عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

به نام آفریدگار عشق و مهربانی

و

پیوند دهنده زوجهای الهی

شروع ختم: وفتی که با اعتقاد و اعتماد به خدای یکتا اینجا امضا کردی

پایان ختم : وقتی که به اراده و اجازه خداوند یکتا با همسر الهی خود عقد ازدواج بستی

این سفره صلواتی دائمی خواهد بود بنابراین در تعداد صلواتی که روزانه تا رسیدن موعود ازدواج انتخاب میکنید دقت بفرمایید نگران نباشید آثار صلوات فراوان است ضرر نخواهید کرد...

توچه: در این توسل تغییر کوچکی دادم که اجرای آن برای همه ساده باشد امید که مقبول درگاه حق باشد.

105 روز در کنار هم بودیم شما گفتین و من و دوستان نویسنده عزیز دیگر هم گفتیم از هر چه جمع را گرم میکرد و چراغ امیدی را روشن نگه میداشت... اما از دوستانی که امیدشان به رحمت خداوند همچنان روشن و به هیچی و هیچکی اجازه خاموش کردن این چراغ امید را نداده اند و نخواهند داد تقاضامندم این پست را با گذاشتن نظر و گفتن سخنی با امام زمان عجل الله فرجه الشریف امضاء کنند و هدیه ای را که وقتی عروس شدند دوست دارند در راه سلامتی امام زمان عجل الله فرجه الشریف و توحید الهی بدهند یا رعایت کنند بنویسند تاریخ اینجا به شمارش خواهد افتاد و منتظر میشویم تا روز موعود برسد و بیایم اینجا با گفتن تعداد روز گذشته تا تاریخ عروسی خود را اعلام کنیم و جمله ای که آماده کردیم را در آن روز موعود ازدواجمان بگوییم اینجا به زودی خواهیم گفت...


یادمان باشد که حتماوقتی ازدواج کردیم این جمله را به گوش همه برسانیم:

***

"خواست و اراده خدا  و شفاعت 14 معصوم بود که اینجانب ...در روز ...عقد ازدواجم را با همسر الهیم ببندم و از چهارده معصوم (اسم بیارید)مخصوصا ً امام زمان عجل الله فرجه الشریف که به فاطمه الزهرا سلام الله علیها قسم داده بودم به نمایندگی همه معصومین واسطه ازدواج من باشد تشکر میکنم و برای سلامتی و ظهور او ... را انجام خواهم داد."

***

ان شاء الله حضور با همسر الهیمان در حرم امام رضا علیه السلام

+++

 دوستان توجه داشته باشید اینطور صلوات خواهیم فرستاد که هر روز به ترتیب زیر متوسل میشویم با مقدار صلوات دلخواه که انتخاب کرده ایم.

 ۱۴ روز که تمام شد از اول شروع کنید و این روند را تا روز ازدواجتان ادامه خواهید داد هر روز که شروع کردید شروع توسلتان خواهد بود و از حضرت محمد ص شروع خواهد شد و شروعتان همان امضا محسوب خواهد شد حاجت روا ان شالله این در واقع بنابر اعتماد و توکل ما محسوب میشود ترتیب توسل به صورت زیر است :

***

روز اول (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به حضرت محمد صلی الله علیه آله والسلم (+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز دوم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به حضرت علی علیه السلام (+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز سوم  (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها (+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز چهارم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام حسن علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

 روز پنجم(تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام حسین علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز ششم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به اما سجاد علیه السلام (+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز هفتم(تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام محمد باقر علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز هشتم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام جعفر صادق علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز نهم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام موسی کاظم علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز دهم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام رضا علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز  یازدهم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام جواد علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز دوازدهم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام هادی علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز سیزدهم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام حسن علی عسگری علیه السلام(+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

روز چهاردهم (تعداد صلوات به دلخواه خودتان) هدیه به امام زمان عجل الله فرجه الشریف (+ تعدادی صلوات دلخواه برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف)

نذر دیگه ای هم سر این سفره دوست دارید انجام بدهید مختارید خودتان انتخاب کنید و بگویید شاید تجربه ای برای دوستانتان باشد

اللهم عجل لولیک الفرج

***

امیدت به خداست بسم الله

۹۴/۱۰/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۳۶)

با توسل و توکل به خدا اولین دوره را روزی 1000 صلوات خواهم فرستاد امیدوارم بتوانم نماز و زیارت امام عزیز  مربوط به هر روز را نیز بخوانم اما روزی 14 صلوات به طور ثابت به امید خدا ان شاء الله
من به خدا اعتماد دارم و به زودی به شکرانه ازدواج الهی جشن خواهم گرفت.
امضاء: پنج شنبه 26 ربیع الاول 94/10/17 ساعت 6:42

سمیه جون من راستش یکم گیج دارم میزنم . میشه کمک کنی ؟ برای 14 روزه ؟ صلوات باید دو تا انتخاب بشه ؟ یکی ثابت و یکی هم به نیت های معصومینی که نوشتی ؟

اصلا متوجه نشدم ببخشید دیگه

پاسخ:
فریده جون ما اینجا در واقع سفره صلواتی داریم که تا روز عقد ازدواجمون با خدا قرار میزاریم روزی به مقداری که خودمان امتخاب میکنیم به معصوم مربوطه بفرستیم اما بعد از علامت+ حتمنیه و باید بفرستیم هر روز که اینجا عهد بستیم میشه شروع توسلمون که از حضرت محمد ص شروع میشه و به امام زمان ختم میشه تمام که شد باز از سر میگیریم مثلا یکی نذر میکنه من روزی ۵ صلوات خب ۵ صلوات را میفرسته + ۱۰۰ صلوات به امام زمان+ ۱۴ صلوات به حضرت فاطمه س و اگه روز چهاردهمه ۱۴ صلوات به مادر امام زمان نرجس خاتون هم داریم + مقداری صدقه برای سلامتی امام زمان بعد همگی قول میدیم وقتی به حاجتمون رسیدیم جمله بالا را به اضافه جمله دلخواهمون بگیم در ضمن یه نذری هم میکنیم بعد از ازدواج انجام بدیم مثلا یکی میگه وقتی ازدواج کردم سفره صلوات تو خونم میندازم یا میرم مشهد یا جمکران یا خیلی چیزهای دیگه تاریخ شروع توسل را اینجا مینویسیم روزی که عقدمون شد میایم میگیم مثلا من به مدت یک روز ۵ روز یه هفته و... طول کشید عقد کردم اینجا اعتقاد و اعتماد به خدا حرف اول را میزنه تسلیم بودن در برابر اراده خدا
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۸ آرزو. ت عروس امام رضا -ع-
ما باید چیکار کنیم؟
ان شاالله اجابت نزدیکه و همه مون جشن ازدواج الهی مون رو با حضور حضرت صاحب الزمان و اجازه خودشون میگیریم و حضرت زهرا سلام الله علیها چادر سفید عقد رو بر سرمون و بر سر تمامی دختران ایران و جهان می اندازه.
و نذرمون رو ادا میکنیم. الهی آمین
پاسخ:
آرزو جان پاسخ به فریده را بخوان اگه سوالی هست بپرس

با توکل به خدا و استعانت از آقا امام زمان و خانم فاطمه زهرا از فردا این سفره را پهن میکنم. روزی 110 صلوات هدیه به پیشگاه 14 معصوم میکنم و امید دارم نماز شکر تو حرم امام رضا بخونم.

امضاء: پنج شنبه 26 ربیع الاول 94/10/17 ساعت 9:33

پاسخ:
سلام عزیزم
عروسیت مبارک 
عشق این جملت بودم همیشه 
امید دارم نماز شکر تو حرم امام رضا بخونم.-
گوارای وجودت خانومی
التماس دعا 

با توکل به خدایی که با تموم وجود به بزرگیش ایمان دارم ، سر این سفره میشینم . امیدوارم امام زمان به حق فاطمه زهرا منو به بهترین شکل حاجت روا کنه و با دستهایی پراز رحمت خداوند مهربون از سر سفره بلند بشم .

به امید خدا روزی 100 صلوات هدیه میکنم .

 ان شاءالله من و همسرم در اوج خوشبختیمون رو به گنبد طلایی آقا امام رضا میایستیم و السلام علیک یا علی بن موسی الرضا میگیم و نماز شکر میخونیم .

امضاء :پنج شنبه 26 ربیع الاول 94/10/17 ساعت 23:59

۱۸ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۶ آرزو. ت عروس امام رضا -ع-
اونی که شما نوشتید چیه؟ منم باید مثل اون نذر کنم؟
هر 14 روز این چرخه ادامه پیدا میکنه؟

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۳ آرزو. ت عروس امام رضا -ع-
من آرزو از امروز عهد می‌بندم که تا روز جشن عقدم هر روز 100 صلوات هدیه به یکی از 14 معصوم کنم و هر روز این توسل را انجام دهم تا به حاجتم برسم ان شاالله با عنایت حضرت زهرا سلام الله علیه و اجازه‌ی اقا امام زمان علیه السلام چادر سفید عروسی با همسری نیک را بر سر کنم و با اجازه‌ی حضرت زهرا سلام الله علیه بله بگویم و زندگی مورد رضایت ایشان آغاز کنم با کمک و دعایشان جشن عروسی بگیرم که از من و همسرم راضی باشند.
ختم قران برای حضرت نرجس خاتون از روز عقدم انجام دهم هدیه برای سلامتی و تعجیل در فرج اقا.
و با همسرم نماز شکر در مشهد مقدس و حضور اقا امام رضا علیه السلام به جا آوریم.
دلم روشن است که اجابت میشویم. دلم روشن است که خوشبخت میشویم با دعای 14 معصوم.
17 دی 1394
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۹ نجمه عروس خوشبخت
با توکل برخدا برسراین سفره می نشینم ولی دانم امام زمان خودشان وسیله واسباب ازدواجم رابه وجه عالی باشد وهرچه سریعتر مهیا میکندر آن شاءالله باهمسرم به زیارت امام رضا می روم ودرحرمش نمازشکر می خوانم دلم روشن است بادهایی ایشان خوشبخت می شوم
روزی 110تاصلوات /27 ربیع الاول /18 دیگر 94 ساعت 19:18
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۵ آرزو. ت عروس امام رضا -ع-
منم 110 صلوات اگر فرصت کردم بیشتر و 350 صلوات.
دلم روشن است بزودی اجابت میشویم با دعای مادر.
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۹ عسل بانو
سلام
منم یا علی میگم و به نیت حبل الله 110 صلوات میفرستم هدیه به معصومین عزیز.
ان شا الله که امید دلمون حاجت روامون کنه.
ان شا الله در مسجد جمکران دوتایی نمازش رو بخونیم و ازش تشکر کنیم.

۲۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۴ عسل بانو
تعداد صلوات به تعداد حروف ابجد نام امام ها به نظرم قشنگ تره. من این کا رو میکنم.
اینگ گذاشتم گفتم شاید کسی دوست داشته باشی اینطوری عمل کنه.

نام مقدس رسول الله محمد صلی الله علیه و اله وسلم که به حروف ابجد می شود : 92 پس 92 مرتبه صلوات

نام مقدس علی علیه السلام می شود: 110 پس 110 مرتبه صلوات

نام مقدس ابوتراب علیه السلام می شود : 612 پس 612 مرتبه صلوات / یا حیدر علیه السلام ،که 222 میباشد.

نام مقدس فاطمه سلام الله علیها : 135 پس 135 مرتبه صلوات

نام مقدس زهرا سلام الله علیها :213  پس 213 مرتبه صلوات

نام مقدس اما حسن علیه السلام :118  پس 118 مرتبه صلوات

نام مقدس اما حسین علیه السلام : 128 پس 128 مرتبه صلوات

نام مقدس امام سجاد علیه السلام :68 پس 68 مرتبه صلوات

نام مقدس امام باقر علیه السلام : 303 پس 303 مرتبه صلوات

نام مقدس امام جعفر صادق علیه السلام هر دو نام با هم :548 پس 548 مرتبه صلوات . اگر فقط به نام جعفر علیه السلام باشد :353 مرتبه و اگر فقط بنام صادق علیه السلام باشد :195 مرتبه صلوات .

نام مقدس امام موسی کاظم علیه السلام هردو نام با هم :1077 پس 1077 مرتبه صلوات . اگر فقط به نام موسی علیه السلام باشد :116مرتبه و اگر فقط به نام کاظم علیه السلام باشد :961 مرتبه باید صلوات بفرستد .

نام مقدس امام رضا علیه السلام :101 پس 101 مرتبه صلوات

نام مقدس امام جواد علیه السلام :14 پس 14 مرتبه صلوات

نام مقدس امام هادی علیه السلام :20 پس 20 مرتبه صلوات.

نام مقدس امام حسن عسکری علیه السلام :478 پس 478 مرتبه صلوات . البته اگر تنها به نام اماحسن علیه السلام باشد :118 مرتبه صلوات.

نام مقدس امام زمان علیه السلام که هم نام رسول خداست(محمد) به همان تعداد یعنی :92 مرتبه نیت کرده و صلوات میفرستید.

 و اگر به نام قائم آل محمد علیه السلام قصد فرستادن صلوات را دارید باید به تعداد :278 مرتبه صلوات بفرستید.

و اگر به نام امام زمان علیه السلام قصد فرستادن صلوات را دارید باید به تعداد :180 مرتبه صلوات بفرستید.

و اگر به نام مهدی علیه السلام قصد فرستادن صلوات را دارید به تعداد : 59 مرتبه صلوات بفرستید.

و اگر به نام مقدس مادر امام زمان علیه السلام نرجس سلام الله علیها قصد فرستادن صلوات را دارید باید به تعداد :313 مرتبه صلوات بفرستید.


۲۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۶ عسل بانو
سمیه جون 
ممنون خیلی پیشنهادت عالیه.
خیلی لذت بخشه. در طول روز همش آدم وصل باشه به یه عزیز.

باسلام خدمت مدیر وبلاگ یه پیشنهادداشتم اگ این وبلاگو تبدیل کنین به تلگرام خیلی خوب و دگراحت تره واسمون اخه دسترسی به سایت مشکله.اما ازطریق نرم افزار تلگرام که میتونین همین جا لینکو اعلام کنین به بچه ها تابیان گروه وازطریق تلگرام درارتباط باشن باهم خیلی بهتره و راحت تره ...ممنون میشن حوابپیشنهاد مدیروبقیه دوستان رو بدونم باتشکر
سلام.
میگم که  خب کسی تا بحال حاجتشو گرفته؟
کاش یجا اعلام میکردین اگه کسی حاجت گرفته. خب اینجور بیشتر استقبال میشه.
سلام
من این ختم رو به شیوه خودم و به همون مقدار که میتونستم انجام دادم و در ختم های دسته جمعی قبلی هم شرکت کردم به لطف خدا و دعای دوستان همسر الهیم رو پیدا کردم البته هنوز ازدواج نکردیم و نامزدیم و بابت این موضوع خدا را شاکرم
پاسخ:
سلام عزیزم 
عروس خانوم عروسیت مبارک
مژده جان مبارکه عزیزم . ان شاء الله خوشبخت بشی عزیزم
تبریک میگم مژده جان
الهی که خوشبخت بشی
مبارکت باشه مژده جان ..الهی خوشبخت بشی عزیزم :-))
خواست و اراده خدا  و شفاعت 14 معصوم بود که اینجانب مرضیه در روز20 شهریور ماه سال 95 عقد ازدواجم را با همسر الهیم ببندم و از مادرم فاطمه زهرا(س) مخصوصا ً امام زمان عجل الله فرجه الشریف که به فاطمه الزهرا سلام الله علیها قسم داده بودم به نمایندگی همه معصومین واسطه ازدواج من باشد تشکر میکنم و برای سلامتی و ظهور او 100 صلوات را انجام خواهم داد."

پاسخ:
سلام عزیزم عروس شدی؟
سلام منم به امید خدا امروز که مصادف با میلاد باب الحوائج حضرت ابوالفضل است این ختم رو شروع میکنم با روزی ۱۱۰ صلوات ان شاالله به برکت ائمه عاقبت به خیر شم و بزودی با همسر الهیم آشنا شم. آمین
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۷ مریم نفس همسری
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

به امید به خدا و یاری آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف منم از امروز روزی 14 گل صلوات هدیه به 14 معصوم علیهم السلام میکنم و امیدوارم که در مسجد مقدس جمکران نماز شکر بخونم.

چهارشنبه 4 شعبان روز ولادت آقا ابالفضل العباس علیه السلام مصادف با 22 اردیبشت سال 1395 ساعت 21:56 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
مژده جون مبارک باشه عزیزم . مرضیه جون عروس شدی ؟
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۲ بهناز کنیز فاطمه زهرا
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم خداجونم منم این ختم رو امروز شروع میکنم ان شاءالله زودتر میام میگم که حاجت روا شدم به لطف حق اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

با  توکل به خدا و استعانت از آقا امام زمان و خانم فاطمه زهرا  این سفره را پهن میکنم. روزی14 صلوات هدیه به پیشگاه 14 معصوم میکنم و امید دارم نماز شکر تو حرم امام رضا بخونم.من به خدا اعتماد دارم و به زودی به شکرانه ازدواج الهی جشن خواهم گرفت.

امضاء:  شنبه 7 شعبان  95/02/25 




با توکل بخدا و استعانت از امام زمان ، پدر مهربانم از امروز روزی 114 صلوات هدیه به پیشگاه 14 معصوم کرده و امید دارم ان شالله به زودی با همسر الهیم در حرم امام رضا نماز شکر بخوانم

امضا ء : سه شنبه 17 شعبان
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۸ مرضیه نویسنده وبلاگ عروس های آسمانی
سلام سمیه جون
با توکل و استعانت از آقا امام زمان من هفته ای متوسل میشم یک هفته به یکی از معصومین متوسل میشم.
امید دارم که با دعای خیر مادرم فاطمه زهرا نماز شکر را در حرم امام رضا بخونم.
انشا الله.
سلام
ممنون از لطف همه دوستان
ان شاالله همه دوستان به مراد دلشون برسند
بسم الله الرحمن الرحیم
با توکل به خدا و توسل به 14معصوم منم از امروز میخوام این سفره الهی رو پهن کنم و روزی 1000صلوات به یکی معصومین و100صلوات هدیه به پیشگاه امام زمان+14صلوات هدیه به حضرت زهرا+ یک استغفار.
ان شاالله همه کسانی که سر این سفره هستند حاجت روا شن
یادم رفت بگم ان شاالله بعد از حاجت روا شدن نماز شکر در حرم امام رضا البته با همسر الهیمون.
امید که به زودی از سر این سفره ها عروسهای زیادی داشته باشیم و همه و همه عروس خوشبخت بشیم به حق همین ساعات خوب خدا به زودی زود مثلا همین امروزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
یا علی
طرح الهی من کامل است و در آن ازدواج من به صورت کامل اتفاق خواهد افتاد.
95/6/4 پنج شنبه
۹ ماه
خدایا به قدرت و مهربانیت شک ندارم اما به اعمال و رفتار خودم شک دارم که به خاک سیاهم بنشاند مرا اما شنیدم خدایم بسیار بخشنده و بسیار مهربان است پس به مهربانی و بخشایشت امید بستم و میدانم که قول دوستی به کسی بدهی تا ته دنیا باهاش میمونی و جز خیر چیزی نخواهد بود پس لعنت میفرستم بر دل سیاه شک و تردید و به امید تو یاعلی گویان توکل میکنم که گفتی فتوکل علی الله ان الله بصیر بالعباد و حسبنا الله و نعم الوکیل  نعم المولی و نعم النصیر خدواندا رب یسر و لا تعسر سهل علینا یارب العالمین خدایا به امید تو یا حق
من با توکل
 به خدا از امروز سفره صلواتی رو پهن می کنم وهر روز ۱۴صلوات به نیت ۱۴معصوم رو می خونم امید دارم ۲۹دی ماه ۹۵روز عقدم باشد
عروسها: فیروزه،mojde،عسل بانو،...

بچه هااااا کجاییید؟؟؟؟

۰۳ مهر ۹۹ ، ۲۰:۳۱ عروس خوشبخت

سلام خیلیها از این دوستان ازدواج کردند تقریبا 5 سال میشه برای من هم دعا کنید ازدواجم رو بیام اعلام کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی