من مى باشید، آیا زشت نیست با وجود امام حتّى به »علمدار کربلا قمربنى هاشم (ع «( متوسل شوم و او را نزد خدا شفیع قرار دهم ؟!
از شدت تاثر بین خواب و بیدارى قرار گرفته بودم . ناگهان با چهره نورانى قطب عالم امکان»حضرت حجّت بن الحسن العسکرى عجل الله تعالى فرجه الشریف «مواجه شدم .
بدون تامل به حضرتش سلام کردم .
حضرت با محبت و بزرگوارى جوابم را دادند و فرمودندنه تنها زشت نیست و نه تنها ناراحت نمى شوم به علمدار کربلا متوّسل شوى ، بلکه شما را راهنمائى هم مى کنم که به حضرتش چه بگویى .
چون خواستى از حضرت ابوالفضل (ع »حاجت بخواهى ، این چنین بگو«یا اباالغوث ادرکنى »اى آقا پناهم بده »

ختمی دیگر:

حضرت حجة الاسلام و المسلمین جناب ((حاج آقاعلى رباّنى خلخالى )) مؤ لف کتاب شریف چهره درخشان ((قمر بنى هاشم ابوالفضل العباس (ع ))) فرموده اند:
یکى از موثقین محترم که سالهاى متمادى مجاور کربلا بود، در شب یکشنبه ربیع الثانى 1414 در حرم مطهر کریمه اهل بیت ((حضرت فاطمه معصومه (علیهاالسلام ))) نقل کردند.
صاحب کتاب معالى السبّطین ، ((مرحوم شیخ مهدى مازندرانى )) سال 1358 هجرى قمرى در کربلا ایّام ماه مبارک رمضان در چند جا منبرى رفت و آخرین منبرش در رواق ((حضرت ابوالفضل العباس (ع ))) بود. مرحوم مازندرانى یک شب فرمودند: هر کسى فردا شب به اینجا، یعنى : به رواق ((حضرت ابوالفضل العباس (ع ))) بیاید، تحفه اى به او خواهم داد. فردا شب ما نیز در آن مجلس حاضر شدیم ، ایشان ، توسل و ختمى براى ((حضرت ابوالفضل العباس (ع ))) نقل کرد که انجام آن وقت معیّن و ساعت و روز مشخصى ندارد.
طریقه ختم را این طور بیان فرمودند:
((ابتدا 133 مرتبه صلوات بفرستد (اللهم صل على محمد و آل محمد) نیز 133 مرتبه بگوید: یا عباس یا عباس ... و بعد از آن مجددّا 133 مرتبه بگوید (اللهم صل على محمد و آل محمد) و این عمل را هر روز انجام دهد تا حاجتش برآورده شود.))
ناقل مطلب افزودند من براى بر آمدن حاجتى ، بعد از اتمام ماه رمضان مزبور از همان روز اول شوال این ختم را شروع کردم ، روز هشتم شوال حاجتم برآورده شد.
و خواسته من این بود: ((من در کربلا بودم و مادرم در ایران به سرمى برد و مى خواستم وى نیز به کربلا بیاید.
((حضرت عباس (ع ))) عنایت فرمودند و حاجتم آمدن مادر به کربلا روا شد.))
11 از بیاض خطّى موجود در کتابخانه مرحوم آیت الله العظمى ((آقاى حاج سیّد محمد رضا گلپایگانى رحمة الله علیه )) طریقه ختم و توسل به ((حضرت عباس (ع ))) را این چنین نوشته است .
از شب جمعه یا شب دوشنبه قبل از نماز صبح شروع تا وقت نماز صبح تمام شود، دوازده روز، و هر روز یکصد و سى و سه مرتبه بخواند:

اى ماه بنى هاشم خورشید لقا عباس
اى نور دل حیدر شمع شهدا عباس
از دست غم دوران من رو به تو آوردم
دست من بیکس گیر از بهر خدا عباس


ختم مجربّ دیگر 12 آیت الله سید نورالدین میلانى فرمودند: مرحوم آیت الله آقاى سیّد محمّد رضا بروجردى قدس سره از علماى بزرگ حوزه علمیه کربلا بودند که اخیرا در مشهد مقدّس در جوار حرم مطهرّ حضرت ثامن االائمه على بن موسى الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء سکنا گزیده بودند.
از ایشان در عداد مراجع یاد مى شد ولى عمرش وفا نکرد.
مرحوم بروجردى ، آن زمان که در کربلا ساکن بودند، براى آشتى و حسن رفتار بین عیال و مادرشان به حضرت اباالفضل (ع متوسل مى شوند و نتیجه خوبى مى گیرند به طورى که صفا و صمیمّیت کامل بین همسر و مادر ایشان برقرار مى گردد. وسل ایشان به این نحو بوده است : طبق مشهور 133 بار به عدد نام حضرت ابوالفضل العباس (ع ) و ذکر یا کاشِف الْکَرْبِ عَنْ وَجهِ الْحُسَینِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِّ اَخیکَ الْحُسَیْنِ (ع 13 و نقل کرده اند که ((مرحوم آیت الله شیخ محمد حسین اصفهانى (معروف به کمپانى ) قدس سره )) مى فرمودند: این کر، صحیحش این است ((یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجهِ الْحُسَینِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِّ اَخیکَ الْحُسَیْنِ (ع )))
مرحوم اصفهانى ، استاد مرحوم پدرم ، آیت الله العظمى ((آقاى سید محمّد هادى میلانى قدس سره )) بودند و منزل ما زیاد تشریف مى آوردند.
بروز کرامت در وادى البکا: در دیوان ملا عباس شوشترى ، متخلص به شباب چاپ (1312) آمده است .

 

اگر دلت شکست ماراهم دعا کنید

اینم هست:
+++
بهترین راه توسل به حضرت عباس (ع) چیست؟

بهترین راه توسل به آن حضرت، زیارتی است که در «کامل الزیاره» ص 256 باب 85 آمده است و شیخ عباس قمی آن زیارت را در مفاتیح‌الجنان در فصل هفتم در باب زیارت امام حسین(ع)، ص 714، یک مجلدی آورده است.

راه دیگر توسل به آن حضرت این است که روز جمعه پس از نماز 133 بار بگویی: (یا کاشفَ الکرب عَن وجه الحسین! اکشف کربی بحق اخیک الحسین )؛ عدد 133، عدد حروف کلمه عباس به حساب حروف ابجد است.
اینها رو مینویسم به یه نتیجه خوب برسیم
پس یعنی توسل به حضرت عباس رو میذاری سمیه جون ؟
هنوز نمیدونم 
اما شده 133  صلوات و ... را میزاریم
پیشنهاد خوفی بود فریده چونم

امیدوارم که بشه. امشب دلم هوای حضرت عباس رو کرده .

یادش امیدوارم میکنه و آروم .

کیا حاضرن؟
من
سلا فریده جونم من میرم نماز و میام هستی؟
سلام عزیزم . آره منم نماز بخونم میام .
من اومدم
کیا اینجا هستن ؟
چرا همه چراغ خاموشین؟
من هستم عزیزم

به ((حضرت عباس (ع ))) را این چنین نوشته است .
از شب جمعه یا شب دوشنبه قبل از نماز صبح شروع تا وقت نماز صبح تمام شود، دوازده روز، و هر روز یکصد و سى و سه مرتبه بخواند:

اى ماه بنى هاشم خورشید لقا عباس
اى نور دل حیدر شمع شهدا عباس
از دست غم دوران من رو به تو آوردم
دست من بیکس گیر از بهر خدا عباس

برگرفته شده از arosekhoshbakht.blog.ir
فریده گل خوبی؟
چه خبر 
امتحانات خوب شد؟

ممنونم عزیزم

خدارو شکر خوبم . آره خدارو شکر خوب بود امتحانات.

این روزها با هر سفره اتفاقهای جالبی افتاد 
اینها همش نشونست
فقط اراده رو باید قوی کرد
مثلا سفره حضرت مریم س
خانواده من رو دیدند که از نسلی مسیحی بودند و مسلمان شده بودند 
خلاصه به فکر معرفی من به دیگری و دیگری به من افتادند البته هنوز خبری نشده اما اتفاقش جالب بود و من ایمانم به دعا بیشتر شد و میدونم حتما یک روزی یک نتیجه خوب خواهیم دید 
تو چه خبر؟

یعنی سمیه جون ان شاء الله به زودی عروس خوشبخت میشی ؟؟؟

من نه هیچ خبری نیست . من راضیم به رضای خدا .

این شعر رو میخونم دلم باز میشه
ى ماه بنى هاشم خورشید لقا عباس
اى نور دل حیدر شمع شهدا عباس
از دست غم دوران من رو به تو آوردم
دست من بیکس گیر از بهر خدا عباس

برگرفته شده از arosekhoshbakht.blog.ir
بله که میشم 
تو هم همینطور
و همه 
مطمن باش

به زودی اینجا عروس بارون میشه ببین کی گفتم 
من 
تو
سیده زهرا
محبوب
عسل بانو
نجمه عروس خوشبخت
نجیبه عروس خوشبخت
مرضیه 63
آسمان 
مسافر
اینها رو یادته

1- سمیه نویسنده (عروس حضرت زهرا(س))               25-طیبه

2-فریده                                                                          26-طاهره ن

3-سمیه عروس خوشبخت ۹۴                                       27- مرضیه ج63

4-فیروزه                                                                        28- حمیده عروس امام حسین(علیه السلام)

5-مژگان عروس حضرت زهراس                                    30-...

6-مریم 20

7-نجیبه عروس خوشبخت 94

8-آسمان

9-عسل بانو

10-رز صورتی(لیلا89)

11-سیده زهرا

12-سمانه

13-سیده رقیه

14-فاطمه64 عروس خوشبخت

15-ص معصومه

16-محبوب

17-آرزو.ت عروس امام رضا-ع-

18-یلدا69

19-مریم

20-مبینا

21-پرنسس زیبا

22-زینب 68

23-مهیار70

24-مهدیه70

شرط عضویت پذیرفتن مرامنامه و ثبت اسم خود در این پست خواهد بود...

۴۱ نظر ۲  ۰۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۱
سمیه


برگرفته شده از arosekhoshbakht.blog.ir

ان شاء الله عزیزم . من همیشه اولین اسم تورو تو دعاهام میبرم . امیدوارم که به بهترین شکل حاجت روا بشی . خوشبخت بشی الهی .

من ازدواج خودم و شما دوستهای عزیزم رو به دستهای بریده حضرت ابوالفضل سپردم و مطمئنم بهترین رو برامون درنظر میگیره .

من مطمنم یا عروس شدند 
یا اتفاقهای خوب براشون افتاده 
یا در حال افتادنه
آره از اون موقع هم همچنان دعاشون میکنم . امیدوارم زود بیان و خبر ازدواج موفقشون رو بدن . مثل فیروزه و حمیده
فریده جونم نذر حضرت عباس تو این 40 روز حتما خواهد بود منتها دنبال یک نذر ساده هستم علتش رو خواهم گفت
شاید 133 صلوات
شاید 133 یا عباس
شاید 133 ا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجهِ الْحُسَینِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِّ اَخیکَ الْحُسَیْنِ (ع )))
شاید همون شعر بالا
ى ماه بنى هاشم خورشید لقا عباس
اى نور دل حیدر شمع شهدا عباس
از دست غم دوران من رو به تو آوردم
دست من بیکس گیر از بهر خدا عباس
++
شاید 40 زیارت عاشورا نذر او
و شاید یس
شاید طه
شاید نماز
نظرت چیه
البته طه و یس سخته
میدونم که به زودی ازدواج خواهی کرد چون دلت مهربونه
کار گروهی شروع میکنیم بازم خیلی جواب میده

من با صلوات موافقم . کاش مثل صلوات روزانه هدیه به معصومین، صلوات بری حضرت عباس هم برامون عادت روزانه بشه .

با یا عباس هم موافقم . وقتی صداش میزنی میدونی که میشنوه و جواب میده .

اون جمله عربی رو هم شنیدم که خیلی حاجت داده .

شعر بالا هم قشنگه .

زیارت عاشورا  تو وبلاگ مائده هست که از 14 مرداد شروع میشه .

با نماز هم خیلی موافقم مخصوصا بعد از نماز صبح

نیم ساعت بعد برمیگردم . ببخشید . کلی ظرف مونده :-(((
کدوم نماز بود بین مغرب و عشا بود یکی از بچه ها گفت ازش حاجت گرفت؟
ان شالله ظرف عروسیت و ظرف خونه بخت 
نماز کن فیکون🌹🌹🌹

🍃نماز کن فیکون برای طلب حاجت و برآورده شدن کلیه حاجات دنیوی و اخروی است و کثیری از بزرگان دین، آنرا تجربه نموده و بسیار موثر میدانند.

🍃بعد از نماز صبح و در وقت طلوع آفتاب در روز جمعه دو رکعت نماز حاجت بخواند:

 (در رکعت اول  بعد از سوره حمد، از اول سوره انعام تا پایان آیه 93 (وکنتم عن آیاته تستکبرون) بخواند

 🍃و سپس به رکوع رود و سجده ها را بجای آورد. 

🍃در رکعت دوم پس از حمد، از آیه 93 به بعد  (ولقد جئتمونا فرادى) تا اخر سوره شریفه انعام بخواند و سپس قنوت بخواند و رکوع  و سجده ها را بجای آورد و سلام دهد. 

🍃سپس هزار مرتبه بر پیامبر اکرم (ص) و آل مطهرش صلوت بفرستد و دعا کند و حاجت بخواهد که به اذن باریتعالی برآورده و مستجاب است 

🍃حتی اگر بین نمازگزار و حاجتش فاصله ای به اندازه مشرق ومغرب باشد. 

🍃این نماز را به دلیل سرعت تاثیرگذاریش کن فیکون نامیده اند و البته از مجربات است و بسیاری آنرا تجربه نموده اند. 

🍃اگر نمازگزار سوره انعام را از حفظ نباشد، جائز است که از روی قرآن کریم قرائت نماید.

++++++++++++++++++++
این نماز را هم خوبه یک بار بخونیم
من اومدم ببخشید . آقا من پایه ام هرچی که باشه . فقط زود بذار که بچه ها هم ثبت نام کنن .
چقدر آشپزخونه برق میزنه معلومه یه دختر کدبانو و زرنگ برق انداخته 
دستش درد نکنه
ان شاء الله آشپز خونه ی خونه خودمون رو  برق بندازیم .
الهی آمین
امام علی – علیه السلام – می فرمایند :" با یقین به همه چیز می توان رسید."
هدیه به امامان(ع)
چرا گفته‏ اند اگر قرائت قرآن را به اهل بیت هدیه کنید، ثواب آن مضاعف ‏می‏شود؟

قرآن خواندن یک عمل مستحب است و هر عمل مستحبی برای خودش ثواب دارد و هدیه کردن هم برای خودش عمل مستحبی است ثواب جداگانه دارد؛ و وقتی که به پیامبر و ائمه(ع) هدیه می‏شود خداوند به احترام و عظمت آنان که در پیشگاه خداوند دارند خداوند ثواب ویژه‏ای به شخص عنایت می‏کند، همان طوری که اگر کسی در راه خدا قرضی بدهد چند برابر را از خدا می‏گیرد. از طرفی ائمه(ع) معصوم و حامل کتب آسمانی و قرآنند و مجرای فیض الهی می‏باشند و ریزش رحمت و فزونی ثواب به سبب برکات وجودی آنان می‏باشد. امیرالمؤمنین علی(ع) می‏فرمایند: در دعا ابتدا بر اهل بیت صلوات بفرستید تا در اثر ریزش رحمت الهی به شما هم برسد، (نهج‏البلاغه، حکمت 30، نقل از کتاب تفسیر موضوعی آیت‏الله‏جوادی آملی، ج 8).
در نتیجه هدیه صلوات و ختم قرآن به ارواح پاک آنان موجب فزونی رحمت و افزایش فیض الهی خواهد داشت. علامه مجلسی در بحارالانوار آورده است: شخصی به نام علی بن مغیره خدمت امام موسی بن جعفر عرض می‏کند در ماه رمضان چند بار قرآن را ختم می‏کنم، روز عید فطر که فرا می‏رسد یکی از آنها را به پیامبر، یکی را به علی، یکی را به فاطمه و بقیه را به سایر امامان تا برسد به شما، اهدا می‏کنم. در برابر این عمل چه پاداشی برای من است؟ امام هفتم(ع) فرمود: پاداش تو آن است که در روز قیامت با آن بزرگواران خواهی بود. عرض کردم: الله اکبر آیا چنین پاداشی برای من است؟ حضرت سه مرتبه فرمود: آری، 
(بحارالانوار، ج 98، ص 5، المکتبةالاسلامیه). (لوح فشرده پرسمان، اداره مشاوره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کد: 3/7420)

عروس خانوما الان که این مطلب را مینویسم میخوام بگم گوشیم گم شده دعا کنید پیدا شه و کسی سراغ اطلاعات گوشیم نره 
رمز نذاشتم رو گوشیم 
ای خدا خودت ختم به خیر کن 
به من رحمت بفرست که محتاجم و تو بی نیاز
حجت الاسلام طبیعت پور چهاردهم محرم الحرام در هیئت جوانانِ ثارالله؛
در حدیثی دارد کسی آمد خدمت امام جواد(ع) و عرض کرد: می خواهم حجّ به جا بیاورم و از طرف شما و به نیابت از شما و پدرتان حجّ و طواف بجا بیاورم. اما بعضی ها می گویند جایز نیست برای اوصیاء الهی و ائمه(ع) این کار را انجام دهیم. آیا می شود یا خیر؟ پس حضرت این طور پاسخ داد: بله. طواف کن. این کار را انجام بده. هر چقدر می توانی این کار را انجام بده!
آنچه می خوانید گزیده ای از سخنان حجت الاسلام طبیعت پور در هیئت جوانان ثارالله است که در شب چهاردهم محرم بیان شده است:

بحثِ امشبِ ما درباره هدیه کردنِ ثواب است. این که آیا ما می توانیم ثوابِ اعمال خود را به کسی از مؤمنین هدیه کنیم؟ جواب این سؤال بسیار واضح است. بله. می شود.
مثلا می خواهم همه مؤمنین را در ثوابِ یک صلوات شریک کنم. خب، این صلوات به چه کسی می رسد؟ به کدامشان می رسد؟ به همه آن ها می رسد: به آدم(ع)، به ابراهیم، به نوح، به موسی، به عیسی.
همه از ثواب این صلوات استفاده می کنند! همه بهره می برند. همه محبین اهل بیت از ثوابِ حتی یک صلوات بهره می برند.
چرا انقدر ما خِساسَت می کنیم؟؟!! همه را شریک کنیم در ثواب صلوات.  صلوات هدیه کنیم. از ما که چیزی کم نمی شود اگر دیگران را نیز شریک کنیم.
آیا فقط مرده ها را می توان شریک کرد؟ یا زنده ها را هم می شود؟ همه را می شود؛ زنده ها و مرده ها را می شود شریک کرد در ثوابِ اعمالمان. حتی کسانی که به دنیا نیامده اند!!
همه محبّین اهل بیت از ثواب صلوات بهره می برند. چرا بُخل و خِساسَت به خرج می دهیم؟ از ما چیزی کم نمی شود که!!
قاعده ای که می خواهم امشب عرض کنم این است که : بعضی می گویند ما برای دیگران ثواب هدیه می کنیم، اما برای ائمه درست و صحیح نیست این کار.

بنده عرض می کنم می شود این کار را انجام داد. بسیار هم درست است. این تصورِ غلطی است که نمی توان این کار را انجام داد.
در حدیثی دارد کسی آمد خدمت امام جواد(ع) و عرض کرد: می خواهم حجّ به جا بیاورم و از طرف شما و به نیابت از شما و پدرتان حجّ و طواف بجا بیاورم. اما بعضی ها می گویند جایز نیست برای اوصیاء الهی و ائمه(ع) این کار را انجام دهیم. آیا می شود یا خیر؟ پس حضرت این طور پاسخ داد: بله. طواف کن. این کار را انجام بده. هر چقدر می توانی این کار را انجام بده! این کار جائز است!
چه کسی گفته نمی شود به معصومین ثواب هدیه کرد؟؟!! این ها شبهه است. از اهل بیت(ع) ما را دور می کنند. چه اشکالی دارد در مراسم اهل بیت بگوییم شادی روح امام حسین(ع) فاتحه مع الصلوات؟؟!!!
چه اشکالی دارد ثواب ختم قرآن به سیدالشهداء هدیه کنیم. اشکالی ندارد. باید فرهنگ سازی کنیم. طبل و زنحیر می زنیم اما قرآن و صلوات برای امام حسین انجام نمی دهیم!

ادامه حدیث می فرماید که شخص از سفر حج بازگشت و پس از ۳ سال خدمت امام رسید و عرض کرد: من آن سال حجّ را بنا به کیفیتی که بیان کردم انجام دادم. اما به دلم چیزی افتاد و طبق آن انجام دادم. حضرت پرسیدند: چه چیزی بر دلت افتاد؟ شخص گفت: روزی را به پیامبر(ص) اختصاص دادم و طواف نمودم. روزی را به امیرالمؤمنین(ه). همینطور هر روز را به یکی از ائمه اختصاص دادم تا این که روز دهم را به شما اختصاص دادم. پس حضرت فرمود: بخدا قسم دین و روشی را برای خود قبول کرده ای که خدا عبادت کسی را قبول نمی کند مگر با این روش!!

باید برای ائمه ثواب هدیه کرد. برای امام زمان(عج) صدقه کنار بگذارید. شخص در ادامه حدیث می فرماید: آقا جان! من یک روز نیز برای مادرتان فاطمه زهرا(س) اختصاص دادم. نظر شما چیست؟ حضرت فرمودند: تا می توانی زیاد این کار را انجام بده. چرا که با فضیلت ترین عملی که می توانی انجام بدهی همین هدیه کردنِ ثواب است.
خیلی چیزها گیرتان می آید! ثواب هدیه کنید. ثواب هایی که هدیه می کنیم حتماً می رسد به حضرات معصومین(ع). حتی اعمال واجب را هم می توان این کار را کرد. ثواب نماز واجب را به حضرات معصومین هدیه کنید، آن ها عنایت می کنند! مطمئنا متضرّر نمی شویم!

حضرات معصومین هم هدیه را بی پاسخ نمی گذارند. در روایت داریم که ائمه به خاطر هدیه دادنِ شاخه گلی از طرفِ غلامان یا کنیزانِ خود، آن ها را در راه خدا آزاد می کرد!!
آن حضرات هدیه های ما را بی پاسخ نمی گذارند. کافی است آن ها یک نظر کنند؛ شاید ما را هم از قید و بند نفس و شیطان آزاد و رها کنند...
پس درس امشب ما این است. باید این مطلب فرهنگ سازی شود. باید اعمال و اذکار و صلوات و عبادات را انجام بدهیم و ثوابش را به ائمه هدیه بفرستیم.
 
 
کدخبرنگار:۲۱۲۱۱۳

سلام سلام به همه عروس های گل و گلاب

الهی به حرمت علی بن موسی الرضا تک تک تون زود زود عروس خوشبخت بشید

دوستهای نازنین فردا میخوام گامها را شروع کنیم هرکی تمایل داره تو پست مربوطه ثبت نام کنه اگه شرکت نکنین هم طوری نیست تنهایی پیش میرم مطلب تا اطلاع ثانوی فقط برای اعضای ثبت نام شده قابل رویت خواهد بود
سلام سمیه جونم . خوبی ؟ حسابی شروع کرده بودم و داشتم خوب پیش میرفتم ولی دقیقا 2 روزه این شیطون لعنتی اومد سراغمو منو حسابی گول زد . ولی من دوباره دارم شروع میکنم . 

سلام به فریده گل
چطوری رفیقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق!!!!!!!!!!!!!
دلتنگتیم 
خوبی؟
تمرینات جدید را شروع کردیم...
فریده جونم شوهر جان را پیدا نکردی هنوز؟
از من که شده جن و من بسم الله
ها ها...
ولی یه چنگ میارمش آخرش ببین کی بهت گفتم ...
سلام سمیه گل 
خوبی عزیزم ؟ بله منم مطمئنم که تو و همسر الهیت خیلی زود به هم میرسین . 
من که فعلا هیچی هیچی . 
توکل به خدا . 
سلام 
فریده جونم دلم تنگته با کجاییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!1
برای این همسریمون هم باید دعا کنیم شاید مشکلشون حل شه ورپریده بلکه بیاد دیگهههههههههههههههههههه
نظرت چیه؟
دیشب زیارت عاشورا برای همه دم بختها خوندم بلکه این شوهر گرامی ما هم دعای ما بگیره بیادش دیگهههههههههههههه

نجمه جونم سلام عزیزم 
کجایییییییییییییییییییینننننننننننننن
دلم یه ریزه شده واسه همتون کجاییییییییییییییییییییییییییییییین بابا
شوهر تو چه خبر؟
دق کردیم بسکی این شوهره دل دل میکنه واسه رفتن زیر بار زندگی متاهلی 
شوهر هم اینقدر ترسو
هههههههههههههههههههههههههههه

ممنونم از لطفت سمیه جون . منم دلتنگتم عزیزم . من همین جا این دورو برا 
اشاره بزنی اومدم :-) 
من که والا همش دارم دعا میکنم نمیدونم چرا هیچی نمیشه 
با دعای ما کائنات دست به کار شدن 
صبر باید کرد 
اما مگه دستم به این همسریم نرسه 
دیگه خودش میدونه ....


تو که عشقی
خواهر گلم 
فریده جونم 
برات بهترینها رو از خدا میخوام...
ممنونم سمیه جونم . 
من واقعا واقعا به دعای دوستای خوب و مهربنی مثل تو نیاز دارم . منو فراموش نکن هیچوقت 
سلام دوستهای گلم دحو الارض را دریابیم التماس دعا
فریده جان 
عسل بانو ی عزیز
نجمه عروس خوشبخت نازنین
کجایین؟
شب نشینی و من و شمعهایی به دورم در حال مراقبه هستم شما هم بیایید اگه هستید...

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَهِی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکَى وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِیبا کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیَانِی فَإِنَّکُمَا کَافِیَانِ وَ انْصُرَانِی فَإِنَّکُمَا نَاصِرَانِ یَا مَوْلانَا یَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ

خدایا گرفتارى بزرگ شد،و پوشیده بر ملا گشت،و پرده کنار رفت،و امید بریده گشت،و زمین تنگ‏ شد،و خیرات آسمان دریغ شد و پشتیبان تویى،و شکایت تنها به جانب تو است،در سختى و آسانى‏ تنها بر تو اعتماد است،خدایا!بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست آن صاحبان فرمانى که اطاعتشان را بر ما فرض نمودى،و به این سبب مقامشان را به ما شناساندى،پس به حق ایشان به ما گشایش ده،گشایشى زود و نزدیک‏ همچون چشم بر هم نهادن یا زودتر،اى محمّد و اى على،اى على و اى محمّد،مرا کفایت کنید،که تنها شما کفایت‏کنندگان منید،و یارى‏ام دهید که تنها شما یارى‏کنندگان منید،اى مولاى ما اى صاحب زمان،فریادرس،فریادرس،فریادرس، مرا دریاب،مرا دریاب،مرا دریاب،اکنون،اکنون،اکنون،با شتاب،با شتاب،با شتاب،اى مهربان‏ترین مهربانان به حق محمّد و خاندان پاک او.
همه شما رو به خدای مهربان میسپارم امید که عروسهای زیادی داشته باشیم
سلام سمیه جونم . خوبی ؟ من خیلی میام ولی وقتی میبینم تنها منم تو سایت دلم میگیره و میرم
ای جان با این دل نازنینت چرا دلت بگیره ؟!!!!!!!!!!!!!
موافقی یه زمانی مشخص کنیم بیایم اینجا؟
امروز 343 روز هستش که با این وب و توسل به معصومین در کنار هم هستیم و اتفاقهای زیادی افتاده تو این مدت چند تا عروس هم داشتیم خب به نظر شما دیگه چه خبرهای خوبی خواهیم داشت منتظر خبرهای خوب هستیم...
عروسی من 
عروسی فریده
عروسی عسل بانو 
عروسی نجیبه عروس خوشبخت 
عروسی طیبه
عروسی... 
سلام گلا خوبید؟
ببخشییییییییییییییییییییییییییییییییییییید خیییییییییییییییییلی دیر به دیر میام ..
منم دلم براتون تنگ شده
.
.
.
سعی میکنم دوباره مثل قبل بیام
یه کم تنبل شدم
بقیه گلا کجاهستن عسل بانو فریده محبوب نجیبه و......
آیا کسی هست؟
ای جان 
سیده اومده
خوبی؟
دوستهای گلم ما ساعت 10 اینجا جمع میشیم ...
فعلا رخصت
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۶ عروس حضرت مهدی(نجیبه)
سلام به همه دوستان گلم خوبید خوشید سلامتید 

دلم برای همتون تنگ شده برای فریده,عسلی, محبوب, سیده رقیه, حتی دلم برای غرغر کردنای سیده رقیه هم تنگ شده 
من تو تلگرام بیشتر وقتمو اونجا هستم اخه من مدیر شدم خخخخخخخ 
سیده زهرا به کلبه منم بیا دلم برای بمب هات تنگ ش ه خخخخخخ
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۸ عروس حضرت مهدی(نجیبه)
من که عروس نشدم هنوز بقیه چی؟؟؟؟؟؟
سلام
سلام
بچه ها خوبید؟
عروسهای همین روزا
سیده پس کو
گفت 10 اینجا باشیم خودش نیست
نجیبه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هاتو یادمه 
فریده کجایی؟
تو راه بودیم خوش بودیم سوار لاکپشت بودیم 
سلام گلا
منم اومدم
من سرکار بودم عایا؟
چرا آبجی؟وووووی خدا نکنه
من نمیدونم این عسل و فریده و طیبه و مرضیه و سمانه و آسمان و معصومه و رقیه و دیگه کیا بودند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجان این دوست جونیا

1- سمیه نویسنده (عروس حضرت زهرا(س))               25-طیبه

2-فریده                                                                          26-طاهره ن

3-سمیه عروس خوشبخت ۹۴                                       27- مرضیه ج63

4-فیروزه                                                                        28- حمیده عروس امام حسین(علیه السلام)

5-مژگان عروس حضرت زهراس                                    30-...

6-مریم 20

7-نجیبه عروس خوشبخت 94

8-آسمان

9-عسل بانو

10-رز صورتی(لیلا89)

11-سیده زهرا

12-سمانه

13-سیده رقیه

14-فاطمه64 عروس خوشبخت

15-ص معصومه

16-محبوب

17-آرزو.ت عروس امام رضا-ع-

18-یلدا69

19-مریم

20-مبینا

21-پرنسس زیبا

22-زینب 68

23-مهیار70

24-مهدیه70


آبجی معصومه نت نداشت
بچه این دوستان که لیستش رو آوردم خبری دارین ازشون؟

نجیبه کجایی؟
ای جان معصومه جات خالیه..................هوممممممممممممممممم
سیده جان چه خبر؟
مشغولیااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نجیبه ..آرزو...لیلا 89 با نجیبه خبر دارم بقیه نه
شدید آبجی ..خسته کارم هسم
با آبجی معصومه ازش خبردارم
زهرا جون بچه ها همه رفتن لالا فک کنم...
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۸ عروس حضرت مهدی(نجیبه)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ من اومدم
وای خدا چقدر جای خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هات خالی بود
ها ها ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو میای سیده میره سیده میاد تو میری هیچ معلومه چه خبره شیطون بلا ها؟!!!!!!!!!
خوش اومدی آبجی گلم
ععععععععععععععععععععععع هستش کوجای سیده جون
دوستهای گلم از دعا و راز و نیاز چه خبر؟
من همینجام یه کم نت داره اذیت میکنه

گلا من رفتم با اجازه تا فردا شب ساعت ده
التماس دعا
منم رفتم تا بعد مواظب خودتون باشین 
شبتون بخیر

سلام سلام صد تا سلام

چه خبر بوده اینجا .

من این هفته یا مهمونی بودم یا مهمون داشتم .

سمیه جون مممنون که به یادمی عزیزم . من از سمانه خبر دارم . هنوز عروس نشده .

سیده زهرا جونم دلم کلی برات تنگ شده . تو این همه بی وفایی ؟؟؟؟ چرا آخه؟؟؟؟

نجیبه عزیزم خوبی ؟ دلم تنگته حسابی . ماهایی که تلگرام نداریم باید بسوزیم از دوریت ؟؟/

شیما جان سلام . خوش اومدی

من 10 شب حدیث کسا رو میخونمو میام پیشتون . اونم چی ؟ بدو بدو

سلام گلا 
سالروزازدواج امام علی و حضرت فاطمه برهمگی مبارک
سلام سیده زهرا جونم
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۹ عروس حضرت مهدی(نجیبه)
سلام 
فریده جون دلم برات تنگیده خدا نکنه از دوری بسوزی خب یه تلگرام بنصب دیگه دوست دا م بیایی

نجیبه جونم مدل گوشیم خیلی داغونه . فعلا هم امکان تعویضش رو ندارم . ولی این دلیل نمیشه که تو نیای به من سر بزنی . میشه ؟ :-***
سلام دوستان خوبین ؟
حالتون چطوره؟
سلام
سلام به روی ماه همه دوستای گل و قدیمی خودم :))) خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟ دماغتون چاقه ؟:)))))))))))))))))
دوستای گلم کجایید کجایید ؟ بیایید بیایید :))))))))))

سلام محبوب جوووونم

خوبی عزیزم ؟ دلم تنگه برات

سلام فریده جونم. ممنون عزیزم. منم همینطور 
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۲ مرضیه نویسنده
سلام خوبی سمیه جونم.
اسم منم هم به لیست کسایی که به امید خدا تو همی روزا عروس میشن اضافهذکن خانومی.
مرسیییییییبببببی
سلام مرضیه جونم عزیزم منظورت کجاست؟
سلام دوست جونی ها خوبین
عیدتون مبارک.
ان شا الله حاجت روا شین.

دلم براتون تنگ شده حسابی.

سلام عسل جان 
خوبی؟
نیستی؟
از بقیه خبر داری؟
سمیه جان ایمیلت رو چک کن لطفا
سلام سمیه گلم نه خبر ندارم

راستی ختم صلوات رو من دارم ادامه میدم ها. این هفته که میاد نوبت امام سجاده.
عسل جونم قبول باشه الهی
من هم دعا کن 

سمیه عزیزم لطفا دوباره ایمیلت روچک کن .ممنون

 

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۳۱ عروس امام حسین (ص معصومه)
سلام به همه دوستای گلم
دلم برای همتون تنگ شده بود.
دعاگوی آبجی های نازنینم هستم

سلام ص معصومه جونم . خوبی عزیزم ؟

دلم برات تنگ شده کلی . کجایی ؟ خیلی وقته خبری ازت نیست .

دعاگوی تو دوست گل و مهربون هستم .

امیدوارم به حرمت امام حسین خوشبخت بشی .

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۶ عروس امام حسین
شکر خدا خوبم فریده جون
هر کاری میکردم حوصلم نمیومد بیام اینجا.به هر حال سن که میره بالا آدم کم حوصله میشه دیگه!!!! شوخی کردم عزیزم
یه مدت اعتیاد پیدا کرده بودم به تلگرام.بعدشم مشغول مراقبه و ترک چنتا عادت بد که یکیشم همین فضای مجازی بود.
خیلی وقتا دلتنگ میشم میام کامنتارو میخونم ولی هر کاری میکنم دستم نمیره چیزی تایپ کنم.علتش چیه نمیدونم.
بیشتر وقتمو داشتم رو خودم کارمیکردم.احساس میکردم اگه حواسم به خودم نباشه افسرده میشم ولی الان شکر خدا خوبم.آبجی زهرا هم خیلی بهم کمک کرد.مطمئنم دعاهای شما دوستای گلم خیلی تو حال خوبم تاثیر داشته.
یه دنیا ممنون
۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۸:۵۰ عروس حضرت مهدی(نجیبه)
سلام به همه دوستان گلم خوبید خوشید چه خبرا 
پ چرا نمیایید من هستم شما نیستید شما هستید من نیستم خخخخخخخ 
نتم بگیر نگیر داره زیاد نمیتونم بیام ولی دلتنگتونم 
سیده زهرا هم ب همتون سلام رسوند اونم مشکل نت داره
سلام.خوبین؟نجیبه منم دلم برات تنگ شده.دعام کن.
لبیک یا حسین علیه السلام

سلام هستی سمیه جون ؟

 

سلام فریده جون هستی!؟
هستم سمیه جان 
فریده چه خبر
ببخشید سمیه جان. خیلی خسته ام خیلی وقته منتظرتم. فردا هماهنگ کن به امید خدا . شبت بخیر . 
دوستهای همراه گلم این روزها من و بقیه رو هم یادتون نره دعا کنید خواهشا خیلی مخلصیم و دعاگوی شما حق یارتان
من پست عهد الهی را امضا کردم واعتقادم اینه که به وقتش اتفاق خوبی برای من وهمه خواهد افتاد چون میدونم حواسش بهمون هست و دستمون رو که به نشانه اعتماد و اعتقاد و قول دراز کردیم پس نمیزنه و دست خالی برنمیگردونه و هرچی برامون بخواهد خیر و بهترینه از خدا سرنوشت خوب و خوشبختی برای هممون آرزو دارم 
الهی ثبت اقدامنا
و او ارحم الراحمین است و بهترین دوست و خیرخواه 
خدایا به امید تو
سلام دوستان
امشب یاد همه باشیم.
امشب و هر شب محرم که یادمون بود.
چقدر خوب بود اون موقع کع دور هم جمع بودیم.

سلام عسل جونم من برات دعا میکنم برای منم دعا کن به حق این روزهای عزیز 
یا امام حسین شما به ما نظر نکنی به کی رو بندازیم ...
یا اباصالح المهدی ادرکنی یا ابا صالح المهدی اغثنی
یلام بچه ها خولین؟وبلاگ عروسهای آسمانی خراب شده نمیتونیم پیام بذاریم.چیکار کنیم حالا؟کسی هست؟
یلام بچه ها خوبین؟وبلاگ عروسهای آسمانی خراب شده نمیتونیم پیام بذاریم.چیکار کنیم حالا؟کسی هست؟
چرا من همش سوتی میدم؟
سلام بچه ها خوبین؟
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۵:۱۴ سمیه عروس خوشبخت
سلام الی جان
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی