عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم



مهلت ثبت نام تا:  به پیروی از کریم بودن امام بزرگوار سفره پهن می ماند تا پنج شنبه همین هفته دیگه به اراده هرفردی بستگی دارد چقدر از بخشش امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت برداشت کند...

تاریخ شروع : 24/7/94 

تاریخ پایان: 30/7/94


امام حسن علیه السلام : إنَّ الَّذی یُؤتى إلَىَّ ، سَمٌّ یُدَسُّ إلَىَّ فَاُقتَلُ بِهِ ولکِن لایَومَ کَیَومِکَ یا أباعَبدِاللّه ِ

امام حسن علیه السلام :آنچه به من مى رسد، زهرى است که با دسیسه به کامم ریخته مى شود، امّا اى ابا عبد اللّه هیچ روزى مانند روز [مصیبت] تو نیست .


گاهی دلم می گیرد و شرمنده میشم  از  سفره صلوات و توسل به امامان بزرگوار که این چنین غریب می ماند سفره ای که با یک صلوات هم میتوان در برپا داشتن آن حضور داشت  اما امام عزیز ، ما سر اپا گناه اومدیم پیشت و شنیدیم که چقدر بخشنده ای ...

شنیدیم د رخردسالی با دیدن بچه ای گرسنه تا سه شب غذا نخوردی تا غذایت به بچه های یتیم و فقیر برسد...

شنیدیم در جواب محبت پیرزنی که گوسفندی برای سیر کردن شما و همراهانتان در راهی، قربانی کرد وقت میزبانی دستور دادی هزار گوسفند و هزار دینار به او بخشیدند...

آقای من، شنیدیم دو بار از همه مال خود دست کشیدید، و سه بار اموالتان را در راه خدا تقسیم کردید

این که دو بار همه دارایی و ثروت خویش را میان خود و فقیران تقسیم کردید عملی است که از بسیاری برنمی آید و کم تر کسی به خود چنین جرأت می دهد که از آن همه اندوخته ها و مالی که به سختی و زحمت از راه کشاورزی و جهاد و تجارت به دست آورده دست بکشد و به دیگران بخشد. تنها خاندان اهل بیت (علیهم السلام) و پیروان صدیق شما هستند که از چنین منش و خلق و خویی بهره مند می باشند.

یا امام حسن مجتبی ارباب من شنیدم کنیزکی با تقدیم شاخه گلی بلافاصله پس از پرس و جوی اسم او، آزادش کردین به پاس شاخه گلی ساده و بی ارزش...

یا امام حسن مجتبی از کریم بودنت زیاد شنیده ایم طوری که سوال میپرسند:

چگونه است که هیچ‏گاه سائلی را رد نمی‏کنید؟

و شما فرموده اید: من سائل درگاه خدا و راغب در پیشگاه اویم، و من شرم دارم که خود درخواست کننده باشم

و سائلی را رد کنم، و خداوند مرا به عادتی معتاد کرده، معتادم کرده که نعمتهای خود را بر من فرو ریزد،

و من نیز در برابر او معتاد شده‏ام که نعمتش را به مردم بدهم،

و ترس آن را دارم که اگر عادتم را ترک کنم اصل آن نعمت را از من دریغ دارد...

یا امام حسن مجتبی (ع) به در خونه جدت رفتیم به در خونه پدرت رفتیم در خونه مادرت رو هم زدیم اما هنوز لیاقت پیدا نکردیم هدیه ای ازشون بگیریم نمیدونیم آیا روی ما گرفتند و نمیدونیم اگه ما ها که سراپا گناهیم را پذیرفتن چه زمانی پاسخ میدهند اما آقای من خسته تر از قبل ولی با دلی پر امید خدمت تو اومدیم سلام ما را به پیامبرمان خاتم انبیا و جانشینش علی شیر خدا و به دخترش بانوی دو عالم جضرت زهرا برسان بگو متوسلانتان هنوز ازدواج نکرده اند اما امیدشان هنوز ناامید نیست به دادشان برسید...

یا امام حسن مجتبی ای کریم اهل بیت من و جمعی از دوستان اومدیم در خونت بهت توسل کردیم خواسته ای داریم  اومدیم به در خونت میخواهیم یه چیزی فقط بگیم آیا صلاح میدونین دختران شیعه در آرزوی ازدواج از لطف و بزگواریتان بی نصیب بمانند آیا ازدواجمان جز به دست شما باید باز بشود آیا ازدواجمان جز از دایره عاشقان شما باید جور بشود به پایت میفتم آقا میترسم از روزی که دیگه لیاقت نظر تو را نداشته باشم و از چشمت افتاده باشم و به خود واگذاشته شده باشم پناهمان ده آقا پناهمان ده ، پناه میآورم بر خدا از اینکه چیزهای دیگر جای ازدواج حلال را بگیرد آقا؟!!!!!

مولای من، به کریم بودنت قسم اگه گناه کاریم اما عشق مادرت بر دل ما نشسته است... 

عزیز دل ما، معذرت میخوام آقا اما چون درد است اگه ما ها رو از درت برانی و نخواهی ببخشی و به حال خودمان بزاری مجبورم بگم آقای من 

به پهلو شکسته مادرت قسم به سر چاک خورده پدرت به سر بریده برادرت حسین قسم ما را از پیروانت مران و  از دوست های خودت، از یارانت، از پیروانت، از عاشقانت همسری روزی ما کن و همسری الهی نصیب ما گردان

 دل ما به کریم بودنت گره خورده بلکه به داد ما برسی...

اللهم عجل لولیک الفرج

یا صاحب الزمان اغثنی ، یا صاحب الزمان ادرکنی

یا الله مددی
۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۲۷)

سلام
من هستم،118 صلوات
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
منم 3000 صلوات هدیه می کنم
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۶ نجیبه عروس خوشبخت 94
مادرم 1000 صلوات هدیه می کنه
سلام به دوستای گلم به خصوص سمیه جون .
 118 صلوات به امید عاقبت بخیر و حاجت روایی همه شما عزیزانم :))))))))))))))))))))))))))))
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۷ حمیده عروس امام‌ حسین (علیه السلام)
سلام سمیه جون وبقیه دوستهای گل منم به خواست خدا 3000تاصلوات هدیه میکنم به امام حسن
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ سیده زهرا
سلام منم به امید خدا روزی118
سلام
منم 500 تا صلوات می فرستم
راستی برای سلامتی مامانم هم دعا کنید
التماس دعا
سلام منم 1000 صلوات هدیه می کنم , به امید خدا
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۶ نجمه عروس خوشبخت
سلام منم توکل برخدا روزی 118 تاصلوات 
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ سمیه عروس خوشبخت 94
سلام.  من 1180 صلوات هدیه میکنم. التماس دعا
سلام 700 صلوات
منظورم روزی 100تا صلواته . که در کل بشه 700 صلوات
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۵ سمیه عروس خوشبخت 94
سفره صلوات چهارم رو در وبلاگ عروس اسمانی نگفتید. احتمالا خانوما خبر ندارن
شما اطلاع بدین سفره پهن هستش هنوز
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۵ حتما عروس میشم
اسم من را بنویسید 2000صلوات ,یا امام حسن حاجتم را بده
منم 140 صلوات 
سلام
من هستم،118 صلوات


سلام من هم 1000 صلوات می فرستم
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ عروس امام حسن مجتبی ع
یا امام حسن مجتبی اومدم در خونتون گدایی من را به مراد دلم برسون و بختم را بگشا و دستم را تو دست همسری بذار 
توسل می کنم به امام حسن 1000 صلوات ان شاءالله
منم هستم350صلوات  هرروز.انشالاخداحاجت بده .انشالا کوثر3روزه مون بچه آبجیم شفابده توروخداواسش دعاکنید واسه شفاش
بچه ها من ازسفره4بی اطلاع بودم آخه  همش تو وبلاگ عروسهای آسمانی سرمیزنم اونجا اسمی ازسفره چهارم نشده بود ولی ازنویسنده میخام بگم منو اسممو واسه همه سفره ها بنویسن  چون بعضیوقتا وقا نمیکنم  بیام ثبتنام یا ادم میره اسممو بنویسم  همیشه  منو بنویسین هستم مرسی التماس دعا دارم واسه شفای خواهرزاده  کوچولوم 
پاسخ:
سلام خانم گل
عزیزم برای خواهر زادت دعا گو هستیم 
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سلام من 1000 تا صلوات هدیه میکنم
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ نفیسه آسمانی
وای چقدر گشتم تا این سفره رو پیدا کردم. منم روزی 350 صلوات به امیدحاجت روایی همه میخونم. 
دوستم مطهره65روزی 114صلوات
روزی 118 صلوات + 140استغفار 
یا امام حسن مجتبی ادرکنی

سلام 

1000تا صلوات برای امام حسن مجتبی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی