عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

به نامه یگانه منشأ روزی..
سلام به همه دوستهای گرامی که با نفس پاک و زیبای خودشان به بقیه دلگرمی میدهند و صفای گامهای طلایی هستند 
دوستهای گلم !!!!!!!!!!!!!
این هفته هم میخواهیم گامی بلندتر و خیلی پرانرژی تر از قبل برداریم گامی که همیشه از شما برداشتی زیبا به همراه خواهد داشت گامی که هیچکس اثر پر خیر و برکت آن را باور نخواهد کرد و در زیبایی وجود شما باور نکردنی خواهد شد با این گام در همه جا خواهید درخشید و ابهتی وصف ناشدنی پیدا خواهید کرد و علت آن چیزی جز شفافیت وجودتان نخواهد بود ...
آری پاکی و پاکیزگی وجودتان ...
نقشی بسیار زیبا که بزرگی برای شما خواهد آفرید و بر سرزمین حکومتتان سرور و شادی و صلح و صفا به ارمغان خواهد آفرید
شما در این سرزمین پادشاهانه خواهید بخشید چه چیزی را ؟؟!!!!!!!!!!!
تمام پلیدیهای تقدیم شده از ممالک دیگر از کدام ممالک ؟!!!!!!!!!!!!!
از سرزمینهای همجوار یا ناهمجوار تمام موجودات قلمرو شما!!!!!!
از سرزمینهایی که با شما دشمنی کردند در عرض حتی کمتر از ثانیه ای !!!!
بنابراین لباس قدرت و حکومت پادشاهی خود را بر تن و تاج زیبای خوش خویی خود را بر سر بپوشید و به صورت سان گونه از بین جمعیت نادان و غفلت زده افکار خود و در چشم تمام بدخواهان خودی و غیر خودی اطراف خود که به صورت منظم ایستاده اند و هی اربابم سروروم میکنند تا از اقدامتان منصرف شوید گام به گام  با کفشهای طلایی و زیبا دوخت و شکیل خود به سمت تخت و تاج قدم برداشته و با ابهت و اعتماد به نفس تمام  بر تخت بنشینید
چند نفس عمیق چهار مرحله ای را اجرا کنید
خوب است دوستهای گلم سکوت همه جا را فرا گرفته است و جهان منتظر ایفای نقش شماست خوب دقت کن!!!!!!
اکنون وقت آن رسیده است یکی یکی حساب تمام افکار بازدارنده خود را برسید و یکی یکی آنها را ازبین ببرید و هرگز به آنها رجوع نکنید شما اگر گام قبلی را انجام داده اید بسیار عالی است و الان نامه اعمال سبکتر خواهد بود در غیر اینصورت گام قبلی را با این گام انجام دهید در این گام نوبت به
حساب دیگران
رسیده است و شما با وجدانی آرام و آسوده و خود بخشیده قصد دارید به حساب و کتاب بیرون از خود یعنی دیگران رسیدگی کنید...
از شما تقاضا دارم دانه به دانه و یک به یک از قلم نیندازید چون خطر بزرگی وجود شما را تهدید میکند و آن هم بوی گند کینه هایی است که همه عالم و آدم را برداشته است پس بشویید و دور بریزید همه این کینه های وامانده که شما را بسیار خسته و نالان و ناامید و مانده از همه جا کرده است
ای حکمرانان سرزمین خودتان !!!!!تقاضامندم هر چه سریعتر لیست گناهکاران و خیانت کاران و ظالمان وجود خود را از اعماق وجودتان در صفحه حساب و کتاب خود آشکار کرده و همه آنها را رسوا گردانده و به درک واصل کنید ...
حتی اگر فکر کردید خطایی بر اساس حدس و گمانتان در موردتان صورت گرفته و یا خواهد گرفت اما ندیده اید و فقط ذهنتان غیب گویی کرده را نیز به قلم بیاورید و با خودتان بی انصافی نکنید نگذارید چیزی از قلم بیفتد آنگاه که همه را نوشتید و راضی شدید که دیگر چیزی نمانده است به خداوند رو کنید و بگویید:
"خدایا همه اینها را به تو بخشیدم"
و لیستتان را منهدم کنید...
بعد از این مرحله باز هم خود را رهاتر و سبک خیالتر کنید چون حق الناس سخت بخشیده میشود هر روز به خداوند بگویید:
" خدایا! خیلیها در من نا زیبایی به وجود آوردند همه آنها را به تو نشان خواهم داد و تو آنها را ببخش"
پا را فراتر بگذارید و بگویید: 
" خداوندا! وجودم را به بخشش خود نورانی گردان"


اسامی قرعه کشی این هفته ما:

گروه گام چهارم:

رز صورتی (لیلا 89) و پرنسس زیبا

توجه: به اطلاع میرسانم در هر گامی که دونفر انتخاب میشوند یک گروه دو نفره متشکل از آنها به وجود می آید که در واقع یار هم میشوند و در حق همدیگه تا هر وقت دلشان خواست دعا میکنند مثلا در این گام این دو دوست عزیز میتوانند برای همدیگه نذر بردارند و ...و برای همدیگه تا زمانی که از هم میخواهند در حق هم دعا کنند 

 و اما 

بقیه دوستهای گل من...

این هفته در حق این دوستان حسابی دعا یادتون نرود که بر اساس خواست و مصلحت خداوند قرعه به نام این عزیزان در آمد بنابراین در این مصلحت همراهی را به خوبترین شکل نشان دهیم...

جمله تقدیمی ما: 

+++خدایا بار الها! از تو خواهش میکنم و تقاضا میکنم به حق بندگان پاکت و به حق عظمت خودت هر چه شر است از این دو عزیز هفته ما  "رز صورتی (لیلا 89) و پرنسس زیبا" دور کنی و تمام موانع را از سر راه ازدواجشان نابود کن و ازدواجی با خیر و برکت به زودی زود نصیب و قسمتشان گردان که شروع یک زندگی نو همراه با خوشبختی در این دنیا و آخرت باشد ازدواجی که هم خودشان و هم همسرشان از هم راضی باشند و تو هم از هر دو زوج گرامی،الهی آمین یا رب العالمین+++

توجه توجه توجه: دوستهای مهربونم! یادتون نرود !!!!!!!!!!!!برای برداشتن یک گام دیگه تا هدف قشنگ و الهیمون اینجا بهم خبر بدین ...

تا گامی دیگر...

یا حق

۹۴/۰۹/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
سمیه

همسرم

نظرات  (۲۰)

۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ فاطمه۶۴عروس خوشبخت
خدایاشکرت رزصورتی وپرنسس زیباروعروس خوشبخت کردی...خدایاشکرت برای خوشبختیشون...
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۵ نجیبه عروس خوشبخت 94
سمیه جون مثل همیشه عالی بود سپاسگذارم
واقعا بخشش خیلی لذت داره خود ادم سبکبال میشه ,و خواندن دعاهات لذت بخشه
پرنسس زیبا و رز صورتی عزیز از خدا بهترینها را براتون میخوام الهی بزودی عروس بشید و همع موانع ازدواجتون برداشته بشه
پرنسس عزیزم الهی بزودی سلامتیت را بدست بیاری
سلام سمیه جون عالی بود عزیزم... خیلی بخشش مهمه خیلی خدا به هممون کمک کنه 
پرنسس زیبا ی عزیزم و رزصورتی جونم ان شاء الله خوشبخت بشید 
سلام
آره واقعا" من دقت کردم دیدم موقع نماز خوندن همش فکر یه شخص تو ذهنمه.نمیذاره بفهمم چی میگم. تا وقتی که نبخشمش همینطور مثل خوره تو ذهنم میاد و ول کن نیست.
البته تا الان یکی دوبار بخشیدم اما نه از ته دل
خدایا شکرت که بخت نیکو نصیب رز صورتی و پرنسس زیبا میکنی.
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۲ نجیبه عروس خوشبخت 94
من برای دو عروس گلمون پرنسس و لیلا جون 120 امن یجیب میگم 
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۲ رز صورتی (لیلا89)
سلام خانمای گل و مهربون 
از همه دوستان به خاطر اظهار لطفشون سپاسگزارم 
همچنین برای پرنسس عزیزم هم خواستار بختی نیکو هستم و دعا میکنم به زودی به همسر دلخواهش برسه.... 
من چون این روزا یه کم درگیر بودم کمتر میومدم اینجا دیروز وقتی یکی از دوستای گلم خبر داد که اسم من برای دعا دراومده اشک توی چشمام جمع شد آخه این روزا بدجوری به دعا نیاز دارم ازتون میخوام علاوه بر ازدواجم دعا کنید مشکلات دیگه ام هم حل بشه 
از تک تک تون سپاسگزارم 
و اما پرنسس عزیز من برای تو یه ختم صلوات به نیت حضرت زینب و دعا هایی که به اجابتشون اعتقاد دارم رو میخونم امیدوارم تا پایان سال خبر ازدواجتو اعلام کنی 
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۳ پرنسس زیبا
سلام بچه ها..
وای خیلی خوشحالم ابغض کردم وقتی که دیدم..واقعا فک نمیکردم که به این زودی اسمم دربیاد و همش دلم میخاست که تو همین ماه باشه این هفته ک اربعین...وای اشکم دراومد...
دقیقا وقتی که خیلی به دعا احتیاج داشتم وای خدایا شکرت..
فاطمه64 عزیزم  و نجیبه عزیزم و مهدیه70 عزیزم محبوب نازنینم و عسل بانو عزیز ازتونی خیلیی خیلی خیلی ممنونم ..
انشاالاه که عاقبت بخیر بشین و خوشبخت بشین خواهرای گلم...تا وقتی که نفس میکشم بچه های گل اینجارو فراموش نمیکنم...
داشتم فک میکردم ک یکی از خوبی های این ختم اینه که اسم تک تکتون تا همیشه یادم میمونه...
رز صورتی(لیلا89) یار عزیزم ممنونم ازت منم برات دعا میکنم دعای سریع العجابه میخونم و صلوات و امن یجیب و زیارت عاشورا و خلاصه هر دعایی ک بتونم و برات میخونم...
ایشالا که خیلی زود خیلی زود به خواسته هات برسی و سلامت باشی و خوشبخت و شاد و همیشه ارامش داشته باشی....
امیدوارم هرچه سریعتر اسمتو جز عروسهایی خیلی خیلی خوشبخت ببینم عزیز دلم...
منم دعاگوی این دو عروس گلمون هستم

خدای بزرگ " رز صورتی عزیز و پرنسس زیبای مارو خوشبخت کن، ازدواج موفقی رو براشون درنظر بگیر. خدایا همیشه توی زندگیشون خیروبرکت باشه، پرازشادی و آرامش باشه. خدایا همیشه لبخندی ازته دل رو لباشون باشه . خدایا زندگی عاشقانه و پر از دوست داشتن رو نصیبشون کن .زندگی زیباشون زبان زد خاص و عام باشه . خدایا زندگیشون پر از یاد تو باشه . خدایا تموم خوبی ها و زیبایی ها رو توی زندگیشون بگنجون . " الهی آمین

سلام به روی ماهتون. هر کسی تو زندگیش افرادی هستند که باعث رنجش و ناراحتیش میشن . من هم مستثنی نیستم. اولش خیلی عذاب میکشیدم اما دوستم گفت ببخش.با عصبانیت گفتم تو جای من نیستی که اینطور راحت حرف میزنی.گفت ببخش نه بخاطر اینکه اون این لیاقت رو داره ببخش چون تو لایق بهترین زندگی هستی. حرفش رو گوش کردم و الان خیلی خوشحالم . پس به حرف سمیه جون گوش کنید چون بهترین دوستتونه . قبول دارم سخته اما به آرامش بعدش می ارزه. سمیه جون ممنون که نکات زندگی رو بهمون میگی .من همیشه دعات میکنم :))))))))
به لطف الهی روند ازدواج موفق رز صورتی و پرنسس زیبا و سمیه با همسر الهی شون هم اکنون آغاز شده.

عروس خانومای عزیز،رز صورتی(لیلا89) و پرنسس زیبا 

براتون آرزوی خوشبختی میکنم

۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۲ پرنسس زیبا
سلام.بچه ها نمیدونید ک چقدر ازتون ممنونم...همتون همیشه تو یادم میمونید...خوشبخت بشد الهیی...
بچه ها و سمیه جون من یه سوال دارم؟؟
چجوری اون اسامی رو به درک واصل کنیم؟من دیشب اسامی رو نوشتم بعد اونایی که خیلی ازشون ناراحت بودم و کینه داشتم و جلوش نوشتم برید به درک ....خخخخ
بعدش سپردم به خدا و اسامی رو پاره کردم انداختم داخل سطل اشغال... و بعد اون جملات را به خدا گفتم...
شما چیکار کردید؟من واقعا میخام از شرشون خلاص شم...
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ پرنسس زیبا
سلام.بچه ها نمیدونید ک چقدر ازتون ممنونم...همتون همیشه تو یادم میمونید...خوشبخت بشد الهیی...
بچه ها و سمیه جون من یه سوال دارم؟؟
چجوری اون اسامی رو به درک واصل کنیم؟من دیشب اسامی رو نوشتم بعد اونایی که خیلی ازشون ناراحت بودم و کینه داشتم و جلوش نوشتم برید به درک ....خخخخ
بعدش سپردم به خدا و اسامی رو پاره کردم انداختم داخل سطل اشغال... و بعد اون جملات را به خدا گفتم...
شما چیکار کردید؟من واقعا میخام از شرشون خلاص شم...
رز صورتی و پرنسس زیبا براتون صلوات و امن یجیب خوندم گلهای من .
 پرنسس گلم باید به دوست داشتن خودت فکر کنی و بدونی تو لیاقت آرامش رو داری . به این فکر کن که هیچ چیزی ارزش ناراحت کردن تو رو نداره چون تو لایق بهترینها هستی. بیشتر روی آرامش خودت تمرکز کن تا بدی اون طرفی که تورو ناراحت کرده.
پرنسس زیبای عزیزم 
من اونایی که خیلی ازشون ناراحت بودم با این استدلال بخشیدم
با خودم گفتم معصومه یعنی تو در حق هیشکی بدی نکردی؟یعنی هیشکی از تو ناراحت نیست؟کم کمش اینه که خدا به خاطر بعضی اشتباهات ازت ناراحته دیگه.تو که دعا میکنی خدا خطاهاتو نادیده بگیره،خودتم یه قدم بردار و بنده های همون خدا رو که ازش انتظار بخشش داری،ببخش
نمیدونی بعد از بخشش چه آرامش عجیبی تمام وجود آدمو میگیره
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۷ پرنسس زیبا
سلام.محبوب جونم و ص معصومه جونم ممنونم که جواب دادین...
واقعا بخشش خیلی خوبه ایشالا خدا کمکون کنه دلامون پاک پاک بشه از هر کینه و ناراحتی...:-))

خدای مهربونم بخت نیکو و خوب قسمت این دو دوست عزیمون بکن

خدایا ازدواج خیلی خوب و زود نصیب برنسس زیبا و رز صورتی بکن الهی امین

من هم براتون امن یجیب و زیارت عاشورا می خونم الهی هرجه زودتر خبر خوشبختیتون را بدید و به همسرای الهی تون برسید....


۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۹ حمیده عروس امام‌ حسین (علیه السلام)
سلام به دوستهای گلم. منم از خدای مهربونمون واسه رزصورتی جون وپرنسس جون سلامتی عاقبت بخیری همسر خوب ارزومیکنم وواستون زیارت نامه عاشورا میخونم ودعامیکنم. همه ی دوستهای اسمونیم خوشبخت وعاقبت بخیر بشن
۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ رز صورتی (لیلا89)
سلام  دوستای گلم 
ممنونم از ابراز لطف همتون 
ممنونم که برای من و پرسنس زیبا جون من دعا کردین 
میخواستم بگم من این گامو خیلی وقته انجام دادم و همه رو بخشیدم و خودمو بخشیدم و از خدا خواستم که یه کاری کنه دیگران هم منو ببخشن، نتیجه ی همه این کارا رو هم دیدم و روز به روز اوضاع من بهتر از قبل شد، سبک شدم، انگار یه بار سنگینو از روی دوشم برداشتن 
بخشش آرامش میده به آدم..
اولش سخته اما وقتی بعد نماز برای اونایی که بهت بدی کردن دعا کنی دلت نرم میشه و دیگه ازشون بدت نمیاد 
وقتی عاقبت بخیری رو براشون بخوای انگار که برات مهم میشن و دیگه ازشون کینه ای نداری 
من که با بخشش حالم خیلی خوبه امیدوارم شما هم به اون حال برسید 
راستی پرنسس جونم من تا اونجا که میتونستم و یادم بود برات دعا کردم ان شاءالله بعد از ماه صفر خبرای خوب بهمون بدی.... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی