عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان


بسم الله الرحمن الرحیم


السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ وَ مَوْضِعَ الرِّسَالَةِ وَ مُخْتَلَفَ الْمَلائِکَةِ

سلام بر شما اى اهل بیت نبوّت،و جایگاه رسالت،و مرکز رفت ‏و آمد فرشتگان


شروع: 94/09/18 چهارشنبه

پایان: 94/10/27 یکشنبه

عاشوراییها: فریده،فیروزه،نجیبه عروس خوشبخت ۹۴،سمیه،عسل بانو، پرنسس زیبا،مریم،...

دوستهای گلم!!!!

معذرت تاریخ را اصلاح کردم شروع زیارت عاشورا از هفته دیگه شروع میشه !!!!!!!

به این نذر شک نکنید بی برو برگرد حاجت میگیرید این را تمام امامان وعده دادند فقط ارتون خواهش میکنم با توجه بخوانید و سعی کنید معانی را بخوانید که خیلی تاثیر دارد در جهت درک دعا و در ضمن در حین آن تقوا و پرهیزکاری را پیشه کنید دوستهای گلم باز هم تاکید می کنم با رعایت این شرایط شک نداشته باشید قبول هستش فقط یادتون باشه ممکن هست چله ها چند تا بشه تا حاجت بگیرید پس ناامید نشوید که حتما جواب میگیرید من هم قصد دارم در کنار همه شما برای بار دیگه این چله را با اعتماد و اطمینان بیشتر و با توسلی عمیق شروع کنم اینجا همدیگه را دلداری بدهید و نگذارید کسی روحیش را ببازه پس هرچه پرشورتر و با اعتماد تر به این آقای عزیز، ارباب دل همه ما به حضور خدا بروید و ازش حاجت بگیرید میشه !!!!فقط کافیه اعتماد کنی و با شناخت پیش بری باور نداری برو حاجت گرفته ها را تحقیق کن در مورد تعداد لعن و سلام مختارید البته بهتر هست 100 تا گفته بشه حتی جایی گفته شده فقط یک لعن بخوانیدو 99 اللهم العنهم جمیعا را بگویید و یک بار سلام کلی بخوانید و 99 تای دیگه السلام علی الحسین و...

این هم عین گفته از امام معصوم امام هادی علیه السلام:

علامه امینی در کتاب ادب الزائر ترجمه ی روح الله ملکیان صفحه ی 81 فرمودند:

امام هادی(ع) فرمودند:اگر کسی قسمت لعن زیارت عاشورا را یک مرتبه بخواند و پس از ان 99 مرتبه جمله ی اخر ان یعنی"اللهم العنهم جمیعا" را بگوید مانند کسی است که لعن کامل را 100 بار گفته است.و نیز اگر سلام زیارت عاشورا را یک مرتبه بخواند و سپس 99 بار فراز اخر ان را بگوید"السلام علی الحسین،و علی علی ابن الحسن،و علی اولاد الحسین،و علی اصحاب الحسین" مانند کسی است که سلام کامل را 100 بار گفته است.

این هم جالبه بدانیم:

صفوان گفت در خدمت امام صادق(علیه‎السلام) به این مکان آمدیم چون آن حضرت زیارت عاشورا خواندند پس از خواندن دو رکعت نماز، این دعا را هم خواندند. آنگاه حضرت به من فرمودند: اى صفوان مواظب این زیارت و دعا باش و اینها را بخوان که من ضامن می‎شوم هر کس این زیارت و دعا را چه از دور و چه از نزدیک بخواند زیارتش مقبول شود و سعیش مشکور گردد و سلامش ‍ به آن حضرت برسد و حاجت او از طرف خداوند برآورده شود و به هر مرتبه‎اى که بخواهد برسد و او را نومید برنگردانند.

و خیلی روایات دیگه هست و حکایاتی از زبان حال و گذشته در مورد حاجت روایی...

دوستهای گلم مهم درک و حفظ شرایطی هست که اشاره کردم نه تنها در این نذر بلکه در همه نذرها از دست ندهید و غفلت نکنید از من گفتن بود...

 اگه حاضری به کاروان ما بپیوند که هفته دیگه حرکت میکنیم...


+++

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَةَ وَأَبیها وَبَعْلِها وَبَنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُکَ .

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا صاحب الزمان اغثنی ، یا صاحب الزمان ادرکنی

لبیک یا حسین لبیک یا اباصالح المهدی

ساعت 12 ظهر هر روز دعا برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف 

یاالله مددی

۹۴/۰۹/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۱۰)

سمیه جان این میشه چند روزه ؟ یعنی بالای 2 ماه بخونیم ؟
پاسخ:
اصلاح شد دوست گلم
ممنونم . من با جون و دل شرکت میکنم . الهی به امید تو
پاسخ:
سلام ان شالله قبول هستش شک نکن
سلام. منم هستم. امیدوارم امام حسین به جان برادرش حاجت همه مارو برآورده کنه
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام من با تمام وجودم می خونم قبول باشه ان شاءالله
سمیه جون نظرت چیه؟
پاسخ:
سلام خانم خانما نظر در مورد چی!؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ پرنسس زیبا
سلام.عزیزم منم هستم
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ پرنسس زیبا
سلام سمیه جون میشه این چله رو به نیت 2نفر بخونم؟با مثلا میشه 2بار بخونم؟من این چله رو واسه حاجت دوتا از عزیزانم میخام بردارم..
یکی از دوستام براش مشکلی پیش اومده هر شب 100 امن یجیب میخونم براش میخام نظرتونو بدونم؟که 100تاامن یجیب بخونم به مدت 40روز یا زیارت عاشورا؟
پاسخ:
سلام مشکلی نداره به نیت حتی چند نفر بخونی حتی دعا در حق دیگران بسیار توصیه شده اما توجهت به هم نخوره واسه نیت ازدواجت... قبول باشه ان شالله
سمیه جون خصوصی برات نوشتم.
پاسخ:
سلام خانومی ما همه ارادت داریم به شهدا و وفاداری شما به ایشان جای تحسین داره ان شالله پستهای مربوط به شهدا هم به زودی میزاریم اینجا هم میتونید توسلاتتون به شهدا را بگذارید هر کدام از دوستان به دلشون بود همراهیتون خواهند کرد قبول باشه
سلام عزیزم من هم به امید خدا هستم ان شا الله مزد عزاداریمون را از آقا امام حسین  بگیریم و همگی عروس های خوشبخت بشیم... آمین 

پاسخ:
سلام حاجت روا ان شالله
سمیه جونی میشه این زیارت عاشورا را به شیوه آیت الله حق شناس بخونیم؟
اگه زود جواب بدی ممنون میشم
پاسخ:
سلام شما بخونید محدودیتی نیست ان شالله قبول هستش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی