عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

به نام آفریدگار عشق

سلام دوستهای گلم...

ای عشق همه کائنات...

زیباییهای ستودنی...

مهربونیهای روی زمین...

و فرشته های نازل شده بر زمین ...

و رحمت های هر خانه و سرزمین...

با توجه به میزان اعلام آمادگی در پست مجوز گام سوم متوجه شدم هنوز به مرحله ای که مد نظر بود نرسیدیم بنابراین گام دو را به چند گام تقسیم میکنیم و بخش بخش با هم و در کنار هم پیش میرویم .

دوستهای دوست داشتنی !  این گام راحت شدن از دست یک باری هست که همیشه آزار دهنده بوده و هر چقدر از آن خلاص نشویم مثل یک راننده خواهیم بود که ذهنی آشفته دارد و جاده ای را میخواهد بپیماید

ذهن آشفته باعث می­شود قدم اشتباه بعد از قدم اشتباه برداریم و تا خودمون نخواهیم و به خودمان کمک نکنیم هیچکس نخواهد توانست ما را از این باری بس سنگین که روز به روز سنگین و سنگینتر خواهد شد نجات دهد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ما در این مرحله میخواهیم گامی بسیار بزرگ برداریم و آن هم بخشیدن خود است میدانید چرا؟!!!!!!!!!!!!! به دلایل زیاد...

در این مرحله به خود یاد خواهیم داد خود را ببخشیم و برای خود بی نهایت ارزش قائل باشیم و اجازه نمیدهیم کسی حتی خودمان باعث عذاب روحی ما بشود

 دوستهای گل:

تا حالا شده واسه خودتان:

 با دیگران مهربان باشید

به دیگران محبت کنید

به دیگران ظلم نکنید

لباس زیبا و مایه آرامش جسمتان بپوشید

به پزشک مراجعه کنید و بهبود پیدا کنید

دروغ نگویید

غیبت نکنید

غیبت نشنوید

خوبیهای دیگران را بگویید

با اطرفیان به خوبی و صلح و صفا و با متانت صحبت کنید

به دیگران مثبت بفرستید

به سلامتی و زیبایی اندامتان برسید  

پیاده روی کنید

به آغوش طبیعت بروید

عزت نفس خود را تقویت کنید

بر اعتماد به نفس خود مطالعه داشته باشید

در جمع شاد و مثبت نگر که در آن خالق یکتا ستایش میشود قرار گرفته باشید

از شنیدن حرفهای غیر مثبت اجتناب کرده باشید

به دوستان خود افزوده باشید

طرز پخت غذای دوست داشتنی خود را آموخته باشید

برای خود گلی زیبا خریده باشید

فضای امن را همیشه برای خود به وجود آورده باشید

کینه های دیگران را به درون خود راه نداده باشید

برای خود هر روز صبح یا هفتگی یا ماهیانه یا... صدقه داده باشید

برای عزیزان و اطرافیان خود و... آرزوی خوشبختی کرده اید...

چشمانتان را به گناه و زشتیها بسته باشید

به کودکی محبت کنید، به بزرگان محبت کنید، به کسی نیکی کنید، گره ای از مشکلی کسی بگشایید، دستگیری کنید، برای دیگران احترام قائل باشید، کسی را دوست داشته باشید و ..... .

تا حالا شده به خاطر خودتان، شاد باشید،

به خدای خود توجه کنید،

خدا را بشناسید،

از خدا برای همه نعمتها و توجهاتی که به شما داشته است تشکر کنید،

و ....

کتابهای مثبت بخوانید،

تا حالا شده به خاطر خودتان، از خودتان در برابر امواج مخرب مراقبت کنید،

تا حالا شده به خاطر خودتان، دیگر گناه نکنید و دچار پلیدیها و نحسیهای آن نشوید،

و....

و نهایتا اینکه تا حالا شده به خاطر خودتان، خودتان را ببخشید و دیگر آن را برای خود تکرار نکنید،

من میخوام بگم برای همه این کارها زمانی در دست داریم و نمیگذاریم بیهوده سپری شود پس ازهمین الان شروع کنید درسته از همین حالا خود را دوست داشته باشید و عشق بورزید و خودتان را از بزرگترین و زیبا ترین هدیه الهی یعنی بخشش محروم نگردانید...

 

قرارهای این گام:

1- شناسایی و برداشتن موانع موجود

·         اینجا ازتون تقاضا دارم یک هدیه بزرگ با احترام زیاد به خودتون تقدیم کنید و آن هم بخشش همه اعمال خود است.

دوستهای گلم تمام خطاهای ریز و درشت خود را لیست کنید و همه آنها را ببخشید و از خدای خود بخواهید کمکتان کند تا از همه آنها بگذرید و دیگر به آنها بازنگردید وبا اعمال نیک و پسندیده همه آنها را به گذشته و طبیعت محو کننده آنها بسپارید...

·         از طریق حس ششم خود نیز هدیه ای دریافت کنید و آن هم این است که شما به ذهن دیگران خواهید رفت و حتی در ذهن دیگران نیز خود را خواهید بخشید به اینصورت که کافی است سکوت کنید و کمی تمرکز کنید به و به ذهن آن فرد بروید و این جمله را تکرار کنید:

" تمام خطاهایم در ذهن توبخشیده خواهد شد "

·         بعد از این اعمال و تلقینات نوبت به عمل خیر برای خشنودی خود و کسی که تو را بخشیده است بپرداز و دعایت این باشد که تمام کینه ها و نفرتها و رقابتها و نگرانیهای آن فرد در مورد تو از بین برود و بخشیده شوی

2-جلوگیری از ایجاد موانع جدید 

·         هر روز صبح  70 مرتبه  این عبارت را تکرار خواهیم کرد : "از خداوند طلب بخشش و غفران می کنم و به سوی او باز می گردم " و یا عبارت "استغفرالله ربی و اتوب الیه" که از کلام آفریدگار است.

·         به خودتان عشق بورزید و خودتان را ببخشید و برای خودتان هدیه ای خوشحال کننده تهیه کنید هرچه باشد!!! مخصوصاً هدیه ای که بتوانید همین حالا آن را برای خود به ارمغان آورید و پر از مثبت اندیشی بشوید میتونه درست کردن یک نوشیدنی دوست داشتنی و مورد علاقتون و نوشیدن آن در ظرفی زیبا و جایی آرام باشد، میتونه خرید یک لباس زیر زیبا باشه ،میتونه حتی اندوختن مقداری پول برای خرید هدیه ای در روزهای آتی باشه و میتونه گرفتن یک دوش ساده باشه و ...

3- تقویت و شکوفایی هر چه بیشتر آن 

·         دلتان را صاف و شفاف کنید از کارهایی که به این تصمیم کمک خواهد کرد این است که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد...

·         خیرات در راه خدا میباشد مثلا تصمیم بگیرید بعضی از شبهای جمعه در مسجد محله تان در راه ائمه، امامان و کسانی که از نظر دینی بر ما حق دارند و برای سلامتی امام زمان عج و هدیه به اموات خرما بدهید و یا هر عمل خیر دیگه که به اعتقادات و دین و انجام وظیفه در راه دین باشد ...

·         میخواهم یکجایی را به شما آدرس بدهم که منبا خیر و برکت است و جوایز زیادی از طرف خداوند برای آن تعیین شده و به مانند بازیهای نرم افزاری میتوانید خیرهای آن را جمع کنید و شرهای آن را ازبین برده و در ازای آن جوایزی ارزنده دریافت کنید جایی که در آن فرشتگانی بس سفارش شده قرار دارد و فرشته زاده هایی که خشنودی آنها خشنودی فرشتگان را نیز به دنبال خواهد داشت درست حدس زدید:

"خانه و خانواده"

امیدوارم این فرشته های مهربان یعنی مادر و پدر همه در قید حیات باشند و از این دنیا کوچ نکرده باشند و خداوند سایه آنها را از سر کم نکرده باشد هر چه هستند باشند تو را که وادار به کفر نکردند!!!

پس اطاعت آنها بر شما واجب است مگر وقتی که شما را به اشتباهی بزرگ دچار کنند آنها را در آغوش بگیرید و دست و پای آنها را به نشانه تواضع ببوسید و این کار را اگر قبلا انجام نداده اید یواش یواش با اعمالتان به اجرا بگذارید و درنگ نکنید تا به مرحله بوسیدن دستان و پاهای آنها برسید ...

بنابراین آنها را هر چه زودتر دریابید و چنان به خدمتگزاری آنها بپردازید که چون کبوتری خاکسار و بال گشوده بر زیر پای آنها باشید و البته به فرزندان آنها از جمله خودتان چنان خدمت کنید که مطمن باشید دلشان آرام خواهد گرفت ...

 اما اگر حکمت خداوند بر این بوده است که از قضای روزگار، پیش خدا هستند خداوند رحمت کند بدانید هنوز دیر نشده آنها بسیار نیازمند فرزند صالح و خوب بودن شما هستند و آنقدر نیازمند فرستادن خیر از طرف شما هستند که تا قیام قیامت تمامی نخواهد داشت، زیارتشان را فراموش نکنید...

در هر حالت دوستان !!!

برای آنها خیر بفرستید و بگردید ببینید کجا حضور شما برای آنها واجب و لازم و باعث خشنودی و آرامش خاطر آنها خواهد شد و سریع نقش خود را ایفا کنید برای شروع:

5 صلوات هرروز برای پدر و مادر خود نذر کنید و برای آنها بسیار دعا کنید و نقش خود را به عنوان فرزندی صالح  برای آنها به خوبی اجرا کنید که اولین اثر آن برکت در روزیتان خواهد بود و دعای خیر آنها که کیمیا کند ...

ببینید کجا برادر یا خواهرتان نیاز به ایفای نقش شما میباشد در راه خدا و برای رضای خدا هم که شده شروع کنید...

بعد از پدر و مادر و خواهر و برادر در فامیل خود از پدر بزرگ، مادربزرگ، خاله، عمه و ...نیز غافل نباشید و سعی کنید به دقت و درایت لازم نقش خود را ایفا کنید و این بازیگری شما در صحنه روزگاری که خدا دستور داده است ناشیانه نباشد...

بعد از پدر و مادر و خواهر و برادر و فامیل نوبت دوستان و دیگر نیازمندان میرسد سعی کنید بی نهایت موثر و کارگر باشید ...

این اعتکاف و وقف خود برای خدمتگزاری در مکانی مقدس را به شما تبریک میگویم...

بنابراین خوب باشید و خوبی را به همه جا برسانید...

+++

دوستان گلی که در این مرحله از قرعه کشی بعد از توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) و ۱۴ صلوات نذر ۱۴ معصوم علیهما السلام برگزیده شدند و به فال نیک خواهیم گرفت عبارتند از : 

دوستان عزیزمون : 

فاطمه 64 عروس خوشبخت و عسل بانو

برای هر دوی شما آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم عروسهای خوشبخت همین روزهای خیلی خیلی نزدیک...

در این هفته  واسه این خواهرهای گلمون توپ توپ دعا کنید و از خدا خوشبختیشون را بخواهید به هر طریقی که بتونید...

جمله تقدیمی ما:

+++خدایا بار الها! از تو خواهش میکنم و تقاضا میکنم به حق بندگان پاکت و به حق عظمت خودت هر چه شر است از صاحبان اسم "فاطمه 64 عروس خوشبخت" و " عسل بانو" دور کنی و تمام موانع را از سر راه ازدواج دو دوست گرامی برداری و ازدواج را بر آنها آسان بگردانی ازدواجی که برای آنها خیر باشد و شروع یک زندگی نو همراه با خوشبختی در این دنیا و آخرت باشد ازدواجی که هم خودشان و هم همسرشان از هم راضی باشند و تو هم از هر دو زوج گرامی،الهی آمین یا رب العالمین+++

+++

توجه توجه توجه: دوستهای مهربونم! برای برداشتن یک گام دیگه تا هدف قشنگ و الهیمون اینجا بهم خبر بدین ...

تا گامی دیگر...

یا حق

۹۴/۰۸/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
سمیه

همسرم

نظرات  (۶۶)

سلام سمیه جون خییییییییییییییلی عالی بود...ممنون عزیز...من گام به گام ،پابه پایشما میام إن شاءالله چون واقعا تغییرات را در وجود خودم دارم حس میکنم.

فاطمه جون منم برات دعا میکنم وبرای خوشبختی وآرامش وجودت و داشتن ازدواجی سالم روزی 14 ام یجیب میخونم ..إن شاءالله خوشبخت بشی عروس خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک
پاسخ:
سلام 
صفای وجودت عزیزم عروس خوشبخت همین روزا
یا علی یا زهرا...

ممنون از سمیه عزیز به خاطر متن زیبا و آرامش بخشش

مبارکه فاطمه جون

ان شاالله که به زودی تبریک واقعیو ب خاطر ازدواجت بگیم. برات دعا میکنم و ملتمس دعا هستم

۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۱ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام سمیه جون مثل همیشه عالی بود , منم کلی تغییرات درم بوجود اومده که خدا را شاکرم
باید بیشتر از اینا رو خودم کار کنم البته با کمک شما و دعاهای عزیزان
فاطمه جونم خیلی دوست دارم و از خداوند میخوام بهترین همسر را قسمتت کنه و در کنار هم به ارامش و خوشبختی برسید و زندگی سر تا سر شادی را برات ارزومندم امین یا رب العالمین 
منم برات 110 صلوات می فرستم ان شاءالله که اجابت نزدیک باشه
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۵ فاطمه۶۴عروس خوشبخت
واااااای مرسی دوستای گلم...چقدحس خوبیه این حرکت وچقدخوب ترعاهای شما....واقعانمیدونم دربرابراینهمه خوبی خداوقرعردادن شماسرراهم چطورازش وازتون تشکرکنم...فقط امیدوارم همیشه بتونم تومسیربندگی خداگام بردارم تالایق این همه خوبی باشم وازخدابهترین ازدواج وبهترین همسری که خیردنیاواخرت روبراتون داره ازخدای مهربونمون خواستارم...دوستون دارم بی نهایت....
سمیه جون ممنون از متن قشنگت 
فاطمه 64 خوشگلم برات آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم ان شاء الله به زودی زود عروس بشی 
سلام .سمیه جون عالی نوشتی .به نکات خیلی خوبی اشاره میکنی واقعا دوست داشتن خودمون خیلی از مشکلات رو حل میکنه .الهی عاقبت بخیر بشی.
فاطمه 64 عزیزم برات سلامتی ،آرامش ،خوشبختی ،وفور نعمت آرزو میکنم. خدایا شکرت که میان فاطمه و همسر الهی اش عشق برقرار میکنی و مقدمات ازدواج آنها را فراهم میکنی.
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۲۲ سمیه عروس خوشبخت 94
سلام من این گام و گام قبلی رو این هفته باهم انجام میدم
سلام .من با اجازه تون یه نظر دارم. میتونیم برا هماهنگی ختم امن یجیب که نجیبه جون گقت رو هر هفته به نیت یکی از عروسهای گل بگیریم
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۸ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام بچه ها اگه بتونید برای هر عروس که هر هفته معرفی میشه یه صلواتی یا به قول محبوب جون امن یجیب بگیم شاید با دعای دسته جمعی ما گره بخت دوستمون هم باز بشه ,دعا در حق هم به اجابت نزدیکتر فقط همت میخاد دعای خودتون هم مستجاب میشه
من الان نماز جعفر طیار را خوندم لیستم گذاشتم جلوم و برای تک تکتون هم دعا کردم هم امن یجیب گفتم خیلی لذت بخشه امتحان کنید خودتون هم اروم میشید

سلام به روی ماهت نجیبه جونم. چقدر دل پاک و مهربونی داری .دوست دارم فراون. نجیبه جون ختم امن یجیب رو میخوای تنها بخونی؟ نمیخوای گروه 5 نفره تشکیل بدیم ؟
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۰ نجیبه عروس خوشبخت 94
محبوب جون من دو تا لیست دارم که برای هر لیست 120 امن یجیب میگم

اگه بچه ها دوس دارن برای هر کدوم از اون لیستا 120 امن یجیب بگن 

بخدا زیاد زمان نمی بره,محبوب جون منم خیلی دوست دارم ابجی
عزیزمی. باشه گلم .من گفتم شاید بشه گروه 5 نفره تشکیل بدیم 120 تا رو تقسیم کنیم.
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۹ نجیبه عروس خوشبخت 94
چون نیتش را زدم به دلم بد میاد تغییرش بدم 

حالا اگه بچه های دیگه موافق بودن تقسیم کنید , منم کامل می خونم
دوستان قرار شد نجیبه جون، فریده جون ، طیبه جون و من 110 صلوات برای خوشبختی فاطمه عزیز بفرستیم. شما هم اگه تونستید به ما بپیوندید .فاطمه جون خودت هم برای خوشبختیت صلوات بفرست گلم :)))))))))))
24 نفر عروس گل داریم. ما منتظر همه شما عزیزان هستیم :))))))))
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۵ پرنسس زیبا
سلام.فاطمه 64عروس خوشبخت عزیزم منم برات دعا میکنم امن یجیب میخونم و صلوات میفرستم انشاالاه ک خیلی زود به حاجاتت برسی عزیز دلم...
انشاالاه که خداسلامتی و شادی و ارامش و خوشبختی روزیت کنه...
بچه ها برای سلامتی و شادی خانواده ی فاطمه64عزیز هم دعا کنید...

سمیه جون دوست داشتن خودمون واقعا مهمه ..منم سعیمو میکنم..
قبلا هم خیلی واسه دوست داشتن خودم تلاش کردم اما راستش اون نتیجه ای ک میخواستمو نگرفتم اخه میدونی من نزدیک 2سال شاید تمام شب و روز داشتم شخصیتمو تخریب میکردم از همون موقع دیگه اعتماد بنفسم نابود شد.
اما الان 2ساله دارم تلاش میکنم ک خودمو دوست داشته باشم.
متشکرم به خاطر پست خوبت عزیزم..

۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۸ پرنسس زیبا
محبوب جون منم هستم.عزیزم روزی 110تا صلوات بفرستیم یا کلا110تا صلوات ؟

خدای بزرگ " فاطمه عزیز مارو خوشبخت کن، ازدواج موفقی رو براش درنظر بگیر. خدایا همیشه توی زندگیش خیروبرکت باشه، پرازشادی و آرامش باشه. خدایا همیشه لبخندی ازته دلش رو لباش باشه . خدایا زندگی عاشقانه و پر از دوست داشتن رو نصیبش کن .زندگی زیباشون زبان زد خاص و عام باشه . خدایا زندگیش پر از یاد تو باشه . خدایا تموم خوبی ها و زیبایی ها رو توی زندگیش بگنجون . " الهی آمین

پرنسس زیبا ممنون از حضورت .

ما امروز براش 110 صلوات فرستادیم . تا آخر هفته کلی دعای دیگه هم براش درنظر میگیریم به امید خدا

به نظرتون هفته‌ای دو تا عروس داشته باشیم بهتر نیست؟ اینجوری تا آخر سال نوبت به همه عروس‌های گل مدرسه.
پاسخ:
سلام محبوب جان پیشنهاد خوبیه
میرسه
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۳ نجیبه عروس خوشبخت 94
اره محبوب جون به نظر منم هفته ای دو عروس باشه خوبه ,سمیه جون موافقی؟
پاسخ:
سلام بله موافقم منتظر نفر دوم هم باشید...
سلام بنابر نظر دوستان هفته ای دو نفر برای دعا انتخاب خواهد شد بنابر این قرعه کشی شد و اسم عسل بانو هم دراومد  بنابراین عسل را هم یادتون نره دوستان.
سلاااااااااام. ممنون سمیه جون. چقدر خوبی عزیزم.خوشبخت بشی گلم.
عسل بانو  عزیزم برات سلامتی ،آرامش ،خوشبختی ،وفور نعمت آرزو میکنم. خدایا شکرت که میان عسل بانو  و همسر الهی اش عشق برقرار میکنی و مقدمات ازدواج آنها را فراهم میکنی.



عسل بانوی گلم من برات صلوات میفرستم .الهی که عاقبت بخیر بشی عزیزم.
سلام
منم برای حاجت روایی فاطمه جون و عسل جون ذکر صلوات و یا فاطمه الزهرا ادرکنی رو  با تمام وجود میگم 
آبجی های گلم ان شاءالله که حاجت روا بشید



۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۲ پرنسس زیبا
سلام.وای عسل بانو عزیزم انشاالاه که به همه خاسته هات برسی گلم منم  برای حاجات و خوشبختی عسل بانو و فاطمه 64 عزیز هر روز و هر لحظه دعا میکنم...
انشاالاه که بزودی زود به خاستتون برسین..
بچه ها مرسی خیلی دوستون دارم.امروز حسابی شارژم

خدای بزرگ " عسل بانو عزیز مارو خوشبخت کن، ازدواج موفقی رو براش درنظر بگیر. خدایا همیشه توی زندگیش خیروبرکت باشه، پرازشادی و آرامش باشه. خدایا همیشه لبخندی ازته دلش رو لباش باشه . خدایا زندگی عاشقانه و پر از دوست داشتن رو نصیبش کن .زندگی زیباشون زبان زد خاص و عام باشه . خدایا زندگیش پر از یاد تو باشه . خدایا تموم خوبی ها و زیبایی ها رو توی زندگیش بگنجون . " الهی آمین

۳۰ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۱ نجیبه عروس خوشبخت 94
خدای مهربونم ازت میخوام بهترین و خوش ترین زندگانی را قسمت دوست گلمون عسل بانو کن الهی بزودی درهای خوشبختی به روت باز بشه الهی امین
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۶ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام به همگی
بچه ها به نظر من برای هر عروسی که انتخاب میشه
100صلوات به شهید پلارک بفرستیم
و120  امن یجیب دسته جمعی 
موافقا بیان اینجا اعلام کنند ,بچه ها برای امن یجیب هر چند تا که می تونید اعلام کنید حتی پنچ تا 
هیچ اشکالی نداره فقط دسته جمعی خیلی ثواب داره 
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۹ نجیبه عروس خوشبخت 94
دعا در حق دیگری باعث مستجاب شدن دعای خودتون هم میشه
اگه هر دعای که برای دیگری می کنیم بگیم به رضای خدا خیلی بهتره
توقع نداشته باشیم که چون من برای اینا دعا کردم پس اونا هم وظیفه دارن برای من دعا کنن
بیاییم خالصانه دعا کنیم برای رضای خدا
سلام منم برای هرکدوم 20 صلوات و20 امن یجیب میخونم ان شالله یه همسر بیست قسمت هردو عروس گلمون بشه آمین
من هم به امید خدا برای هر کدوم از عزیزان 20 صلوات و 20 ام یجیب میخونم. 
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۳ نجیبه عروس خوشبخت 94
منم برای هر کدوم 20 صلوات و 20 امن یجیب می خونم
اگه کسی نیومد بین خودمون تقسیم می کنیم
محبوب ,فریده؟
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ نجیبه عروس خوشبخت 94
معصومه ,عسل بانو, فریده ,محبوب ,...شما ها چی ؟
منم همراهتون هستم

سلام عزیزانم

من هم 20تا صلوات و 20 تا امن یجیب + زیارت عاشورا به نیت خوشبختی و ازدواج موفق دو عروسمون .

 حضرت امام صادق(ع) فرموده: هرکس بوسیله خواندن زیارت عاشورا، جدم حسین(ع) را زیارت کند ” چه از راه دور یا نزدیک” به خدا قسم خداوند هر حاجت مادی و معنوی داشته باشد به او می دهد.

چند نکته در رابطه با این حدیث قابل ذکر می باشد:

 اول اینکه گوینده مطلب یک امام معصوم است، بنابراین خیلی قابل اهمیت می باشد.

دوم اینکه امام معصوم قسم می خورد که این تأکیدی براینکه حتماٌ حاجت این شخص را خداوند خواهد داد.

سوم اینکه می توان در صورتی که امکان نداشته باشد از نزدیک امام حسین(ع) را بوسیله خواندن زیارت عاشورا زیارت کند، از راه دور این کار را انجام دهد.

چهارم اینکه حاجات مادی و معنوی بوسیله این زیارت توسط خداوند برآورده می گردد.

منبع متن بالا : http://ashora.ir/ziarat_ashora/

عزیزانم بهترین هدیه برای عروس های این هفته ( فاطمه 64 و عسل بانو ) خوندن زیارت عاشوراست . دوست داشتید حتما براشون بخونید .

خدایا به حق امام حسین حاجت دل عروس ها رو بده . الهی آمین .

سلام دوستان.من با کمال میل هستم. برای هر عروس گل 20صلوات و 20 امن یجیب و زیارت عاشورا میخونم .خدایا شکرت که بهترین بخت رو روزی فاطمه 64 و عسل بانو میکنی.

سلام دوس های گلم

من هم برای خوشبختی هر کدامشان فاطمه جون و عسل جون 20صلواتو 20امن یجب می خوانم.

زیارت  عاشورا هم می خونم به امید اینکه هرجه زودتر بیان عروس شدن شون رو و خوشبختی شون را خبر بدن.امین

محبوب جون و مریم جون

امیدوارم خدا جواب این دلهای پاکتون رو بده . خوشبخت بشید .

فریده جون آیا میدونستی که خیلی دوست دارم ؟:)))))))))))))))))
الهی که بخت نیکو و خوشبختی نصیبت بشه عزیزم

محبوب جونم :-* :-*

ممنون ازین همه محبتت . باور کن منم خیلی دوست دارم . آمین به دعای قشنگت . ازخدا میخوام بهترینها برات اتفاق بیوفته .

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۴ پرنسس زیبا
سلام بچه ها.منم هستم برای فاطمه عزیز و عسل بانو 20صلوات و 20 امن یجبیب و زیارت عاشورا...اگه بتونم بیشتر هم صلوات  و امن یجیب میفرستم..
محبوب جون انشاالاه که سلامتی عزیزم من امشب 20امن یجیب هم برای محبوب جون میخونم.
انشاالاه ک خدا همتونو خوشبخت کنه عزیزانم...به امید خدا
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۸ نجیبه عروس خوشبخت 94
ممنون از همگی سفید بخت بشید که با ما همراه شدید منم زیارت عاشورا می خونم
پرنسس زیبای عزیزم واقعا ممنونم .خیلی لطف داری .نمیدونی چقدر خوشحالم که دوستای پاک و مهربونی مثل شما دارم. الهی که سفید بخت بشی گلم .
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ پرنسس زیبا
وای محبوب جون منم خیلی خوشحالم که اینجام و شما دوستایی به این خوبی دارم..ممنونم عزیز دلم انشاالاه که همه ی دخترای گل اینجا خوشبخت میشیم...خدا خیلی بزرگه..صدای هممونو هم میشنفه...انشااله که که میایی و خبر سلامتیتو بهمون میدی و ههمونو خوشحال میکنی....

بچه ها من یه پیشنهاد دارم...
میگم مثلا با تسبیح 34تا صلوات بفرستیم...34تا امن یجیب...34تا هم ذکر یا فاطمه الزهرا ادرکنی...من خودم امشب اینکارو کردم...
بعد مثلا امشب زیارت عاشورا خوندیم یه شب هم دعای سریع العجابه که تو مفاتیح هست و یخونیم بعد اونجایی که باید حاجتمونو بگیم حاجت فاطمه 64 و عسل بانو رو بگیم؟
نظرتون ؟
ممنون پرنسس من :))))))))))))) من موافقم .
سلام خوشگلا 
بچه ها من یه سوال داشتم آیا حتما باید زیارت عاشورا رو با صد لعن و صد سلام بخونیم آخه من شنیدم اگه نگیم به گردنمون میمونه 
سلام ببخشید اگه امکان داره دعاهای کوتاه بگید که ما هم انجام بدیم 
سلام دوست جونی ها
تک تکتون رو از دور بوس میکنم.از اون بوس های صدا دار و آبدار.
الهی که به حق علی همه خوشبخت سلامت عاقبت بخیر پیشونی بلند و سلام و تندرست و خوشحال باشید. هم خودتون خم خانواده.الهی به حق فاطمه و ابیها و بعلها . بنی ها همه ی دوستای خوبم و همه ی اطرافیانمون رو به زودی زود به بهترین وجه ممکن به نیکوترین شکل ممکن بفرست خونه بخت.
دوستان هر چی شما انجام بدین منم همون رو میکنم. امشب 20 صلوات و 20 تا امن یجیب عالیه.فقط با اجازتون 20 تا هم یا فاطمه الزهرا ادرکنی میگم.
پرنسس خیلی قشنگ گفت.ای کاش یه برنامه داشته باشیم. مثلا" شنبه دعای عظم البلا  ، یکشنبه دعای سریع الجابه، دوشنبه آل یس، سه شنبه دعای توسل، چهارشنبه دعای سیفی صغیر(دفع دعا و تلسماتو ...)، پنج شنبه زیارت عاشورا و جمعه ....
من همینطوری نوشتم هر چی شما بگین 
هر روز هفته هم مخصوص یه عزیزه شنبه پیامبر، یکشنبه ...

سید بن طاوُس رحمه الله در جَمالُ الْأُسْبوع گفته ابن بابویه ‏رحمه الله مُسْنَداً از صقر بن ابى دُلَف روایت کرده که ... به حضرت امام علىّ‏النّقىّ ‏علیه السّلام گفتم : اى سیّد من، حدیثى از رسول خدا صلّى الله علیه و آله روایت شده که معنى آن را نمى‏فهمم.

فرمود : آن حدیث چیست ؟ عرض کردم : لا تُعادُوا الأیَّامَ فَتُعادیکُمْ ؛ یعنى دشمنى نکنید با روزها که آن ها با شما دشمنى خواهند کرد.

فرمود : مراد از ایّام و روزها ما هستیم مادامى‏ که آسمان ها و زمین بپا است ؛ 

شنبه ؛ ‏اسم رسول‏ خدا صلّى الله علیه و آله است و

یکشنبه ؛ امیرالمؤمنین ‏علیه السّلام و

دوشنبه ؛ حسن و حسین علیهما السّلام و

سه شنبه ؛ علىّ بن الحسین و محمّد بن على و جعفر بن محمّد علیهم السّلام و

چهارشنبه ؛ موسى بن جعفر و علىّ بن موسى و محمّد بن علىّ ‏علیهم السّلام و منم و

پنجشنبه ؛ فرزندم حسن علیه السّلام و

جمعه ؛ فرزند فرزندم است و اهل حق به سوى او جمع مى‏ شوند.

این است معنى ایّام. پس با ایشان در دنیا دشمنى مکنید که با شما در آخرت دشمنى کنند .

( در زیارت روز یکشنبه که مربوط به امام امیرالمؤمنین علیّ وصیّ علیه السّلام است، زیارت حضرت عصمه الله الکبری و حجّه الله علی الحجج فاطمه زهرا علیها السّلام هم خوانده می شود.)


۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
بچه ها یه پیشنهاد دارم 

من میگم سمیه جون یه دعا یا صلواتی پیشنهاد کنه هممون همون را انجام بدیم اینطوری ثبات داره 
و اونایی که به نت دسترسی ندارن دیگه میدونن برای عروسای دیگه چکار کنند 
سمیه جون نظرت چیه؟
پاسخ:
سلام بانو چشم در موردش وقت میزارم اما فعلن خیلی دعا کنید ان شالله قبوله
من صلوات و امن یجیب رو خوندم.اگه دعاها مشخص بشه که خیلی عالیه .منم بعضی اوقات چند روز نمیتونم بیام سر بزنم .
دوستان برای خویشتن دوستی چکار کردید ؟
سلام . من امروز به نیت هر کدومتون 5 تا امن یجیب گفتم .
بنظرم هفته ای که در پیش داریم اختصاصی برای سیده رقیه عزیز دعا کنیم اگه بچه ها موافق هستن.
شنیده ام خدا هم عاشق است و هر لحظه به آفریده هایش عشق می ورزد .من تمام آنچه در این عالم از خداوند روح وجود گرفته است را دوست دارم و از صمیم قلب برای آرزوهایش دعا خواهم کرد.تو تجلی عشق خدایی .دوستت دارم .

                                                        تقدیم به همه دوستای گلم


۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ نجیبه عروس خوشبخت 94
منم موافقم برای سیده رقیه دعا کنیم.
با سلام به دوستهای گلم تصمیم داشتم گروههای دعایی راه بندازم و چه بهتر از همین گامها اقدام کنیم بنابراین هر دو نفر در هر قرعه کشی میشن یار و شریک هم در یک گروه دو نفره و برای همدیگه تا زمانی که عروس شن ختم بردارن و برای همدیگه دعا کنن قرارهاشون را هم در پستهای مربوط به انتخابشون  با قرعه کشی برای دعا بزارن مثلن اینجا میشه محل قرار عسل و فاطمه البته دعا در حق همه هست اما اینها یار هم برای ختم برداشتن در حق همدیگه میشن میدونین که دعا با زبانی که گناه نکردی روا است پس دعا در حق هم دیگه هم مستجاب هست وهم مستجاب هست در حق خود...

۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۴ نجیبه عروس خوشبخت 94
سمیه جون عالیه

سلام سمیه جان من ی پیشنهاد دارم. به نظرم توسل به شهدا هم با انتخاب عروسای هفته یکی کن

یعنی اینجا هم عروسا را انتخاب کن و هم شهیدی که میخوایم بهش توسل کنیم


سلام خانمی چرا این هفته قرعه کشی نکردی؟
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۲ سیده رقیه
خیلی خیلی تشکر میکنم از*ونجیبه جون خیلی ممنونم ازاین که گفتین این هفته برا من دعاکنین.واقعا ممنونتونم.ای کاش*شما هم اسمتو میگفتی.
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۷ حمیده عروس امام‌ حسین (علیه السلام)
سلام به دوستهای گلم.سمیه جون ممنون بخاطر همه چیز. دیر اومدم فکرکنم. فاطمه جون وعسل بانوجون خدابهترین چیزهارو واستون برسونه واسه سلامتی وخوشبخت وازدواج با بهترین آدم دنیا واستون دعا میکنم.وبراتون زیارت نامه عاشورا میخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی