عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

حلقه الهی دعا

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

دوستهای گلم این پست فقط و فقط به دعا اختصاص داره ما با تمارینی که انجام میدیم تلاشمان را خواهیم کرد و در این پست به دعا برای یکدیگر خواهیم پرداخت شرط عضویت فرستادن صلوات و هدیه آن به امام زمان عجل الله فرجه الشریف است و همچنین شرکت در میزان صلواتهایی که برای دوستان عضو قرار میدهیم و سهم هر دوستی 110صلوات هست که به کمک همدیگه براش میفرستیم و تا صلواتهای مربوط به دوستمون تموم نشه سراغ شخص دیگه نخواهیم رفت اگر تمایل دارین بگین حاجتتون چیه تا دوستان براتون دعا کنند 

منتظر اتفاقهای خوب هستیم...

توجه: دوستهای گلم نظر میزارید سعی کنید اگه مقدور هست صلواتهای قبلی را جمع ببندید و باقیمانده را اعلام کنید اینجوری کار خوب پیش خواهد رفت...اگه دعای دیگری هم مد نظرتونه غیر از صلوات بزارید دوستان هرکس تونست براتون میخونه ...

۹۵/۰۵/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
سمیه

خدا

نظرات  (۱۹)

از نجمه عروس خوشبخت شروع میکنیم 

من 14 تا نجمه خودت هم میتونی برداری...
5 تا امن یجیب هم برای نجمه میخونم
جمع:14
باقیمانده:96 صلوات
من هم التماس دعا دارم

دوستهای خوب من 
برای اینکه باور کنیم ازدواج خواهیم کرد چه راهی پیشنهاد میدهد؟
من هم برای خوشبختی و ازدواج موفق و پایدار و عالی نجمه 26 صلوات میفرستم . 
جمع : 40 
باقی مانده : 70 
من فرستادم نجمه جان غروسیت پیشاپیش مبارک باشه 
من 70 تای دیگه رو هم میفرستم
باقیمانده 0
نفر بعدی کی باشه؟
به این سوال هم فکر کنید:
دوستهای خوب من 
برای اینکه باور کنیم ازدواج خواهیم کرد چه راهی پیشنهاد میدهد؟


برگرفته شده از arosekhoshbakht.blog.ir
اعضای فعال: 
سمیه،فریده،نجمه عروس خوشبخت ،عسل بانو،...
اگه رفتین زیارت اسامی رو یادتون نره بندازین
دوستان نفر بعد کی باشه برای دعا و صلوات؟
سمیه جون به نظرم باید هرکسی کاری که به این باور نزدیک میکنه رو انجام بده . 
مثلا یسری کارها برای آراستگی و زیبایی : مثل خرید لباسهای زیبا و شیک 
مثلا یاد گرفتن خانه داری 
مثلا یاد گرفتن آشپزی 
مثلا توجه بیشتر به اخلاق و رفتارمون

من خودم همیشه آرزو دارم که سفره عقدم رو خودم با عشق و علاقه بچینم . برای شمع آرایی سفره عقدم یسزی استکان که شمع ها داخلشون قرار میگیره برای خودم کنار گذاشتم . 
من که میخوام مثل متاهلیم زندگی کنم
دارم موانع ازدواجم را هم آماده میکنم یکی یکی رفعش کنم 
یکیش همین خانه داری ،آشپزی،اخلاق،رفتاره

شوهر جان که فداش بشم خیلی مهربونه 
خوشحال و آروم و خوش خنده با بچه ها داره بازی میکنه 
کارهای موندش را داره انجام میده بچه ها هم شیطون دنبال هم دارن میدوند 
دخترم با موهای قشنگ و لباس سفیدش دور باباش میچرخه و هی صدا میزنه بابا جون باباجون
دوتا پسرم هم دارن باهم حسابی بازی میکنن
شلوغ و پر سرو صدا
من هم دارم تو آشپرخونه غذا آماده میکنم و تمیزکاری میکنم 
و حسابی مشغولم 
شوهرم را هم حواسم هست چیزی کم و کسر نداشته باشه و بچه ها زیاد شلوغ بازی نکنند 
البته هرچند شوهرم خودش دوست داره با بچه ها بازی کنه و امروز هم که روز دختره برای دخترش یه هدیه خوشکل درنظر گرفته به من هم هنوز نگفته عجب ناقلاییه این آقای شوهر...
شما چه خبر از ازدواجتون راضی هستین؟
فریده جونم میخوام سر سفره صلواتم یه دونه زیارت عاشورا هدیه کنم به حضرت عباس+133 یا عباس+یک دعای توسل+معوذتین+حدیث کسا+دو رکعت نماز
تو فکرشم اگه با دلم یکی بود انجام میدم
عالیه سمیه جونم . من مطمئنم حضرت عباس مارو دست خالی رد نمیکنه . 
خب برای کی صلواتذراه بندازیم!؟

۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۱ نجمه عروس خوشبخت
ممنون انگاری که ازدلم ردشده ممنون ازموج مثبتتون
چقدر برای گروهمون صلوات بفرستیم!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی