عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

سلام به عروس خانوم های گل و گلاب

داریم به نوبت نکته های آراستگی رو در کنار هم تمرین میکنیم . این هفته نوبت مراقبت از موهاست .

یکی از نکته های مهم که همه میدونیم تمیز بودن موهاست . یعنی شستشوی مرتب موها . یعنی داشتن موهایی که از چربی زیاد براقه و دسته دسته شده ممنوعه . امیدوارم همگی این نکته رو رعایت کنیم . در مورد این نکته اصلا نمیشه برای کسی نسخه پیچید و گفت مثلا 2 بار موهارو در هفته بشوری کافیه ، هر کدوم از ما باید خودمون ببینیم چند بار شستشو برامون مناسبه .

پس تا اینجا شد داشتن موهای تمیز . حالا می رسیم به این نکته که برای شستشو چه نکته ای رو لحاظ کنیم . |ولین قدم تشخیص نوع موهاست . موهاتون خشکه ، چربه ، معمولیه . موهای چرب خیلی زود حالت روغنی و براق پیدا میکنه و معمولا هر یک روز در میون نیاز به شستشو داره . موهای خشک هم معمولا بصورت وزه و رطوبت مورد نیاز وجود نداره و موخوره هم تو این نوع موست . موی نه خشک نه چرب میشه معمولی .

اگر موهای چربی دارید ، حتما از شامپوهای مخصوص موهای چرب استفاده کنید تا چربی موهاتون کنترل بشه .

اگر موهای خشکی دارید ، حتما از شامپوهای مخصوص موهای خشک + نرم کننده استفاده کنید .

برای موهای معمولی هم شامپوهای مناسبش .

۹۴/۱۰/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
فریده

نظرات  (۵)

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۷ بهاره شمال
مثل همیشه مطالب مفید فریده خانم مرتب و منظم 
پاسخ:
سلام عزیزم . شرمندم نکن دیگه . باور کن اصلا مرتب و منظم نیستم ولی در کنار شما دارم تلاش میکنم که یه ذره شاید بشم :-))))
سلام فریده عزیزم  عالی بود ان شالله خوشبخت بشی
پاسخ:
سلام عزیزم . ممنون از لطفت . منم برات آرزوی خوشبختی دارم . ممنون برای حضورت :-))))
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۴ عسل بانو
سلام
مرسی فریده جون 
عالی بود. من جدیدا" یه صابون پیدا کردم به اسم صابون سیاه. برای موهای من عالیه. تازه شامپو بچه هم میزنم.خخخخخخخخخ


پاسخ:
سلام عزیزم . ممنونم عزیزم . راستش درمورد این صابون اصلا نشنیدم . شامپو بچه یکسری میگن چون برای موهای بچه است تمام موارد مورد نیاز یه آدم بالغ رو نداره یکسری هم میگن چون اتفاقا برای بچه است و مواد شیمایی نداره خیلی مفیده . حالا انتخاب با خودتونه . ممنون که اطلاعاتت رو به ما هم گفتی :-)))))
سلام . عالی بود. فریده عاشقتم :))))
پاسخ:
سلام محبوب عزیزه دلم . دلم تنگته هاااا . ممنونم . من بیشتر عاشقتم :-***
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۰ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام فریده جون مثل همیشه عالی بود
من چون زیاد حموم میرم موهام خیلی خشکه نمیدونم چکار کنم 
پاسخ:

سلام عزیزم . کجایی نجیبه؟ اصلا دیگه اینجا نمیای که . دلم تنگ شده عزیزم .

حموم زیاد دشمن موی خشکه . من هم موهام خشکه ولی وقتی موهام نیاز به شستشو نداره فقط بدنم رو میشورم ( موهام رو بالای سرم جمع میکنم ) . شامپوت حتما مخصوص موهای خشک باشه و از نرم کننده هم حتما استفاده کن . مراقبت های دیگه هم هست که بازم میگم :-))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی