عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان


بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا!!!

همیشه یار و همراهم بودی و تنها معبود من هستی 

آری :

قل هو الله احد 

الله صمد

لم یلد و لم یولد

و لم یکن له کفوا احد

ایاک نعبد و ایاک نستعین

ای خدای مهربان که نیست به مهربانیه تو...

اومدیم با هزار پشیمانی از گناه و نافرمانی و هزاران راز و نیاز که تنها تو میتونی پناهمون باشی و لاغیر 

خدایا!!!

دست خالیمون برنگردون گناهانمون رو بریز و آبرومون رو نریز و حاجت روامون کن که تنها منشا رزق و روزی ما تویی اگه تو دستمون نگیری کی بگیره که یکی از یکی ناتوانتر و نیازمندتر

+++

یا جناب محمد (ص)

ای نور چشم همه

ای پیامبر ما

ای ختم پیامبران

ای آورنده دین ناب اسلام

ای مهربان امتت رو دریاب

بد زمانه ای شده هیچی درست پیش نمیره ظلم بیداد میکنه و ناتوانیم از حل اون درایتت رو میخواهیم ازدواجها یا دیر انجام میشه یا نامناسب و خیلی سخت شده برای شخصی که میخواد طبق فرمایش تو ازدواج خوب و شایسته ای داشته باشه فرهنگها غلط و پر اشکال شده یاری میخوایم مثل خودت که دردمون رو بدونه و درمان نیز هم ای پیامبر عزیزما به فاطمه الزهرا پاره تنت قسم ازدواج شایسته و الهی میخوایم یاریمون کن این سنتت رو اجرا کنیم اونجور که تو خوشحال و راضی باشی و ما ها رو جز امتت بدونی و مسلمانیمون رو بپذیری

اللّهمّ صَلِّ على مُحمُدٍ و على آلِ مُحمّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلى آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مجیدٌ اللّهمّ بارِک علَى مُحَمّدٍ و على آل محمد کما بارکتَ على آل ابراهیمَ اِنّکَ حمیدٌ مجیدٌ

+++

یا فاطمه الزهرا(س)

ای نورچشم و پاره تن پیامبر ای بهترین مادر و زن این دنیا و آخرت 

میگن هرکی به مشکلی برخورد کرد که گرهی بازنشدنی داره به تو متوسل بشه 

آیا به ما هم نظری خواهی انداخت ؟

بانو بانو بانوی هر دو عالم...

 أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَةَ وَأَبیها وَبَعْلِها وَبَنیها ]وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها [بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُکَ .

خداوندا ؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامیش و فرزندان عزیزش [ و به آن رازى که در وجود او به ودیعه نهادى ] به تعداد آن چه دانش تو بر آن احاطه  دارد .

+++

یا امام حسین (ع)

آقای من 

سرور من 

ای مرد با غیرت خدا

ای عزیز فاطمه

ای خون خدا

ما ها رو هم به خیمه یارانت راه بده، توبه ما ها رو از غفلت ها و نادانیها و ناسپاسیها به درگاه خدا برسان ما هم همچون حر چکمه ها راه کج رفتن رو به گردن انداختیم اومدیم توبه اومدیم ببخشی گستاخی و بدی هامون رو و ازت تقاضایی داریم خودت به ما کفشی نیکو عطا کن که بقیه زندگیمون رو با اونا طی کنیم تنهامون نذار و ما ها رو هم خدایی کن ...

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ صَلِّ عَلَى الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ قَتِیلِ الْعَبَرَاتِ وَ أَسِیرِ الْکُرُبَاتِ صَلاةً نَامِیَةً زَاکِیَةً مُبَارَکَةً یَصْعَدُ أَوَّلُهَا وَ لا یَنْفَدُ آخِرُهَا أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلادِ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْإِمَامِ الشَّهِیدِ الْمَقْتُولِ الْمَظْلُومِ الْمَخْذُولِ وَ السَّیِّدِ الْقَائِدِ وَ الْعَابِدِ الزَّاهِدِ الْوَصِیِّ الْخَلِیفَةِ الْإِمَامِ الصِّدِّیقِ الطُّهْرِ الطَّاهِرِ الطَّیِّبِ الْمُبَارَکِ وَ الرَّضِیِّ الْمَرْضِیِّ وَ التَّقِیِّ الْهَادِی الْمَهْدِیِّ الزَّاهِدِ الذَّائِدِ الْمُجَاهِدِ الْعَالِمِ إِمَامِ الْهُدَى سِبْطِ الرَّسُولِ وَ قُرَّةِ عَیْنِ الْبَتُولِ صلى الله علیه و آله و سلم اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَیِّدِی وَ مَوْلایَ کَمَا عَمِلَ بِطَاعَتِکَ وَ نَهَى عَنْ مَعْصِیَتِکَ وَ بَالَغَ فِی رِضْوَانِکَ وَ أَقْبَلَ عَلَى إِیمَانِکَ غَیْرَ قَابِلٍ فِیکَ عُذْرا سِرّا وَ عَلانِیَةً یَدْعُو الْعِبَادَ إِلَیْکَ وَ یَدُلُّهُمْ عَلَیْکَ وَ قَامَ بَیْنَ یَدَیْکَ،


خدایا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و درود فرست بر حسین ستم کشیده و شهید و کشته اشکها و دچار گرفتیاریها، درودى فزاینده، پاکیزه، بابرکت،درحالی ‏که آغازش بالا رود و انجامش سپرى نشود، برترى‏ درودى که بر یکى از فرزندان پیامبران و رسولان فرستادى، اى پروردگار جهانیان.خدایا درود فرست بر امام، شهید، کشته، ستم کشیده، بی ‏یار،آقا، پیشوا، عابد، زاهد، جانشین، خلیفه، امام راستی ‏پیشه، پاک، پاکیزه، طیّب، با برکت،خدا از او خشنود، پسندیده‏ حق، پرهیزگار، هدایت‏گر، راه‏یافته، زاهد،مدافع دین، جهادگر، عالم، پیشواى هدایت، فرزندزاده‏ رسول، نور چشم بتول، درود و سلام خدا بر او و خاندانش.خدایا بر آقا و مولاى من درود فرست چنانچه به اطاعتت عمل کرد و از معصیتت نهى فرمود و در راه خشنودی ‏ات کوشید و بر ایمانت روى‏آورد،بی ‏آنکه درباره تو پذیرنده بهانه‏ اى باشد،چه در پنهان و چه در آشکار، بندگان را به جانب تو می ‏خواند و به سوى تو دلالت می ‏نماید و پیش روى تو قیام کرد،


یَهْدِمُ الْجَوْرَ بِالصَّوَابِ وَ یُحْیِی السُّنَّةَ بِالْکِتَابِ فَعَاشَ فِی رِضْوَانِکَ مَکْدُودا وَ مَضَى عَلَى طَاعَتِکَ وَ فِی أَوْلِیَائِکَ مَکْدُوحا وَ قَضَى إِلَیْکَ مَفْقُودا لَمْ یَعْصِکَ فِی لَیْلٍ وَ لا نَهَارٍ بَلْ جَاهَدَ فِیکَ الْمُنَافِقِینَ وَ الْکُفَّارَ اللَّهُمَّ فَاجْزِهِ خَیْرَ جَزَاءِ الصَّادِقِینَ الْأَبْرَارِ وَ ضَاعِفْ عَلَیْهِمُ الْعَذَابَ وَ لِقَاتِلِیهِ الْعِقَابَ فَقَدْ قَاتَلَ کَرِیما وَ قُتِلَ مَظْلُوما وَ مَضَى مَرْحُوما یَقُولُ أَنَا ابْنُ رَسُولِ اللَّهِ مُحَمَّدٍ وَ ابْنُ مَنْ زَکَّى وَ عَبَدَ فَقَتَلُوهُ بِالْعَمْدِ الْمُعْتَمَدِ قَتَلُوهُ عَلَى الْإِیمَانِ وَ أَطَاعُوا فِی قَتْلِهِ الشَّیْطَانَ وَ لَمْ یُرَاقِبُوا فِیهِ الرَّحْمَنَ.

ستم را ویران می ‏کند با درستى و روش پیامبر را زنده می ‏کند با قرآن، پس با مشقّت و سختى در خشنودی ‏ات زندگى کرد و بر طاعتت و در زمره اولیایت،در حال رنج و ناراحتى از دنیا گذشت و چون عزیزى گم‏گشته به تو جان داد تو را معصیت نکرد نه در شبى و نه در روزى، بلکه در راه تو با منافقان و کافران جنگید.خدایا جزایش ده، بهترین جزاى صادقان نیکوکار و عذاب را بر منافقان و کافران و کشنده‏گان او دوچندان کن. به راستى جوانمردانه‏ پیکار کرد و مظلومانه کشته شد و غرق در رحمت خدا درگذشت، درحالی ‏که می ‏گفت:منم فرزند رسول خدا محمّد و فرزند کسی ‏که پاک پرورید و بندگى کرد، پس او را دانسته و به عمد کشتند، آرى بر حال ایمان او را کشتند و در کشتنش از شیطان اطاعت کردند و درباره او خداى رحمن را ملاحظه ننمودند.


اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى سَیِّدِی وَ مَوْلایَ صَلاةً تَرْفَعُ بِهَا ذِکْرَهُ وَ تُظْهِرُ بِهَا أَمْرَهُ وَ تُعَجِّلُ بِهَا نَصْرَهُ وَ اخْصُصْهُ بِأَفْضَلِ قِسَمِ الْفَضَائِلِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَ زِدْهُ شَرَفا فِی أَعْلَى عِلِّیِّینَ وَ بَلِّغْهُ أَعْلَى شَرَفِ الْمُکَرَّمِینَ وَ ارْفَعْهُ مِنْ شَرَفِ رَحْمَتِکَ فِی شَرَفِ الْمُقَرَّبِینَ فِی الرَّفِیعِ الْأَعْلَى وَ بَلِّغْهُ الْوَسِیلَةَ وَ الْمَنْزِلَةَ الْجَلِیلَةَ وَ الْفَضْلَ وَ الْفَضِیلَةَ وَ الْکَرَامَةَ الْجَزِیلَةَ اللَّهُمَّ فَاجْزِهِ عَنَّا أَفْضَلَ مَا جَازَیْتَ إِمَاما عَنْ رَعِیَّتِهِ وَ صَلِّ عَلَى سَیِّدِی وَ مَوْلایَ کُلَّمَا ذُکِرَ وَ کُلَّمَا لَمْ یُذْکَرْ یَا سَیِّدِی وَ مَوْلایَ أَدْخِلْنِی فِی حِزْبِکَ وَ زُمْرَتِکَ وَ اسْتَوْهِبْنِی مِنْ رَبِّکَ وَ رَبِّی فَإِنَّ لَکَ عِنْدَ اللَّهِ جَاها وَ قَدْرا وَ مَنْزِلَةً رَفِیعَةً ،


خدایا پس بر آقا و مولایم درود فرست،درودى که یادش را با آن بلند گردانى‏ و امرش را با آن آشکار نمایى،و پیروزى‏اش را با آن شتاب ورزى و او را در روز قیامت به برترین اقسام فضایل خاصش گردان‏ و در بلندترین درجات شرفش را بیفزا و او را به عالى‏ترین مقام ارجمندان برسان و بالا بر او را از شرف رحمتت‏ در شرف مقرّبان در مقام رفیع برتر و او را به وسیله،و منزلت بزرگ و برترى‏ و فضیلت و کرامت برجسته برسان.خدایا او را از جانب ما جزا ده،به برترین پاداشى که به پیشوایى از طرف رعیتش داده‏اى و بر آقا و مولاى من درود فرست، هرگاه که یاد شود،و هر زمان که یاد نشود، اى آقاى و مولاى من، مرا در حزب و گروهت وارد کن و بخششم را از پروردگارت و پروردگام بخواه، زیرا تو را در پیشگاه خدا آبرو و قدر و منزلت بلند است،


إِنْ سَأَلْتَ أُعْطِیتَ وَ إِنْ شَفَعْتَ شُفِّعْتَ اللَّهَ اللَّهَ فِی عَبْدِکَ وَ مَوْلاکَ لا تُخَلِّنِی عِنْدَ الشَّدَائِدِ وَ الْأَهْوَالِ لِسُوءِ عَمَلِی وَ قَبِیحِ فِعْلِی وَ عَظِیمِ جُرْمِی فَإِنَّکَ أَمَلِی وَ رَجَائِی وَ ثِقَتِی وَ مُعْتَمَدِی وَ وَسِیلَتِی إِلَى اللَّهِ رَبِّی وَ رَبِّکَ لَمْ یَتَوَسَّلِ الْمُتَوَسِّلُونَ إِلَى اللَّهِ بِوَسِیلَةٍ هِیَ أَعْظَمُ حَقّا وَ لا أَوْجَبُ حُرْمَةً وَ لا أَجَلُّ قَدْرا عِنْدَهُ مِنْکُمْ أَهْلَ الْبَیْتِ لا خَلَّفَنِیَ اللَّهُ عَنْکُمْ بِذُنُوبِی وَ جَمَعَنِی وَ إِیَّاکُمْ فِی جَنَّةِ عَدْنٍ الَّتِی أَعَدَّهَا لَکُمْ وَ لِأَوْلِیَائِکُمْ إِنَّهُ خَیْرُ الْغَافِرِینَ وَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ اللَّهُمَّ أَبْلِغْ سَیِّدِی وَ مَوْلایَ تَحِیَّةً کَثِیرَةً وَ سَلاما وَ ارْدُدْ عَلَیْنَا مِنْهُ السَّلامَ إِنَّکَ جَوَادٌ کَرِیمٌ وَ صَلِّ عَلَیْهِ کُلَّمَا ذُکِرَ السَّلامُ وَ کُلَّمَا لَمْ یُذْکَرْ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ.


اگر بخواهى عطا شوى و اگر شفاعت کنى شفاعتت پذیرفته شود، خدا را خدا را درباره بنده و دوستدارت، هنگام سختیها و هراسها رهایم مکن آن هم به خاطر بدى کارم و زشتى کردارم و بزرگى جرمم‏ که تو آرزو و امید و تکیه‏ گاه و محل اعتماد منى و وسیله من به درگاه خدا پروردگارم و پروردگار تو تویى، توسّل ‏کنندگان‏ به درگاه خدا متوسّل نشدند نزد او، به وسیله ‏اى از نظر حق بزرگتر و از جهت حرمت لازم‏تر و از حیث مقام برجسته ‏تر از شما اهل بیت،خدا به خاطر گناهانم مرا از شما محروم نکند و میان من و شما را در بهشت عدن که براى شما و دوستانتان آماده نموده جمع کند، او بهترین آمرزندگان و مهربان‏ترین مهربانان است.خدایا به آقا و مولایم تحیّت و سلام بسیار برسان،و از جانب او سلام بسیار به ما بازگردان،که تو بخشنده و کریمى و بر او درود فرست، هر زمان که سلام یاد شود،و هر زمان که یاد نشود، اى پروردگار جهانیان.

+++

یا امام رضا (ع)

آقای من ای سلطان معصوم سرزمین من، ای مهربان میشه به من هم مهربون باشی؟؟؟ دست نوازش به سر من هم بکشی ؟؟؟؟یه یاری میخوام همدمی میخوام که همسرم باشه مونسم باشه و امام رضایی باشه بالی باشه واسه پریدن دور حرمت دستمو میگری؟؟؟ خودت پیوندمون رو برقرار کن و صدامون بزن بیام حضورت ...

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی  و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

خدایا  رحمت فرست بر علی بن موسی الرضا امام با تقوا و پاک و حجت تو بر هر که روی زمین است و هر که زیر خاک، رحمت بسیار و تمام با برکت و پیوسته و پیاپی و دنبال هم چنان بهترین رحمتی که بر یکی از اولیائت فرستادی.

+++

یا امام هادی (ع)

سلام به تو آقای من

ای امام عزیز من 

شنیدم و دیدم که واسطه ازدواجی آقا

حتما ما هنوز لیاقت پیدا نکردیم واسطه ازدواج ما هم باشی آقا

میشه یارمون باشی؟  اینجا جمع شدیم شایستگی رو پیدا کنیم و شایسته انتخاب کنیم به ما هم کمک کن آقا...

+++

یا اباصالح المهدی ادرکنی 

سلام بر تو

ای امام عصر ما

با کلی شرمندگی اومدم حضورت

میدونم انقدر بد هستم که هنوز یار وسربازت نشدم عدم ظهورت من رو شرمنده میکنه 

آقا خدا سلامتی به تو بده چقدر آقایی که رهایی ما ازمشکلات فقط با ظهور تو به وقوع میرسه 

آقا سنت ازدواج کردن آیین و دینت  واسم مبهمه ، هنوز شایسته همسری ندارم آقا هوای ما رو داری میدونم اما ما درکش رو نداریم

حاجتی داریم پای این سفره اومدیم آرزومون اینه همسر ما رو تو بزرگوار به ما نمایان کنی و پای سفره عقد با اجازه تو پیوندمون رو شروع کنیم 

آقا آقا آقا

گره گشای مشکلمون باش واسطه ما پیش خدا و ضامن بخشش گناهانمون باش ای معصوم زمانمان حاجت رواییمون رو از خدا بخواه 

فدای بزرگواری و کرمت ای دلسوز و مهربان عصر ما

ای که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد                حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى وَلِیِّکَ وَ ابْنِ أَوْلِیَائِکَ الَّذِینَ فَرَضْتَ طَاعَتَهُمْ وَ أَوْجَبْتَ حَقَّهُمْ وَ أَذْهَبْتَ عَنْهُمُ
الرِّجْسَ وَ طَهَّرْتَهُمْ تَطْهِیرا اللَّهُمَّ انْصُرْهُ وَ انْتَصِرْ بِهِ لِدِینِکَ وَ انْصُرْ بِهِ أَوْلِیَاءَکَ وَ أَوْلِیَاءَهُ وَ
شِیعَتَهُ وَ أَنْصَارَهُ وَ اجْعَلْنَا مِنْهُمْ اللَّهُمَّ أَعِذْهُ مِنْ شَرِّ آُلِّ بَاغٍ وَ طَاغٍ وَ مِنْ شَرِّ جَمِیعِ خَلْقِکَ وَ
احْفَظْهُ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ وَ عَنْ یَمِینِهِ وَ عَنْ شِمَالِهِ وَ احْرُسْهُ وَ امْنَعْهُ أَنْ یُوصَلَ إِلَیْهِ
بِسُوءٍ وَ احْفَظْ فِیهِ رَسُولَکَ وَ آلَ رَسُولِکَ وَ أَظْهِرْ بِهِ الْعَدْلَ وَ أَیِّدْهُ بِالنَّصْرِ وَ انْصُرْ نَاصِرِیهِ وَ
اخْذُلْ خَاذِلِیهِ وَ اقْصِمْ بِهِ جَبَابِرَةَ الْکُفْرِ وَ اقْتُلْ بِهِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنَافِقِینَ وَ جَمِیعَ الْمُلْحِدِینَ حَیْثُ
آَانُوا مِنْ مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا وَ بَرِّهَا وَ بِحْرِهَا وَ امْلَأْ بِهِ الْأَرْضَ عَدْلا وَأَظْهِرْ بِهِ دِینَ
نَبِیِّکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ السَّلامُ وَ اجْعَلْنِی اللَّهُمَّ مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ أَتْبَاعِهِ وَ شِیعَتِهِ وَ أَرِنِی فِی آلِ
مُحَمَّدٍ مَا یَأْمُلُونَ وَ فِی عَدُوِّهِمْ مَا یَحْذَرُونَ إِلَهَ الْحَقِّ آمِینَ.
خدایا درود فرست بر نماینده ات و فرزند نمایندگانت،آنان که فرمانبردارى از آنها را لازم نمودى،و حقّشان را واجب گرداندى،و
پلیدى را از آنها بردى،و پاکشان نمودى،پاک کردنى درخور و شایسته.خدایا یار ىاش کن،و به وسیله او براى دینت یارى رسان،و
به دست او یارى فرما دوستانت و دوستانش و شیعیان و یاورانش را،و ما را از آنان قرار ده.خدایا به او پناه ده.از شرّ هر متجاوز و
سرکش،و از شرّ همه آفریدگانت،و او را حفظ کن،از پیش رویش و از پشت سرش،و از جانب راستش،و از طرف چپش،و
نگهبانى اش کن و جلوگیرى فرما از اینکه پی شآمد بدى به او در رسد،و پیامبرت و خاندان پیامبرت را در وجود او حفظ فرما،و
عدالت را به او آشکار کن،و وى را با پیروزى تأیید کن،یاورش را یارى ده،و دریغ کننده از یارى اش را خوار گردان،و به دست او
گردنکشان کفر را درهم شکن،و کافران و منافقا ن و تمام ب ىدینان را به قتل برسان،هر کجا هستند،در مشرقهاى زمین و
مغربهایش،در خشیها و دریاهایش و به وسیله او زمین را از عدالت پر کن،و دین پیامبرت(بر او و خاندانش درود باد)را به او
نمایان فرما،و قرار ده مرا خدایا از یاران و مددکاران و پیروان و شیعیانش،و درباره خاندان محمد به من بنمایان،آنچه را که آرزو

دارند،و درباره دشمنانشان آنچه را که بیم دارند،اى معبود حق آمین.
+++
دوستای گلم مطمنم پای این سفره ها و نذرها و توسلات تو این مدت معجزات و آرامش رو دیده و درک کردین قسمت این شد اینجا دوباره دور هم جمع بشیم 
بسم الله
از 14000 صلوات بی نصیب نمونید
اگه بتونین 14000 صلوات بردارین خیلی بهتره ولی نتونستین هم طوری نیست هر تعداد تونستین بگین جمعا باید 14000 صلوات بشه
با یاد و نام خدا اولین سفره رو از امروز شروع میکنیم.
توسلمون به 14 معصوم خاص حضرت محمد (ص)
هر جمعه سفره ای تمام و سفره ای شروع میشه
یا الله مددی

۹۴/۰۷/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۵۱)

با توکل برخدا و توسل بر 14 معصوم 
---
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
---
امید به خدا 
14000
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ سیده زهرا
سلام سمیه جون....به امید خدامن هستم 5000هزارتا صلوات ....یاحق
سلام عزیزم منم ۱۱۴ صلوات میفرستم
۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۲:۱۰ سیده مرضیه
با توکل به 14معصوم 3497 صلوات+3 صلوات ک جمعا 3500 صلوات
سلام عزیزم من هم به لطف خدا هستم 1000صلوات.
از نوشته های خوبت ممنون عالی بود. 
دعای توسل نداریم ؟
14+1000صلوات انشاءالله 
بچه ها برای همدیگه دعا کنید خیلی محتاجم 
منم انشاءالله دعاگوتون هستم 

سلام

1400 صلوات به اید خدا

۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۰ لیلا عروس خوشبخت
سلام .من هم هستم 1000صلوات.
سلام من هم هستم روزی 110 صلوات 
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۴ دختر یزدی
سلام من هم 300تا میفرستم
به امید حاجت روایی همه ی دوستان
سلام منم 5000 صلوات
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۰ مریم ۳۹۰۰عروس خوشبخت
سلام منم به امید خدا ۱۱۰
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ مریم ۳۹۰۰عروس خوشبخت
سلام ممنون میشم یه توضیحاتی بدید هرروز باید بخوانیم
با توفیق خدای مهربون 3000صلوات میفرستم
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۳ زهرا متوسل به حضرت علی علیه السلام
سلام خانومای خوب و سالم و پاک ...
من هم هستم . معادل ابجد "محمدرسول الله" که می شه 454 ، روزی 454 صلوات به نام مبارک ایشون می فرستم.

عزیزان من ، دعاگوی همه شما هستم. باور کنید در نماز شب که ختم 40 شب بود اسم همه را گفتم و بعد که دیدم چندنفر عزیزان اسمشون توی عروس های وبلاگ بود شکرخدا را گفتم.

برای من هم دعا کنید... که ناامید نشم.
سلام من هم هستم لطفا 110 تا صلوات 
سلام من هستم 1400صلوات ممنون
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۱ سمیه عروس امام رضا
سلام 
منم هستم ۵٠٠٠ صلوات
سلام منم 140 صلوات میفرستم
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ نجمه عروس خوشبخت
سلام منم روزی 110تابلوها می فرستم 
سلام
من تصمیم گرفتم هر هفته به نیت هر معصومی که هست به تعداد حروف ابجد نام مبارکش صلوات بفرستم.
نام محمود 92 میشه.
92*7=644 رندش میشه 700 تا.

پاسخ:
سلام عسل بانو
زیارتت قبول 
سمیه جون میخوام با کمال تاسف یه چیزی بگم. ختم صلوات دوره قبل که دحوالارض هم توش بود.
من گفتم 14000 صلوات میفرستم. اما متاسفانه فک درد وحشتناکی گرفتم که تو نماز خوندن هم مشکل داشتم چه برسه به صلوات.
کلا" تا چند روزی از شدت درد لال شده بودم.
من این صلوات رو کم کم میفرستم.
خواستم اینجا از کسایی که تو ختم شرکت کردن حلالیت بطلبم.
پاسخ:
سلام 
نمیدونم زیارت قبول گفتم یا نه 
اما زیارتت قبول و ممنون واسه زحمتی که کشیدی
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام سمیه جون منم 5000 صلوات هدیه می کنم
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۲ نجیبه عروس خوشبخت 94
سمیه جون  صلوات را تا این جمه باید تموم کنیم؟
پاسخ:
بله عزیزم
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۸ زهرا متوسل به حضرت علی علیه السلام
سلام مجدد ...
می خواستم بگم من دیگه توی هیچ ختمی شرکت نمی کنم ... خوشحال شدم توی این مدت با شما خانومای خوب و امیدوار آشنا شدم .
من توی دوتا ختم حدیث کسا و ختم قران و ختم صلوات و ختم نماز شب این وبلاگ خوب شرکت کردم . اما هیچ تغییری در زندگی ام رخ نداد. الان اعتقاد دارم هرچیز که قراره اتفاق بیفته ، می افته .دعای ما ذخیره می شه برای اون دنیا. وقتی الان که نیاز دارم ندادن بهم، اون دنیا می خوام چی کار... من یه نذر آش رشته هم برای امام حسین پختم...با پول خودم و هیچ کس هم نفهمید...همه شو دادم به فقیرای غریبه و یه جا بیرون از خونه مون هم پختم....
خواستم بگم اسممو حذف کنید...زندگی من خیلی سخته ...با هیچی باز نشد گره هاش ...
از حضرت محمد و دخترگلش و داماد عزیزش و خاندان مطهرش خیلی ممنونم که هیچ نگاهی بهم نکردند....
از همه طلب حلالیت دارم.
خداحافظ .خوشبخت بشید ان شاالله
پاسخ:
سلام
این حالت خیلی طبیعیه 
و شما به مرحله خوبی رسیدین یعنی رها کردن
اما فقط به یاد داشته باشید کسی جای خدا رو برای شما نگیره دستتون رو از این ریسمان جدا نکنید 
منتظر بازگشت شما هستیم امیدوارم حاجت روایی باشه البته که مطمنم به این خواهی رسید ازدواج همه زندگی نیست...
در ضمن وقتی دعا میکنیم باید صبر کنیم زمینه ها کم کم فراهم بشه بستگی به شرایط هر فرد داره گاهی تو یه چله گاهی چند چله طول میکشه تا جواب بده کاش ناامید نمیشدی و شک نمیکردی اما من توصیم اینه نذرهای کوچک مثلن 5 صلوات در روز و خواندن نماز اول وقت و ترک محرمات را در طول این بریدن فراموش نکنی
پس از زندگی لذت ببر و بخشهای فرایند ازدواج را دنبال کن هر وقت روحیه امید و یقینت باز گشت به ما سربزن عشقم...
به زهرا متوسل به حضرت علی ع
سلام زهرای نازنینم
من با حرفهای سمیه جون موافقم رهاسازی مرحله خوبیه ولی نه با ناامیدی. حس نیازو در خودت از بین ببر. و فراموش نکن خدا بهترین ها رو برای ما رقم میزنه اونم از جایی که اصلا فکرش رو نمیکنیم. به گذشته ی خودت نگاه کن حتما اتفاقی افتاده که از بابتش خیلی غصه خوردی اما بعد مدتی متوجه شدی همون اتفاق سبب خیر بزرگی واست شده مثلا نمیدونم اسم ملاله یوسف زی رو شنیدی, تیر به سرش خورد ولی حالا زندگیشو ببین, همون تیر باعث پیشرفت و موفقیتش شد, چند وقت پیش نجیبه عزیز حرف قشنگی زد, گفت نعمت هایی که خدا بهم داد رو روی کاغذ نوشتم خیلی زیاد شد با خودم گفتم نباید به خاطر چند تا چیز از خدا ناراحت باشم, راست میگه ما همون خیلی بدهکار خدایم به نظر من اگر میخوای رهاسازی کنه هم به گذشته ات فکر کن و هم کار نجیبه رو انجام بده, امیداوارم هر چه زودتر خبر حاجت رواییت رو بشنویم.
سلام با توکل به خدا روزی 114 صلوات میفرستم
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۵ حمیده عروس امام حسین(علیه السلام)
سلام سمیه جون منم روزی 100صلوات هدیه میکنم
به زهرا متوسل به حضرت علی ع
هر جا بری بازم برمیگردی پیش خودش
هر راهی رو بری دوباره برمیگردی پیش خودش چون خدا رهامون نمیکنه
سلام
منم هستم،92 صلوات
سلام  1100 سهم من باشه
سلام منم میخواهم دراین صلوات سهیم باشم1000

سلام

منم 41 صلوات میفرستم.

۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۲ فریده مهربون
سلام به نیت خوشبختی همه ی دختران این گروه 500 تا الهی همگی عاقبت بخیر باشیم
ای بابا مگه صلوات سه شنبه به سه شنبه نبود؟
من جاموندم که
میخواستم هر روز 92 تا صلوات بفرستم
پاسخ:
عوض شد عزیزم جمعه به جمعه برگزار میشه به امید خدا

سلام. منم روزی 110 صلوات ان شا الله

التماس دعا

۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۴ سیده زهرا
سلام گلا....دلم میخاد یه درد ودلی باهاتون کنم ....ایی روزها خییییییییییلی بیشتر ازهمیشه ذهنم و درگیر کرده و بغض گلوم گرفته....گلا فقط چند دقیقه تمام ذهنتون متمرکز کنید به سمت آقا امام زمان(عج)...بمیرم آقا نزدیک به 1200سال منتظر هست که بیاد وانتقام خون به ناحق ریخته شده هارو بگیره...درست امام هست درست جزءبندگان خاص خداست...اما همونم بنده هست..دعا میکنه..از ما برای فرجش میخاد دعا کنیم...اگه ما جای آقا بودیم چیکار میکردیم...سالی چند بار دلش ازدست ماداغونه سالی چند بار تک تک ما که حرف از میلیون نفر شیعه روی زمین میزنیم جیگرش خون کردیم....سالی چندبارنه هرروز چقدر خون تو دلش میکنیم...اصلا ایی روزها به آقا چی میگذره..اگه ما جای ایشون بودیم چیکار میکردیم وقتی میبینه در حرم امن الهی چه برسر حجاج خانه خدا آوردند.....
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۲ سیده زهرا
ایشون ناامید نیست دست به دعا برای فرج ...دست به دعا برای من،تو ،همه ...از من ،تو  وهمه ی ما فراموشکارها که فراموش میکنیم که غافلیم که ایشون داریم ناامید نیست...دلخوش کرده به مابه فرج خوندن ما....بیایید ناامید نباشیم از خدا ممنون باشیم که همچی آقای مهربونی بهمون داده...مطوئن باشید که خدا جواب میده....موقع ناامیدییاد آقا کنید..فقط بمیرم عجب صبری آقا داره...
آقاجون تورا به مادرت زهرا(س)حلالمون کن و ببخش..ببخش ..ببخش
روحی لک الفدا
سلام منم هستم ۳۵۰۰ صلوات
سلام .منم هستم . 1200 صلوات . خواهش میکنم برای رهایی من از شر افکار منفی که یه سراغم میاد راحت بشم . و این لفکار منفی تاثیری تو زندگیم نداشته باشه .دعام کنید
سلام . این 1200 صلوات را از چه روزی تا چه روزی انجام بدم
پاسخ:
عزیزم تا همین جمعه
سلام دوستان روزی 1400 صلوات به نیت 14 معصوم به امید حاجت روایی.
دوستان برام خیلی دعا کنید.
ان شاالله تو ختم صلوات این دوره همگی حاجت روا شویم .
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۴ زهرا عروس پاک
سلام به همه،منم 114 صلوات با توسل به 14معصوم وبه نیت همه کسانی که تو این سفره شرکت کردن،قبول باشه والتماس دعا.🙏
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۳ نفیسه آسمانی
سلام. اسم منم حتما حتما وارد کنین عزیزم
منم 114صلوات با توسل به 14معصوم میفرستم .امیدوارم همه حاجت رواشن گره بخت منم باز بشه بزودی
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۹ نفیسه آسمانی
چرا کامنت من نیست؟
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۰ نفیسه آسمانی
من گفتم روزی 414 صلوات. خیلی خوشحالم بازم برگشتم به این وبلاگ. این خونه به من امید زندگی میده. ممنون
سلام.منم هستم با۱۰۰۰صلوات

من تازه عقد کردم و از طریق دوستم یک سفره صلوات امام رضا هدیه گرفتم و از روز اول که این سفره رو دیدم فقط نیت خوشبخت شدنم اومد تو ذهنم و فقط از چهارده معصوم خوشبخت شدنمو درخواست کردم که نزد خدا برام دعا کنن.به امید خوشبخت شدن همه ی دختر خانم ها

۰۳ مهر ۹۹ ، ۲۰:۲۲ عروس خوشبخت

عزیزم مبارک باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی