عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم


السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ وَ مَوْضِعَ الرِّسَالَةِ وَ مُخْتَلَفَ الْمَلائِکَةِ

سلام بر شما اى اهل بیت نبوّت،و جایگاه رسالت،و مرکز رفت ‏و آمد فرشتگان


شروع: 94/09/06

پایان: 94/09/12

سلام بر تو ای مهربان!

از دور و نزدیک زیاد حرف زدم و زیاد گفتم چه حاجاتی دارد و تو هم زیاد عنایت کردی اما گرهی در کارم است که مهربانی میخواهد آن را با بخشش و مهربانی باز کند و نظری بیندازد بر ضعفم و ناتوانیم و نگذارد کبر و غرور ظاهریم مانع برآورده شدن آن گردد دشمنان ریز و درشت خودی و غیر خودی، انس و جن زیاد دارم از همان ازل که مرا انسان آفریدند دشمن های قسم خورده به وفور بر من بوده است و چه بگویم که نادانی خودم دشمنی بس بزرگتر و همیشگی است به خانه ات آمده ام تا مرا دریابی ای امام من! خیلی شنیده ام حاجت داده ای مرد وزن، پیر و جوان، کودک و خردسال،دختر و پسر، انس و جن و حتی حیوانات ... در عجبم من کجای این دنیا هستم که حاجاتم را گفتم اما ...

+++

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَةَ وَأَبیها وَبَعْلِها وَبَنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُکَ .

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا صاحب الزمان اغثنی ، یا صاحب الزمان ادرکنی

لبیک یا حسین لبیک یا اباصالح المهدی

ساعت 12 ظهر هر روز دعا برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف 

یاالله مددی


۹۴/۰۸/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱۹)

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۶ نجیبه عروس خوشبخت 94
سلام منم 5000 صلوات هدیه می کنم
یا امام رضا حاجت دلم را بده امین یا رب العالمین
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۹ نجیبه عروس خوشبخت 94
عزیزم مامانم هم 1000 صلوات هدیه می کنه

سلام

من هم به امید خدا روزی 100 صلوات .

یا عَلی بنْ موسَی الرّضا منو همه دوستام رو حاجت روا کن.

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

آرزومه تو حرمت نماز شکر بخونم. دستمونو خالی بر نگردون

به امید خدا روزی 110 صلوات هدیه به پیشگاه امام رئوف

پاسخ:
سلام 
الهی آمین یا رب العالمین
سلام یا امام رضا عزیز دلم 
من که اسمت میاد دلم میره واست چقدر وقتی توسل به تو شروع میشه حس خوبی دارم 
به آرزوی دلم و بقیه دوستانم یه نگاهی بنداز 
ای نشانه مهربانی خدا بر زمین

۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۷ نجمه عروس خوشبخت
سلام منم روزی. 110تاصلوات. هدیه به امام رضا 
یا امام رضا میدونم که همه ما رو دست پر برمیگردونی.همه ما ارادت خاصی به شما داریم. 101 صلوات هدیه میکنم به امید حاجت روایی همه دوستان.
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۸ عروس امام رضا ع
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

یا امام رضا ضامن آهو شدی , ضامن من هم شو ,تو رو جان جوادت من را به همسر الهیم برسون
یا امام رضا حاجت دلم را بده منتظرم
من 2000 صلوات می فرستم
یا چهارده معصوم هدیه های من را پذیرا باشید و حاجت روام کنید
دوستان دقت کردید سفره صلوات چهاردهم توی هفته میلاد حضرت رسول میفته . پس ناامیدی از هر نوعی ممنوع. با امید و دید مثبت صلوات بفرستید که اجابت نزدیک است :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
سلام سمیه جون به امید خدامن روزی 100تا صلوات...یاحق
یا امام رضا 
مامانم اجازه نداده که ختم شرکت کنم. اما خیلی دوست دارم آقا .امیدم به دستای شماست.
سلام
به امید خدا روزی 101 صلوات

سلام سمیه جونم من هم 1000صلوات هدیه میکنم

یا امام رضا جان تو را به جوادت قسم حاجت دل هممون را بده

همسرانی مومن و خیلی خوب نصیبمون کن

خدایا ما امام رضا را واسطه می فرستیم حاجت دلمون را بده

سلام
منم 188 صلوات می فرستم
یا ضامن آهو خیلی دلم تنگه برات
دست خالی برمون نگردون
آمین
من هم روزی 110صلوات به تعدادحروف ابجدنام امام رضا
.. جونم اگه مامانت اجازه نمیده و دوست داری به من بگو چندتا صلوات میخوای من بجات میفرستم گلم .
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۸ حمیده عروس امام حسین (علیه السلام)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا .سلام به سمیه جون و بقیه دوستهای خوبم.من هم به خواست خدا 3000صلوات هدیه میکنم به امام رضا .
سلام به همه دوستهای گلم و سلام به حمیده جان خوش آمدی رسیدن به خیر !!!امیدواریم بازهم مثل قبل در کنارمان باشی و باعث گرمی و دلشادی جمع
بسلامتی 14000 صلوات تکمیل شد همه جاجت روا ان شاءالله آمین یا رب العالمین من هم در کنار جمع روزی 110 صلوات هدیه خواهم کرد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی