عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

دعای فرج

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَهِی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکَى وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِیبا کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیَانِی فَإِنَّکُمَا کَافِیَانِ وَ انْصُرَانِی فَإِنَّکُمَا نَاصِرَانِ یَا مَوْلانَا یَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ

خدایا گرفتارى بزرگ شد،و پوشیده بر ملا گشت،و پرده کنار رفت،و امید بریده گشت،و زمین تنگ‏ شد،و خیرات آسمان دریغ شد و پشتیبان تویى،و شکایت تنها به جانب تو است،در سختى و آسانى‏ تنها بر تو اعتماد است،خدایا!بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست آن صاحبان فرمانى که اطاعتشان را بر ما فرض نمودى،و به این سبب مقامشان را به ما شناساندى،پس به حق ایشان به ما گشایش ده،گشایشى زود و نزدیک‏ همچون چشم بر هم نهادن یا زودتر،اى محمّد و اى على،اى على و اى محمّد،مرا کفایت کنید،که تنها شما کفایت‏کنندگان منید،و یارى‏ام دهید که تنها شما یارى‏کنندگان منید،اى مولاى ما اى صاحب زمان،فریادرس،فریادرس،فریادرس، مرا دریاب،مرا دریاب،مرا دریاب،اکنون،اکنون،اکنون،با شتاب،با شتاب،با شتاب،اى مهربان‏ترین مهربانان به حق محمّد و خاندان پاک او.
۹۴/۰۷/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
سمیه

نظرات  (۲۶)

اللهم عجل لولیک الفرج
لبیک اللهم لبیک
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۴ سیده زهرا
لبیک اللهم لبیک
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۳ حمیده عروس امام حسین (علیه السلام)
لبیک اللهم لبیک ان شاءالله بزودی تو مکه با هم بگیم این ذکر دلنشینو
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ نجیبه عروس خوشبخت94
لبیک اللهم لبیک
ماجرا از این قراره تو اگه یادتون باشه دری برای حرم امام حسین تو ایران آماده کردن وقتی این در میخواست به شهر ما برسه من اصلن در جریان این در نبودم اصلن اصلن نشنیده بودم 
یه شب خواب دیدم یه دری هست که پشتش قبرستان بود قبر نشانه غفلت و جهالته ...
هرکی میومد توی این در چوبی نامه ای میذاشت یادداشتی و انگار دعایی بود ...
من متوجه نبودم چیه آخی این کار
دیدین تو خواب کسی باهاتون حرف میزنه نمیدونین کیه اما باهاتون حرف میزنه 
دارم از ناراحتی همین الان دق میکنم سعی کردم این ماجرا رو برای همه تعریف کنم چون فک کنم رسالت من همینه با دیدن این خواب البته میگن خواب رو نگین ولی من وظیفمه و میگم...
در تمام این خواب همراهی داشتم که نمیدونم کی بود 
گوش میدین به حرفم: 
شخصی بود که همه فک میکنن خیلی بهتر ازون هستن واسه نمازها و ... که انجام میدن اما 
همون شخص ناشناس توی خواب اون رو به من نشون داد و گفت این شخص توحیدش قابل قبوله و قبل از همه برای فرج من دعا خونده....
و خب یادم نیست فردای اون روز بود یا دو سه روز بعدش در حرم امام حسین رو به شهرمون اوردن و گفتن دعا بنویسین ما میزاریم توی در و خب من این خواب یادم اومد و به هرکی میرسیدم میگفتم برای امام عزیزمون دعا کنن ...
فقط به یاد داشته باشید این فقط خواب بوده و شاید حکمتش اینجاست و جاهای دیگست که برسونم به گوش همه و غیر از این نیست و من خاک پای شما هم نیستم فکر خاصی نشه لطفا راضی نیستم اصلن
+++
و حرفی که خیلی میترسونه من رو تو دعاهام که مبادا اجراش نکنم اینه که:
عزیز خوابم گفت:
اینجا برای همه چی دعا میکنن اما هیچکس برای فرج من دعا نمیکنه 
+++
یا اباصالح المهدی ادرکنی
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سمیه عزیزم ممنون. 
گفتی بیایم اینجا من رفتم وضو گرفتم و دعای فرج را خوندم... از حضرت علی ع خواستم برای فرج آقا دعا کنه بچه ها شما هم این دعا را کنید. 
ان شاء الله فرج خیلی نزدیک باشه.. خیلی ...
پاسخ:
چه کار قشنگی خوشحالم در جمعتون هستم ...
مواظب خودت باش دوست دارم 
حاجت روا بشی ان شاءالله به حق امام زمان (عج)
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۷ فاطمه۶۴عروس خوشبخت
اللهم عجل لولیک الفرج.....
مولای من منوببخش اگه خیلی وقتاازت غافلم.....
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۵ نفیسه آسمانی
ممنون سمیه جون. خیلی خواب زیبایی بود. واقعا که من چقدر غافلم و خودم خبر ندارم
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۱ سیده مرضیه
اللهم عجّل لولیک الفرج
لبیک اللهم لبیک
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ حمیده عروس امام حسین (علیه السلام)
اللهم عجل لولیک الفرج ..اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۱ زهرا عروس پاک
لبیک اللهم لبیک
اللهم عجل لولیک الفرج
یا صاحب الزمان اغثنی ، یا صاحب الزمان ادرکنی


اللهم عجل لولیک الفرج.....


اللهم عجل لولیک الفرج
یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی
سلام
یه دوستی داشتم تو خوابگاه ختم 14000 صلوات گرفته بود.روزی که آخرین دور تسبیحش رو میخواست بگه ذوق داشت.تو صف نماز جماعت بودی که بغل دستیش خیلی بی مورد و بی ربط برگشته بود بهش گفته بود که این همه تا حالا ختم گرفتیم .آیا شده برای ظهور امام زمان ختم بگیریم.دوستم میگفت شرمنده شدم و همون موقع نیتم رو عوض کردم و آخرین دور تسبیح رو به نیت ظهور گفتم.
اللهم عجل لولیک الفرج ۱
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۲ خادم حضورت
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام من سنم نزدیک 50 است قیافه خوبی دارم ولی هر چه ندر مبکنم مستجاب نمیشود
یا امام زمان خودت هوای ماها رو داشته باش 
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی