عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

شروع: 94/08/08 

پایان : 94/08/14

 

سلام برتو ای  سید الساجدین!

ای علی پسر حسین سید الشهید علیه السلام!

ای امامی که به گفته خودت شهادت هجده یوسف را جلوی چشمانت دیدی اما  به حکمت خدا بیمار بودی و با تمام مردانگی که داشتی به اراده خداوند باید بر تمام این مصیبتها صبر میکردی!!! ای عزیز دل ما! این هفته میخواهیم سر سفره توسل به تو گرد هم آییم آیا از ما میپذیری آقای من! مولای من! آیا ما به دست تو به حاجت خود خواهیم رسید امید به نظر تو و وساطتت برای بردن حاجتمان به درگاه  پروردگار بی همتا داریم و به سجده ها و عبادت از تو میخواهیم رویمان را زمین نیندازی و حاجت روایمان گردانی 

خداوندا! به بنده پاکت سجاد و عباداتش به ما رحم کن و توبه ما را بپذیر و به خواسته دلمان جواب بده

و در این سفره به زبان امام سجاد علیه السلام با تو درد دلی داریم ای خدا امیدوارم به واسطه این عزیز بزرگوار به ما نگاه کنی که:


 اى آنکه گره هاى ناگوارى ها به‌ وسیله ‌ى‌ او‌ بازمى گردد، ‌و‌ اى آنکه تندى سختیها به‌ او‌ شکسته مى شود، ‌و‌ اى آنکه رهائى یافتن از‌ گرفتارى ها ‌و‌ رفتن به‌ سوى آسایش از‌ او‌ درخواست مى گردد

کارهاى دشوار به‌ نیروى تو‌ آسان شده، ‌و‌ به‌ لطف تو‌ اسباب (هر کارى) سبب گردیده ‌و‌ مقدر شده، بر‌ اثر قدرت تو‌ جارى ‌و‌ برقرار گشته، ‌و‌ اشیاء بر‌ وفق اراده ‌و‌ خواست تو‌ به‌ کار رفته اند

پس ‌آن اشیاء به‌ اراده ‌ى‌ تو‌ بى گفتنت فرمانبردار، ‌و‌ به‌ خواست تو‌ بى نهى ‌و‌ بازداشتنت باز داشته اند

توئى که‌ براى (آسان کردن) دشواریها خوانده مى شوى، ‌و‌ تو‌ در‌ سختیها (و پیشامدها) پناهگاهى از‌ آنها دور نمى شود جز ‌آن سختى که‌ تو‌ دور نمائى، ‌و‌ از‌ آنها برطرف نمى گردد جز ‌آن را‌ که‌ تو‌ برطرف کنى

̶و اى پروردگار بر‌ من‌ فرود آمده چیزى (گرفتارى) که‌ سنگینى ‌آن مرا دشوار است ‌و‌ به‌ من‌ رسیده چیزى که‌ زیر بار رفتن ‌آن مرا وامانده کرده

̶و تو‌ به‌ قدرت خود ‌آن را‌ بر‌ من‌ رسانیده اى ‌و‌ به‌ سلطنت ‌و‌ توانائیت ‌آن را‌ به‌ من‌ متوجه گردانیده اى

پس براى آنچه به‌ من‌ رسانده اى برگرداننده ‌و‌ براى آنچه متوجه ساخته اى دفع کننده، ‌و‌ براى آنچه بسته اى گشاینده، ‌و‌ براى ‌آن چه گشوده اى بستنده، ‌و‌ براى آنچه دشوار کرده اى آسان کننده، ‌و‌ براى آنکه خوار کرده اى یارى دهنده اى نمى باشد

پس بر‌ محمد ‌و‌ آل‌ او‌ درود فرست، ‌و‌ اى پروردگار در‌ آسایش را‌ به‌ فضل خود به‌ روى من‌ باز کن، ‌و‌ تسلط غم ‌و‌ اندوه را‌ به‌ قوت ‌و‌ توانائى خود شکست ده‌ (از بین ببر) ‌و‌ به‌ من‌ در‌ آنچه شکوه دارم حسن نظر داشته باش، ‌و‌ در‌ آنچه درخواست نمودم شیرینى بخشش (خود) را‌ به‌ من‌ بچشان ‌و‌ از‌ جانب خویش رحمت ‌و‌ گشایش بى رنج به‌ من‌ ببخش، ‌و‌ از‌ نزد خود به‌ زودى رهائى یافتن (از گرفتاریها) را‌ براى من‌ قرار ده

̶و مرا به‌ سبب غم ‌و‌ اندوه از‌ رعایت ‌و‌ حفظ واجبات ‌و‌ به‌ کار بستن سنت خود (مستحبات) باز مدار

پس اى پروردگار من‌ به‌ آنچه به‌ من‌ رسیده طاقت ندارم، ‌و‌ به‌ آنچه به‌ من‌ رو‌ آورده پر از‌ غم ‌و‌ اندوه گشته ام، ‌و‌ تو‌ بر‌ دفع غم ‌و‌ اندوهى که‌ به‌ ‌آن گرفتار، ‌و‌ بر‌ دفع آنچه در‌ ‌آن واقع گردیده ام توانائى پس‌ ‌آن گرفتارى را‌ از‌ من‌ دور کن اگر چه از‌ جانب تو‌ شایسته ‌آن نباشم اى صاحب عرش بزرگ اى صاحب نعمت با‌ کرامت پس‌ تو‌ قادرى اى مهربانترین مهربانان دعایم را‌ بپذیر اى پروردگار جهانیان

الهی امین یا رب العالمین

+++

  أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَةَ وَأَبیها وَبَعْلِها وَبَنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُکَ .


اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا صاحب الزمان اغثنی ، یا صاحب الزمان ادرکنی

لبیک یا حسین لبیک یا اباصالح المهدی

ساعت 12 ظهر هر روز دعا برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف 

یاالله مددی

۹۴/۰۷/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱۷)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
به امید خدا روزی 68 صلوات
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ سیده زهرا
به امید خدا روزی 110 تا صلوات
روزی 100 صلوات به امید خدا .
منم روزی 110صبوات به حروف ابجدنام امام سجاد هدیه میکنم  به نیت شفای کوچولومون و همه مریضا و حاجت روایی هممون
پاسخ:
سلام مرضیه جان 
دعا برای سلامتی امام زمان عج یادت نره به حق همین سفره و صاحبش که در واقعه کربلا بیمار بود خداوند تمام مریضها بالاخص خانم کوچولوی ما که اسمش به  بانوی دو عالم  فاطمه الزهرا س ارتباط پیدا میکنه شفا بده
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ 
مرضیه جان طبق شنیده هام از دیگران اسمش رو یه مدتی فاطمه یا زهرا صدا بزن و به صاحب بزرگوار همین اسم نیز متوسل شو
توکل برخدا مهربان که درد را میده درمانش هم دست خودش

سلام

منم روزی 110 صلوات هدیه به پیشگاه امام سجاد میفرستم.

ان شا الله

التماس دعا

سمیه جون 
تعداد صلوات منو تغییر بده به روزی 110 صلوات
ممنون
سلام . 68 صلوات به امید حاجت روایی همه شما عزیزان . التماس دعا
۰۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۸ سمیه عروس خوشبخت 94
سلام 1000 صلوات. حاجت روا ان شاء الله. 
۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۶:۱۰ نجمه عروس خوشبخت
سلام منم روزی. 110تاصلوات. التماس دعا 
سلام
منم 500تا صلوات می فرستم
یاحق
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۱ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام عزیز منم7000 صلوات هدیه می کنم
سلام عزیز منک 1000 صلوات می فرستم
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۷ عروس امام سجاد
أؤمدم در خونه أمام سجاد گدایی
من7000 صلوات
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۸ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام گلم 
اسم مامانم هم بنویس 3000 تا هدیه میکنم  به امید خدا. 
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۵ سیده مرضیه
3000صلوات ان شاء الله همه حاجت روا بشیم
التماس دعا خیلی محتاج دعاهاتونم
سلام بر امام عزیزم امام سجاد علیه السلام
یا امام سجاد به حق پدرت حسین (ع) روزی 110 صلوات هدیه میکنم به تو بزرگوار 

منم ۱۴روز روزی۱۱۰تاصلوات میفرستابرای امام سجادتا مشکلم حل شه.تا عمردارم سه شنبه ها ۱۱۰تا صلوات میفرستم فقط این مشکلم حل شه.مشکلیه که نمی تونم حتی به عزیزترین هامم بگم آقااومدم درخونت گدایی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی