عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

زن باشیم - تصمیم های رفتاری - مثبت اندیشی

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

سلام به عروس خانم های عزیز

این هفته به درخواست خود شما عزیزان درمورد مثبت اندیشی میخوام صحبت کنم . یه مقدار که تحقیق کردم رسیدم به رشته روانشناسی مثبت . این رشته درمورد رضایت از زندگی و شادی و خوشبختی صحبت میکنه . این رشته کمک میکنه زندگی شادی برای خودتون بسازین البته با بوجود آوردن فکر مثبت . یعنی اگر شما بدترین شرایط زندگی رو هم داشتید بتونید برای خودتون شادی بوجود بیارید و احساس خوشبختی کنید .

اولین مرحله اینه که واقعا ازته قلبتون بخواهین زندگی بهتری داشته باشید و اینکه خودتون مسئول بوجود آوردن این خوشبختی هستید .

خووب اولین تمرین انجام همون پست اول تصمیم های رفتاریه . چی بود ؟؟؟ 

شکرگزاری

لطفا اگه هنوز اون پست رو نخوندین ، برید بخونید حتما

ببینید یا ما به خدا ایمان داریم یا نداریم . از این دو حالت خارج نیست . اگر ایمان داریم پس نباید بهش شک کنیم و اما و اگر بیاریم. به خدا اعتماد داشته باشیم : مگر میشود زندگی را بهم ریخته آفریده باشد ؟؟خدای دانه های انار ....؟؟؟

قضیه ما داستان خدا و کوهنورده (اگه نخوندین حتما بخونیدش) . همیشه از میلیونها نعمت خدا غافلیم و فقط زندگیمون پر از گله است . شکرگزاری معجزه میکنه معجزه . وقتی هرروز یاد نعمت های خدا کنیم فقط خدارو میبینیم . میبینیم نعمتهایی که دیگه برامون عادی شدن : داشتن دست و پا ، توانایی صحبت کردن و شنیدن , توانایی دیدن و ......هرلحظه از زندگیتون رو برای شکرگزاری اختصاص بدید .

برای تشویق عروس خانم ها برای انجام این پست گزارش کار باید تحویل بدن :-) به این شکل که میایید وبه خودتون امتیاز میدین ، بابت تهیه لیست 100امتیاز و به ازای هربار شکرگزاری در روز 25 امتیاز . این یک هفته بصورت کامل. به بیشترین امتیاز ، از طرف عروس های دیگه برحسب توانشون هدیه داده میشه . حتی یک صلوات .

نکته مهم : کسانی که قصد شرکت دارن حتما با جون و دل انجام بدن . من به قدری به معجزه حاصل از شکرگزاری مطمئنم که نمیتونم با کلمات بیان کنم .

 

۹۴/۰۹/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
فریده

نظرات  (۴۷)

۰۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
دست گلت درد نکنه عالی بود 
من شکر گذاری می کنم ولی هر روز نکردم از فردا شروع می کنم 
قبلا یه لیست از نعمتهای خدا نوشته بودم انقد زیاد بود که خودم شرمنده شدم 
خدایا به داده ها و نداده هات شکر , که داده هات نعمت و ندادهات حکمت است

ابجیا اونایی که گفتن ما برای پست مثبت اندیشی هستیم , بیایید منتظریم
پاسخ:

خواهش میکنم . منتظر خبرهای خوبت هستم .

سلام فریده جون ممنون بابت مطالب خوبت

خدایا ... ازت متشکرم از اینکه یک روز دیگه رو بهم هدیه دادی..

از اینکه فرصت دیگه ای بهم دادی که عشق و زندگی رو تجربه کنم و

 از اینکه باز هم بهم فرصت دادی تا بتونم آدم بهتری باشم ازت متشکرم

خـداےِ مـن! مـردمـ همـه شـُکـر نعمتـــ های تــو را مےِکننـد،

اما مـن شـُکـر بـودنتــــ را ؛ تــو نعمـتــــ منـــےِ

!

 


پاسخ:

سلام طیبه جون . ممنون از حضورت . چه جملات زیبایی :)

سلام
مرسی از فریده گل
میگن برای اینکه از خدا شکر گزاری کنید هر صبح که بلند شدین 4 بار بگین الحمد الله رب العالمین و شب موقع خواب هم همین طور. با این کار شکر روز و وشبی که گذروندی رو به جا آوردی.
من مدتیه که این کار رو میکنم.
پاسخ:

سلام عزیزم

خواهش میکنم . خیلی هم عالیه . حتما انجام میدم . ممنون عزیزم .

سلااااااااااااااااام 
ممنون فریده جونم 
منم بعد از نمازم شکر میکنم گاهی هم شبها قبل از خواب ولی میدونم خیلی کمه... ان شاء الله هر روز بیشترش کنیم 
پاسخ:

سلام عزیزم

خواهش میکنم .

خیلی هم خوبه . سعی کن از هر لحظه از زندگیت بابت هرچیزی که یادت میوفته شکرگزاری کنی . تو صف بانک،تو اتوبوس ماشین ... هرلحظه خدارو حس میکنی .

به امید روزی که بیای و از خوشبختیت بگی :-)

۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام من امروز تمرینات شکر گذاری را شروع کردم یااا علی
خدایا شکرت که بهم نفس دوباره دادی
خدایا شکرت که فرصت عبادت کردنت را بهم دادی
خدایا شکرت که دوستم داری و میخوای صدای منو بیشتر بشنوی
خدایا شکرت که تنم سالمه
خدایا شکرت که خانواده خوبی دارم
خدایا شکرت که رهام نکردی به حال خودم
خدایا شکرت که ..........منتظر شکر همسر الهیم هستم , که سجده شکر بجا بیارم و بگم خدایا شکرت که خوشبختم کردی امین یا رب العالمین
پاسخ:
الهی آمین .
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ سیده زهرا
سلاااااااااام ابجی فریده منم هستم خیییییییییییلی عالی هست..ممنون گلم...آبجی یعنی میشه ما هم مثبت اندیش باشیم ؟ من تا اخرش هستم تا إن شاءالله بتونم افکار مثبت و زبیایی داشته باشم البته با کمک دوست خوبی مثل شما

ممنون از حضورتون . چرا امتیاز ندادین به خودتون؟

من لیستم رو نوشتم پس 100 امتیاز دارم . آخر شب هم میام کل امتیاز امروزم رو براتون میگم .

دوستون دارم خیلی زیاد

۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۳ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام فریده جون یعنی من امروز شکر گذار بودم 25 امتیاز را به خودم بدم؟
سلام عزیزم . اگر لیستت رو نوشتی 100 امتیاز بده و بعدش درمورد هر مطلبی که بابتش شکرگزاری کردی 25 امتیاز .
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ نجیبه عروس خوشبخت 94
خب اینکه زیاد میشه من بابت چند تا نعمت شکر کردم 
اگه میشه برای خودت را بذار تا بیشتر متوجه بشیم

خوب زیاد بشه . بده زیاد شکر کنیم ؟  :-)

100+ 25+25+25+25=200 . اون 100امتیاز برای لیست و اون 25 امتیاز هم برای هرشکر نعمت .

۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۹ من درون فریده هستم.
فریده جون وقتشه به عنوان اولین گام مثبت اندیشی بری و اسمت رو تو لیست اسامی دوستان در شرف ازدواج بنویسی.
یالا خانم معلم .
من حس درونیتم و بهت میگم وقتشه که اسمت تو لیست بره.چون کم مونده وارد لیست عروس های آسمانی بشی.
یالا بدو داره دیر میشه

پاسخ:

عزیزم :-))))  کلی خجالتم دادی که . ممنون از این همه محبت . ممنون برای این همه انرژی مثبت . امیدوارم لایق باشم . چشم الان میرمو اسمم رو اعلام میکنم .

خوشبخت بشی عروس همین روزهای خیلی نزدیک

خدایا شکرت که هستی .خدایا شکرت که هوای همه مارو داری. خدایا بهترین نعمتی که به من دادی خودت هستی. بی نهایت شکر که دارمت
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۲ نجیبه عروس خوشبخت 94
فریده خیلی باحالی
پاسخ:
عزیزمی :-*
فریده جون تو که همه امتیازهارو جمع کردی و بالای جدولی. خدایا شکرت که بخت نیکو نصیب فریده جونم میکنی. این جایزه فریده جون بود :)))))))
پاسخ:

محبوب جونم شماهاکه هنوز خبر از امتیازاتون ندادین . تازه قراره مون برای یک هفته است . تا اون موقع کلی ازمن جلو میزنین .

عزیزدلم ممنون از دعای قشنگت . الهی همین دعا برای محبوب جونم هم باشه . آمین .

ممنون برای بودنت

مژده مژده 
فریده و همه ی دوستای گلم .اسمتون وارد عروس های آسمانی شد. امشب اسمتنو رو نوشتم و دادم دایم برد کربلا.
اسم ائمه رو ننوشتم.خواستم بگم برسد به دست حضرت عباس دیدم آقامون دست نداره.دستاش مونده زیر دوست و پای اسبها.
گفتم بنداز زیر پای زوار حضرت ابوالفضل. اسم ما مثل دست آقامون پا مال بشه.
اسمتون رفت حالا خودتون با آقا حرفاتون رو بزنین .حضرت ابوالفضل دست نداره.واسه همین نامهاشو خود امام زمان امضا میکنه. بگین که میخوایم عروسش باشیم.همسر و مادر نوکراش و سربازاش باشیم.بگین که قربونش میریم.بگین که آقا دستمنو رو بگیر تا در کنارت باشیم.
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
وااااااای عسل بانو گریم انداختی الهی همه دوستان بزودی عروس بشیم
الهی داییت به مراد دلش برسه و بابا بشه امین یارب العالمین
عسل بانو جان ممنون برای محبتات . خوشبخت بشی . امیدوارم ازدواج موفقی داشته باشی .

عروس های گل

جمع امتیازات امروزتون چقدر بود ؟

من امروز : چهارصد امتیاز

عسل بانوی گلم ممنون عزیزم .خیلی لطف کردی. الهی که به حق باب الحوائج یه فرزند خوب و صالح و سالم نصیب دایی ت بشه .
فریده جون من امروز خدارو برای سلامتیم شکر کردم . دعا کردم که نیازی به جراحی نداشته باشم .
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۷ نجیبه عروس خوشبخت 94
منم امتیازم 300شد ,ان شاالله زیادتر بشه
ممنون دوستان.ان شا الله همه حاجت روا شیم
پاسخ:
سلام عسل جان دعات اینقدر گیرا وحاجت رواست واسه من ختم بردار خواهرب یه ختم کوچولو
فریده جون ممنون از پست مفیدت
به امید خدا منم تو این راه همسفرتونم
پاسخ:

سلام عزیزم

خواهش میکنم . خوشحال میشم کنارمون باشی .

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۹ سیده رقیه
سلام.منم امروز شکر خدا کردم.ولی نمیدونم چرا این همه دلم داره میترکه.احساس میکنم خیییییییییییییلی تنهام.قبلنا این طورنبودم زیاد.ولی الان واقعا دلم گرفته شدید.نمیدونم چیکارکنم.وقتی به آینده فک میکنم دارم دیوونه میشم.به این که اونهایی که توفامیل عروس شدن بچه دار هم بشن که از من کوچیکن البته داریم که از من کوچیکتربودن عروس شدن ولی الان فامیلای نزدیکمون رو میگم.فک میکنم اگه اونا مادر بشن من هنوز ازدواج نکرده باشم خیلی سخت میشه اونا رو ببینم وغم نخورم.هممون میدونیم که سخته.ای خدا کاش من خیلی زودبمیرم.
پاسخ:

سلام عزیزم . با دیدن اسمت خیلی خوشحال شدم . ببین رقیه عزیز قصدم نصیحت یا هرچیز دیگه ای نیست . مطمئن باش هرکدوم از ما کلی مشکل داریم . من تو خانواده کاملا سنتی دارم زندگی میکنم و همسن هام تو فامیل یکی دو تا هم بچه دارن و خیلی مسائل دیگه که اگه مطرحشون کنم سنگم برام گریه میکنه . منم خیلی وقتا اشک میریختم و فقط آرزوی مرگ داشتم . ولی این نیز بگذرد

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۹ نجیبه عروس خوشبخت 94
بالاخره سیده رقیه را پیدا کردم خوبی
رقیه تو رو خدا حرف از مرگ و میر نزن ,مثلا میخوای عروس بشی
از کجا میدونی اونایی که عروس شدن و بچه دار شدن بهترین زندگانی را دارن
منم دوس دارم بزودی عروس بشم ولی خب مثل اینکه هنوز زمانش نرسیده
میخوای به کی گله کنی به کسی که همه امور بدست اوست همه چیز به اراده اوست
تن خودم می لرزه وقتی حرف از نا امیدی بشه
یه لحظه فکر کن .....
خودتو پیر می کنی انقد غصه میخوری ,باور کن من یکی باورت دارم حرفاتم متوجه میشم
ولی چه میشه کرد جز دعا و التماس به خدا ...
به قول سمیه نویسنده دخترا تو این سن اینطوری میشن
والا منم اون موقعها بی تابی می کردم ولی ارزوی مرگ هرگز ....

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ بهاره شمال
چه پر انرژی  خیلی خوبه  فریده جان پست اول تصمیم های رفتاری کدوم قسمته ؟
پاسخ:

توضیح دادم . اگه مشکلی بود در خدمتم :-)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۲ بهاره شمال
عسل بانو جان دستت درد نکنه انشالله دایی و زن داییت به مراد دلشون برسن و همچنین خودت عزیزم
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۲ بهاره شمال
فریده جان پیدا کردم کجاست 
نمیدونم چرا مطالب رو اینجا به راحتی پیدا نمیکنم شاید چون مطالب زیاد هست 😉
پاسخ:

عزیزم لطفا بزرو پایین صفحه سمت چپ ، اسامی نویسندگان رو نوشته . روی اسم من کلیک کن . تموم پستهای ارسالی من مشخص میشه . اولین پست تصمیم رفتاری شکرگزاری است . امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم .

سلام به روی ماه دوستای گلم. خدایا شکرت .تا تو رو دارم حس میکنم دنیا تو دستامه .وقتی که عشقت مثل نفس همیشه همراهمه .باور کن بودنت تمام دنیامه  .چه جوری بگم خدا که از تو ممنونم .ممنونم واسه این زندگی و هوای تازه واسه هر چی که منو یاد تو میندازه .من تورو دوست دارم بی حد و اندازه :))))
شنیده ام خدا هم عاشق است و هر لحظه به آفریده هایش عشق می ورزد .من تمام آنچه در این عالم از خداوند روح وجود گرفته است را دوست دارم و از صمیم قلب برای آرزوهایش دعا خواهم کرد.تو تجلی عشق خدایی .دوستت دارم .

                                                        تقدیم به همه دوستای گلم
پاسخ:
:-))
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ سیده زهرا
سلام آبجی فریده  امروز جمع من 300 امتیاز شد الحمدالله روز خوبی بود..ممنون از پست های خوبت....دوستت دارم شدید دعا میکنم شدیدتر

محبوب قلبها خییییییییییییلی عالی بود عزیز دلم..ممنون
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۲ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام امتیازم 400 شد خدایا صد هزار مرتبه شکرت می کنم 


                  شکرا   شکرا   شکرا
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
بچه ها چرا امتیازاتتون نمیگید این پست برای خودمون خوبه
یعنی شکر خدا نمی کنید؟
عزیزم من آخر شب میام ، قبل از خواب . کل امتیازتم بگو . یعنی آخرش بگو 700تا .
سلام دوستان
منم کلی شکر کردم اما نمینویسم.قبوله؟
فاطمه 64 کجایی عزیز.کارت دارم .پست پاتوق سر بزن.
پاسخ:
سلام عزیزم . هیچ اجباری نیست . شما خودتون تصمیم گیرنده هستید .

امتیاز امشب من : 250

مجموع امتیازات : 650

سلام خانمی
اگه میشه امتیاز ننویسیم فقط بگیم من شکر گذاری کردم 
پاسخ:

سلام عزیزم

عزیزم شما میتونی اینکارو انجام بدی. هیچ اجباری در انجام دادن پستها وجود نداره . دلیل اینکه امتیاز نوشتیم اینه که 1-یه انگیزه میشه برای ادامه هرچه بیشتر(سیستم پاداش دهی هستش) 2- این امتیاز ها یک نوع ارزیابی برای خودتون هست که ببینید چقدر اون موضوع رو کم یا زیاد انجام دادید . منظورم اینه که نشون میده تواین موضوع که داری بهش امتیاز میدی چقدر ضعیف یا قوی هستی . مثل نمره های امتحان توی درس و امتحانه . هرچی نمره ات کم باشه یعنی نیاز به تلاش بیشتر داری . البته این امتیازها فقط برای خود فرده و هیچکس حق قضاوت درمورد شخصیت فرد مقابل رو نداره .

باز هم میگم هیچ اجباری نیست . امیدوارم توضیحاتم برات مفید باشه :-)

امتیاز من شد 450
خدا بده برکت
پاسخ:
سلام عزیزم . عالیه عالی . ممنون که گزارش میدی . فقط فراموش نکن امتیاز هر روزت رو جمع کن با روزهای قبلت .
سلام به همه دوستای شکر گذارم

عسل بانو جان ممنون ب خاطر کار قشنگ و لطفی که در حقمون انجام دادی
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۴ بهاره شمال
اوضاع نمره هام خوب نیست. پس ننویسم بهتره
پاسخ:
عزیزم قرار نیست ما تو رو نسبت به امتیازت ارزیابی کنیم . بنویس تا ببینی هر روز چه تفاوتی در میزان امتیازاتت بوجود میاد . هرروز چقدر پیشرفت میکنی .
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۹ نجیبه عروس خوشبخت 94
من امتیازم روز اول 300
روز دوم 400
روز سوم 300
رویهم شد 1000 مرتبه خدایا شکرت 
نمی دونستم روزهای قبل را باید جمع کنم.
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ بهاره شمال
امتیازم 175
سلام
فریده جون من نمیدونستم مجموع امتیازهامونم باید بگیم.ممنون از یادآوریت

امتیاز من : 525
امتیاز کل : 875


سلام عزیزم ممنون از بست شکر گذاری عالیه

امتیاز من شد 600  خدا جونم با تمام وجود شکرت شکرت شکرت

۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام گلم 
امتیاز امروزم 400 شد
جمعا 1400 تا امروز 
خدایا شکرت که امروز هم لیاقت شکر گذاری را داشتم 
سلام فریده جونم من این مطلبو خوندم خیلی خوب بود اما من امتیاز نمیدم ولی هر روز این کارو سر نماز انجام میدم
امتیاز امروزم : 400
مجموع امتیازها : 1275

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی