عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

ساعت 8 با امام هشتم قرار همیشگی اهالی وبلاگ

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

همگام با قدم هشتم قرار دسته جمعی خواهیم داشت برای ایستادن رو به حرم تنها معصومی که آرامگاهش در سرزمین ما است و با بستن عهد دوستی با او درد و دل خواهیم کرد و برای همدیگه آرزوی خوشبختی خواهیم کرد بچه ها این جمله را حتما در حق هم بگویید دستتون را به نشانه تسکین و احترام روی قلبتون بگذارید و با توجه و تمرکز عمیق و از صمیم قلب همراه با اعتماد و اطمینان از نظر لطف امام عزیزمان به خوشبختیمان بگویید:

به نام خدا

سلام و درود خداوند بر تو باد یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام

به فاطمه

به فاطمه

به فاطمه

همسری الهی میخوام ...

برای (اسامی دوستان) هم همینطور...

به زودی زود

الهی آمین 

به دوست و یار مهربان خود شک نکنید در وفای به عهد الهی آزمایش خود را به بهترین شکل به درگاه خدا پس داده است...

امام رضایی ها:

سمیه،فیروزه،فریده،آرزو.ت عروس امام رضا-ع-،فائزه و...

خیلی خوبه که ذکر زیر را هم بگویید:

"اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتضی (110بار)"

یاحق

عروسیتون مبارک:

 فیروزه،mojde،حمیده عروس امام حسین(علیه السلام)، لاله،... 

نظرات  (۹۹)

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

یا اما رضا دل شکسته منو هم دریاب

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

من هم هستم . آقا خواهش میکنم منو به آرزوهام برسون .

 

آقا ، دلم حرمتو میخواد . دلم گفتن السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا میخواد .

آقا ، اگه بطلبی منه گناهکاره روسیاه رو ، تموم ناراحتی ها و غصه ها و مشکلاتمو برات میارم ، میارم که بشی ضامنم . میخوام ببینی دلم چقدر درد داره ، میخوام دلمو شاد کنی .

 

میشه شاهی کنی منو راهی کنی

چی میشه به منم یه نگاهی کنی

آقا ، من گدای در خونه اتم . دست خالی برم نگردون . دستامو از محبتت ، از بخشندگیت ، از مهربونیت پر کن . دلم میخواد حاجت روا بشم .

۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۴ آرزو. ت عروس امام رضا -ع-
یا امام رضا کمکم کن
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

به امید روزی که پیشونیمو بذارم رو حرمت و برای تموم آرزوهام که بهشون رسیدم شکر بگم .

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
منم هستم التماس دعا ازهمه
یاامام رضا جان جوادت حاجتمو بده

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

آقا ، اگر کسی برای گدایی در خونتون بیاد دست خالی برمیگردونیدش ؟ من الان همون گدام . اومدم دست پر برگردم . میدونم گناهکارو روسیاهم ولی ازم رو برنگردونید . من به امید اجابت اومدم . آخه میگن کسی ناامید از خونتون برنمیگرده .

یا علی بن موسی الرضا اول از همه حاجت روایی دوستام تو این وبلاگ رو میخوام . بعد گوشه چشمی هم به من بندازید .

یا علی بن موسی الرضا اومدم حاجت روا شم . دلم میخواد گدا بیام ، پادشاه برگردم .

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

یا علی بن موسی الرضا نمیدونم چرا از اینکه هی بیام در خونت خسته نمیشم ، اونقدر در میزنم تا درو به روم باز کنی .

هرکی گدا اومد پادشاه شد . منم گدام ، گدای در خونه ات . من تا حالا نشنیدم کسی رو دست خالی برگردونی .

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

یا امام رضا ، دلم خیلی حرمتو میخواد . دلم آرامش حرمت رو میخواد . نمیدونم به چی و به کی قسمت بدم که منه گناهکارو بطلبی . به خدا قسم که خیلی دلم میخواد بیام حرمت . دلم لک زده برای آرامش حرمت . بطلب منو ، بطلب منو تورو خدا .

یا ضامن آهو ، دل بی قرارم حرف حالیش نیست . امید به حاجت روایی داره . دل بی قرارم هوای گنبد طلاییت رو داره . یا ضامن آهو دلم خیلی دلتنگه . بخدا راه دوری نمیره اگه به منم یه نگاهی بندازی .

تورو خدا ضامن منم باش .

یا علی ابن موسی الرضا ، یا علی بن موسی الرضا ، یا علی بن موسی الرضا

 

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
سلام بر تو امام من 
منم زایر تو شنیدم و دیدم چقدر برای زایرهای خود ارزش قایلی آیا من خیلی کمتر از اونها بودم حاجتی بسیار کوچک دارم که برآورده شدنش برای شما به درگاه خدا خیلی سهل است 
رب یسر و لا تعسر سهل علینا یا رب العالمین
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

یا علی بن موسی الرضا

من برای اولین بار میخوام به پسرت قسمت بدم ، تورو به جوادت قسم ، تورو به جوادت قسم ، تورو به جوادت قسم همه دوستانم در این وبلاگ رو خوشبخت کن ، ازدواج موفقی براشون درنظر بگیر، موانع ازدواجشون رو برطرف کن ، برای دوستام بخت گشایی میخوام ، همسر الهی رو بهشون برسون . آخرش هم یه گوشه چشم به من دلتنگ بنداز . آمین .

چقدر دلم میخواد بیام رو به گنبد طلاییت بایستمو اشک بریزم .

میدونم گناهکارم ، میدونم روسیاهم . میدونم میدونم . ولی همین آدم هم دل داره ، دلش آقا امام رضا رو میخواد.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۴ بهاره شمال
چه کار زیبایی
السلام و علیک یا علی بن موسی الرضا 
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

آقاجون جان جوادت ما رو دریاب. گوشه چشمی هم به ما بینداز

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان ، گره های زیادی توی کارام هست ، تورو به خدا قسم کمکم کن .

آقا جان ، خیلی پریشونم . نمیدونم برای حل مشکلم چیکار کنم . خودت میدونی این مشکل چقدر داره آزارم میده . بزرگی کن و مشکلمو حل کن . آقا به جوادت قسم حاجت روام کن .
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

سلام آقا جان . دلتنگم . خیلی دلتنگم .........دلتنگ حرمت ......دلتنگ گنبد طلات ..... دلتنگ کبوترای حرمت ..... کاش امام رضا منو میطلبیدی ...... حداقل توی خواب و رویا . به همونم راضیم به خدا . چی میشه آقا به منم یه نگاهی کنی ؟ نمیتونم باور کنم که منو دست خالی بفرستی . اونقدر بهت سلام میدم که جوابمو بدی .

من عاشقم ، عاشق آقام امام رضا .

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان بازم منم گدای در خونه ات . هنوزم دارم در خونت رو به امید حاجت روایی میزنم .درو به روم باز کن آقا جان . آقا حاجت روا کردن من برای شما کاری نداره . پس چرا واسطه بین من و خدا نمیشید ؟ چون گناهکارم ؟ چون روسیاهم ؟ ولی دل دارم . دلم امیدش به آقا امام رضاست . آقا کمکم کن . کمکم کن . کمکم کن .

کاش کسی بود بهم یه راه حل بده . کاش کسی بود بهم بگه با دلتنگیم چیکار کنم . بخدا من دلتنگ مشهد الرضام .

امام رضا بطلب جان جوادت .

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۴ بهاره شمال
به به فریده جون 
فریده منم دلم برای امام رضا(ع) خیلی تنگ شده خیلی دوست دارم زودتر برم مشهد
انشالله هر چه زودتر همه حاجت روا شیم .
سلام بهاره شمال عزیزم . خدا کنه امام رضا یه نگاه به دلمون بندازه و مارو هم راهی کنه .

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا

 

۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۸ ص معصومه
فریده جون الهی فدای دل تنگت بشم
میگن جواب سلام واجبه
اینهمه به آقا سلام کردی اونم با تمام وجودت،به نظرت میشه آقام رضا جوابتو نده؟؟؟؟؟
آبجی حاجت روا شدنت مبارک
سلام معصومه عزیزم . فدای دل مهربونت . ان شاء الله اول همه دوستان در این وبلاگ حاجت روا بشن آخریش من باشم .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان من و مشکلاتم رو دریاب

دلم میخواد گریه کنم ، یه گریه از ته دل ، بیشینم یه جا تک و تنها گریه کنم . کسی دور و برم نباشه که بپرسه برای چی گریه میکنی ، کسی نباشه تا راحت گریه کنم . جلوی دوست و دشمن باید پنهونی اشک بریزی که مبادا از مشکلات بفهمن . ولی دلم میخواد بیام مشهد . راحت اشک بریزم اونجا کسی نمیپرسه چرا ، چون میدونه درد داری . اشکاتو قایم نمیکنی چون میخواهی آقا ببینه . آقا ببینه و حاجت روات کنه .

یا علی بن موسی الرضا منو دریاب

فریده جون ایشالا ک بزودی آقا دعوتمون میکنه. دلم روشنه که برای عرض تشکر میریم خدمتش. اون جا گریه شوق میکنیم.

توکلت ب خدا باشه و بس

سلام فیروزه عزیزم . امیدوارم . یا امام رضا بطلب مارو
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۷ بهاره شمال
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
انشالله دعاهات مستجاب میشه فریده جون
السام علیک یا علی بن موسی الرضا

سلام آقا جان . الان داشتم به این فکر میکردم که وقتی این همه بهتون متوسل میشم بگم فریده عروس امام رضا . نمیدونم چرا یهو فریده دختر امام رضا اومد تو ذهنم .... آقا جان میخوام بشم دخترت ....میدونم من لیاقت ندارم ولی خوب دل منو که میشناسین . با تموم گناهکاریم به عنوان دخترت میام در خونه ات .

آقا جان این دختره روسیاهت ازت میخواد براش پدری کنی . کمکش کنی .... یه دختر همیشه میخواد مایه افتخار باباش باشه ، کمک کن دست پر بیام پیشت . کمک کن سرم بالا باشه .

نه فقط برای ازدواجم ، بلکه برای همه زندگیم بهت نیاز دارم .

منون بهاره شمال جون . امیدوارم قبل از من اهالی این وبلاگ حاجت روا بشن .
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان منو دریاب .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

به امید روزی که همه اهالی این وبلاگ حاجت روا بشن .

سلام آقا جان . خیلی خسته ام . خیلی ناراحتم ...... از خودم . آقا جان نمیدونم چی میخوام چی نمیخوام ، نمیدنم چم شده . مثل یه آدم گمشده تو تاریکی فقط دارم اینور و اونور میدوم . آقا جان کاش میشد بیام کاش میشد از آرامش اونجا کمی هم به من میرسید . خیلی بیقرار و کلافه ام . آرامش میخوام آقا . چیزی که ندارم آرامشه . آقا جان خودت میدونی من چقدر محتاجم .

خوش به حال اونایی که امام رضا هواشونو داره . خوش به حال اونایی که به واسطه امام رضا حاجت روا میشن .

آقا جان فکر نکنی ازت ناامید شدم . اصلا . حرفام فقط حکم درد و دل داره .... آقا جان به بد بودنم به گناهکار بودنم ایمان دارم ولی چه کنم ، چه کنم که دوست دارم بیام روبه گنبد طلاییت وایسم و یه سلام بدم و اشکام رو بی هیچ خجالتی بی هیچ ترسی مهمون خونه ات کنم .
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۷ بهاره شمال
کاش من بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب 
می دویدم تا که می دیدم تو را

کاش روزی می نشستی پیش من
می کشیدی دست خود را بر سرم
شاد می کردی مرا با خنده ات
دوست بودی با من و با خواهرم

چونکه روزی مادرم می گفت تو
دوست با یک بچه آهو بوده ای 
خوش به حال بچه آهویی که تو 
توی صحرا ضامن او بوده ای

پس بیا من بچه آهو می شوم
بچه آهویی که تنها مانده است
بچه آهویی که تنها و غریب 
در میان دشت و صحرا مانده است

روز و شب در انتظارم پس بیا
دوست شو با من مرا هم نازکن
بند غم را از دو پای کوچکم 
با دو دست مهربانت باز کن
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۳ بهاره شمال
نمی دونم شاعر این شعر کیه ولی شعر قشنگیه دوستش دارم

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان دلم خیلی رفته .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان ....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

اومدن به حرمت آرزومه آقا جان .... چرا نمیطلبی پس ؟؟؟ بخدا خسته ام .... دلم حرمتو میخواد دلم ارامش میخواد دلم گریه تو حرم میخواد دلم حاجت روایی میخواد .

آقا جان .... دلمو نشکن . غصه هام خیلی زیادن بذار بیام  زیارت .

اومدن پیشت آرزومه ...... بطلب جان جوادت . بطلب

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان منو دریاب

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان دستم رو بگیر .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان چرا صدامو نمیشنوی ؟ چرا دستمو نمیگیری ؟ چرا حاجت روام نمیکنی ؟ خسته ام خیلی خسته ام ....

آقا جان دارم کم میارم . دارم ناامید میشم . خدا هم گذاشته کنار منو .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

به امید روزی که بیام حرمت و روبه گنبدت بایستمو سلام بدم .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان ...

سلام آقا جان . کاش میشد صدای دلم رو بشنوی . کاش میشد حاجت روام کنی . کاش میشد بهم آرامش بدی . کاش میشد این همه احساس بد تموم بشه . کاش میشد آقام منو حاجت روا کنه .

خوش به حال اونایی که امام رضا میطلبشون . خوش به حالشون .

دلم تنگه آقا . دلم زیارت حرمت رو میخواد. آقا گدای در خونت خیلی وقته منتظر یه نیم نگاه توئه .

آقا میدونم روسیاهم ولی من که جز شما کسی رو ندارم . مهربونی کن و منو ببخش .

سلام آقا جان . بازم منم . اومدم بگم به منم یه نگاهی کن . دست رد به سینه ام نزن . از همه مشکلات به تو پناه آوردم . ضامنم باش آفا جان .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان ، دلم میخواد به بهترین شکل حاجت روام کنی . خودت میدونی من تو زندگیم خیلی سختی کشیدم ، برآورده کردن حاجت من برات کاری نداره . پس بشنو صدای این گدای در خونه ات رو

آقا جان تورو به خانم فاطمه زهرا قسمت میدم که اهالی این وبلاگ رو حاجت روا کنی .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان دلم یه دل سیر گریه کردن میخواد . دلم میخواد سبک بشم . دلم میخواد آرامش داشته باشم . چرا حاجت دلم رو نمیدی ؟ از آهو کمترم ؟ اینقدر گناهکارم که حتی قابل نیستم منو ببخشید ؟

خدایا مگه خودت وعده ندادی که بعد از سختی آسانی است . پس چرا بعد از این همه سختی که من کشیدم هنوز راحتی و آسانی به سراغم نیومده ؟ خدایا تو که وعده هات همیشه درسته پس چرا هنوز وقتش نرسیده ؟ از حرف مردم از نگاه مردم ، همون بنده هات رو میگم ، خسته ام خسته . خدایا از تموم مشکلات به تو پناه میارم . خدایا بی نیازم کن . خدایا تو رو به جان زهرا خوشبختم کن .
سلام آقا جان . سال داره تموم میشه ولی هنوز به حاجت های دلم نرسیدم . یکسری از آرزوهام فقط و فقط با وساطتت شما و معصومین دیگه حل میشه . حاجت دلم رو بده تورو به حرمت ابالفضل العباس .
سلام بر امام عزیزم از راه دور ممنون بابت اینکه به ما حواست هست....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان سال جدید دوست دارم بیام حرمت . خواهش میکنم حرف دلم رو بشنو بطلب منو . آرزومه دیدن حرمت آقا جان . روبه گنبد طلاییت بایستم و دست به سینه بهت سلام بدم .

آقا جان میشه کمکم کنی تو سال جدید یه کار مناسب با حقوق مناسب و حلال پیدا کنم ؟

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان زیارت حرمت رو نصیبم کن .....

آقا جان توروبه جوادت قسم میدم منو حاجت روا کن .

آقا جان توروبه جوادت قسم میدم منو حاجت روا کن .

آقا جان توروبه جوادت قسم میدم منو حاجت روا کن .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آقا جان امسال حتما میام زیارت .

خدایا شکرت که شرایط لازم برای زیارت آقام علی بن موسی الرضارو فراهم میکنی .

آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده

خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجا درماندگان

دور مران از درو راهم بده

ای حرمت ملجا درماندگان

دور مران از درو راهم بده

لایق وصل تو که من نیستم

اذن به یک لحظه نگاهم بده

رضا جان

سلام آقا
ببخش من کمی گرفتاری پیش اومده واسم نتونستم باهات دردودل کنم غصه هامو دارم خودم به تنهایی میکشم اما فراموش نکردم تو یه دوست مهربونی واسه همه 

آقا جان سلام

آقا جان من خیلی گناهکارم . خیلی . ولی دلم تنگه حرمته آقاجان . دلم گنبد طلاییت رو میخواد.

دلم یه درد و دل حسابی میخواد . دلم میخواد راحت اشک بریزم  و سبک بشم .

من هنوز گدای در خونه اتم . میگن امام رضا دست خالی کسی رو برنمیگردونه پس چرا من هنوز دستام خالیه . آقا چیز زیادی نمیخوام فقط بیام حرمت .

سلام امام عزیزم
دلم بدجور گرفته و داغونه حالشو خوب کن...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

سلام آقا جان . شاید من لایق اومدن نیستم که منو نمیطلبی . شاید نه حتما . حتما لایق نیستم . ولی آقا جان به بزرگی خدا قسم خیلی هواتو کردم . تورو به جان فاطمه زهرا منو بطلب .

تورو به جوادت قسم منو بطلب .

آقا جان منو راه بده . من بدم میدونم ولی شما که خوبی . پس چرا لطف و کرمت رو شامل حال من نمیکنی ؟ خیلی بیقرارم خیلی .

دست رد به سینم نزن . شما که ضامن آهویی ضامن منه سراسر گناه هم شو .  

السلام علیک یا امام رضا علیه السلام 
من را هم دریاب
اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی
اللهم عجل لولیک الفرج
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
نظری کن
برگشتیم به همین جا
اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی