عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

به نام خالق همسرم...

سلام

دوستهای گلم زمان آن رسیده است که با توکل به خداوند تمرینهای هفتگی رسیدن به همسر مورد علاقه خود را آغاز کنیم تو این پست تا هفته آینده فقط عضو میگیریم و دیگه با همین اعضا گامهای خودمان را برمیداریم ابتدا یک مرامنامه خواهیم داشت به اینصورت که:

" همه ما به قدرت ذهن خود ایمان داریم و سوار بر امواج الهی، همسر الهی خود را خواهیم یافت و به زودی به شکرانه خالق مهر،جشن خواهیم گرفت"

بنابراین اسم این گام میشه: مرامنامه

هر هفته قرعه کشی خواهد شد و فرد مورد نظر برای دعا انتخاب میگردد...


اعضا همراه:

1- سمیه نویسنده (عروس حضرت زهرا(س))               25-طیبه

2-فریده                                                                          26-طاهره ن

3-سمیه عروس خوشبخت ۹۴                                       27- مرضیه ج63

4-فیروزه                                                                        28- حمیده عروس امام حسین(علیه السلام)

5-مژگان عروس حضرت زهراس                                    30-...

6-مریم 20

7-نجیبه عروس خوشبخت 94

8-آسمان

9-عسل بانو

10-رز صورتی(لیلا89)

11-سیده زهرا

12-سمانه

13-سیده رقیه

14-فاطمه64 عروس خوشبخت

15-ص معصومه

16-محبوب

17-آرزو.ت عروس امام رضا-ع-

18-یلدا69

19-مریم

20-مبینا

21-پرنسس زیبا

22-زینب 68

23-مهیار70

24-مهدیه70

شرط عضویت پذیرفتن مرامنامه و ثبت اسم خود در این پست خواهد بود...

توجه: به بقیه دوستان خودتون خبر بدین چون راهی که پیش رو داریم بعد از زمان مقرر عضو گیری نمیشه و میدونم خیلیها پشیمون میشن پس هر کس را میشناسید لطفا خبر بدین به هر طریقی میتونید بقیه را خبر بدین یک راه معجزه آسا در پیش داریم این راه یک توهم یا بی اساس نیست بلکه راهی هست که توسط خیلیها برای اهداف مختلف تجربه شده و نتیجه داده پس باخبر باشید و خبر کنید...

هشدار: با سلام و اعلام دلگیری از افرادی همراه با بخشش قبل از دیر شدن !!! لازم دیدم به همه این افراد که با فکرهای مسموم خود از بدگمانی و بدبینی نسبت به اینجانب که تنها به خود آسیب میرسانند و هیچ ضرری به من و امثال من نخواهد زد  بگویم از اینکه با این افکار و پیامهای مسموم خود قصد مانع شدن در راه ما هستید کاری بسیار بیهوده انجام میدهید کسانی که این وبلاگ را متهم به تقلید از وبلاگهای دیگر میکنند سخت در اشتباهند هر چند هر نویسنده ای مطمنا نوشته هایش از کتابی و سخنی یا تجربه ای هم بهره برده است و اینطور نیست که بی هیچ مطالعه ای دست به نوشتن زده باشد پس میتوان آنها را هم متهم کرد؟!!!!!!

قابل ذکر است که این حرکت کاملاً شخصی و مستقل شروع شده و این وبلاگهایی که اشاره میکنید من خیلی بعد از تولد وبلاگ خود با آنها آشنا شدم شاید همان قانون جذب همسبک یا همفکر یا هرچه میخواهید اسم بگذارید باشد که مرا با این وبلاگهای متشابه آشنا کرده است مثل این است که بگوییم طالب ازدواج بودن ما یک امر تقلیدی است یاد یه بنده خدایی افتادم این بنده خدا اسمی برای فرزندش انتخاب کرده و جالبه خیلی ها ازقبلتر از او و بعد او دوستدار این اسم هستند و خلاصه اکثریت پسند و اعتقادی است اما متاسفانه کسانی که بعد از او صاحب فرزند میشوند و شاید قبل از او این اسم را برای فرزند خود در سر داشتند، محکوم به اجتناب از این اسم هستند چون اون بنده خدا همه را غد غن کده از این اسم چرا چون اسم فرزند اوست !!!!!دست بردارید تو رو خدا از این افکار!!! پیشنهاد شده بود از مطالب وبلاگ یه بنده خدایی در اینجا استفاده بشه اما شرعا و اخلاقا اجتناب شده چون این دیگه واقعا اگه طرف راضی نباشه مسلما اشکال خواهد داشت که مطلبی از کسی به عینه جایی ذکر بشه بدون اجازش!!!!بنابراین نگران نباشید ماهم یکی مثل خود شما از این کارها بیزاریم...

بنابراین شما را به همان خدایی واگذار میکنم که فطرت را آفرید و از یک روح در همه ما دمید ...البته باز هم امیدوارم از من ایراد نگیرید که چرا خدایم همان خدای شماست و صفاتش همان صفات او...


تا هفته دیگه...

یا حق

۹۴/۰۸/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
سمیه

همسرم

نظرات  (۴۱)

سلام یعنی چی من درست متوجه نشدم
پاسخ:
سلام تنها !کجاشو متوجه نشدی بپرس!؟ یه مسیری را داریم آغاز میکنیم که هر مرحله یک دستوری داره که هفته به هفته پیش میریم
سلام سمیه جون . خیلی هم عالی . من هم هستم .
یعنی فقط برای اون شخص دعا می کنیم؟ 

پاسخ:
بله هفته ای یک نفر میشه ملکه اصلی دعاهامون
۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۷ سمیه عروس خوشبخت 94
سلام عزیزم. چه جمله قشنگی نوشتی. منم هستم
سلام گلم. من هم هستم
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۷ مژگان عروس حضرت زهراس
منم هستم
منم هستم
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۲ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام عزیزم منم هستم
سلام ،چه جالب ،منم هستم
سلام
منم هستم.ان شا الله.

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۰ رزصورتی (لیلا89)
منم به امید خدا هستم 
سلام سمیه جون من و آبجی معصومه(ص معصومه) هم بنویس..
سلام سمیه جون منم هستم 
سلام.منم هستم.
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۱ فاطمه۶۴عروس خوشبخت
منم هستم...
سلام.
آبجی زهرا ممنون که اسم منم گفتی
سلاااااام. من مرامنامه رو میپذیرم. منم به امید خدا هستم. پیش به سوی خوشبختی :))) سمیه جونم ممنون عزیزم .
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۴ فریده به محبوب

سلام عزیزم . امروز به تو و چند تا از دوستان فکر میکردم که چرا برای این پست ثبت نام نکردن . چه خوب که اومدی خودت

کاش مهدیه 70, گل رز , طیبه , نفیسه آسمانی , مریم و حمیده عروس امام حسین هم بیان . واقعا جاشون خالیه .

ممنون فریده جونم .چقدر تو خوبی عزیزم:)))) سمیه جون اون وبلاگ هم به دوستان اعلام کرد.امیدوارم دوستان ثبت نام کنن.
عزیز دلمی :-** .
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۴ پرنسس زیبا
سلام.فقط باید دعا کنیم؟یا باید دعای خاصی رو بخونیم؟به خاطر کمبود وقت میگم
پاسخ:
سلام 
دعای خاصی نداریم شاید در قالب یک جمله باشه اگر حاضری اعلام کن لطفا عروس خوشبخت 
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۸ آرزو.ت عروس امام رضا -ع-
سلام منم هستم ان شاالله.
سلام دوستان گل ...
 خیلی هم خوبه من که مشاقم انجام بدم ....
منم هستم پر انرژی همراه عروس خانوم های گل ...

سلام دوس های گلم

همگی خوبید خیلی دلم براتون تنگ شده بود ...وقت نمیکنم به وبلاگ بیام ولی به یاد همتون هستم و براتون دعا میکنم.

فریده جونم خیلی خوشحال شدم که به یادم بودی.

سمیه جونم من هم هستم به لطف خدا...

سلام منم با کمال میل هستم
۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۴ فریده به مریم

سلام عزیزم . خیلی خوشحالم که به جمعمون اضافه شدی . خدا کنه دوستای دیگه هم بیان :

مهدیه 70, گل رز , طیبه , نفیسه آسمانی , حمیده عروس امام حسین


۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۳ پرنسس زیبا
سلام عزیزم منم هستم انشاالله
ﻟﻂﻔﺎ اﺳﻢ ﻣﻨﻮ ﻫﻢ ﺑﻨﻮﻳﺴﻴﺪ
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۳ پرنسس زیبا
سلام عزیزم امشب قرعه کشی میکنید؟
پاسخ:
سلام پرنسس زیبای جمع ما
این هفته نه به دلیلی که تو گام دو گفتم
سلام.سمیه منم اسممو نوشته بودم.ولی تو ننوشتی.من که گفتم هستم.
دیگم اسممو نویس.مهم نیست.
پاسخ:
سلام 
دختر خوب 
فرشته جمع ما مغذرت جا انداختم زود ناراحت نشو و زود قضاوت نکن
سلام دوستهای گلم اسمی اینجا یا جای دیگه جا میفته بهم بگیم باور کنین عمدی نیست...
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۷ فریده به سیده رقیه
الان دقت کنی اسم محبوب و آرزو . ت عروس امام رضا رو هم ننوشتن . شاید حواسشون نبوده . اینقدر زود ناراحت نشو عزیزم . اشتباه برای هممون وجود داره .
پاسخ:
سلام فریده گل 
ممنون گفتی
ممنون فریده جون که اسم منو یادآوری کردی .الهی که حاجت روا بشی :)))))))))))

ممنونم عزیزم :-*

سلام

اسم منم بنویسید لطفن

سلام اسم منم بنویسید 
سلام منم هستم ان شاالله.


سلام منم هستم

سلام منم هستم
با تشکر
التماس دعا
دقیقا باید چکار کنیم؟؟
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ حمیده عروس امام‌ حسین (علیه السلام)
سلام سمیه جونی منم هستم ممنونم ازت خانمی مهربون به خاطر زحمتهات اجرت با خدا. فریده جونی ممنون خانمی گل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی