عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

به نام حضرت عشق...

توجه: قشنگیهای خلقت خدا لطفاً حاضری یادتون نرود چون گام بعدی به حاضری و اعلام آمادگی شما بستگی داره پس اگر گام قبل را انجام دادید درنگ نکنید و اینجا اعلام کنید من و بقیه دوستان منتظریم هوای فضای وجود خود و اطرافمان را هر چه بیشتر پاکتر کنیم و ریه های اندیشه خود را با این هوای پاک تصفیه و به زندگی خود رونق دهیم پس همراهی خود را اعلام کنید...

سلام زیباترین آفریده های خدا ...
سلام پیچیده ترین مخلوقات خدا...
سلام لطیف ترین و ظریفترین و حساسترین آفریده های خدا روی زمین ...
سلام به شما دوستهای گلم که خداوند تک تک شما را با هر چهره و رنگ و اندامی با عشق و محبت آفرید...
سلام به شما که لطف خدا روی زمین هستید ...
سلام طناز و دلنازکهای عزیز...
و سلام به همه شما که به قول پیامبر ریحانه هستید ....

دوستهای گلم!!!! من که خیلی دارم از گام دو لذت میبرم و از قدرت حس ششم دارم میترسم بدجور داره جواب میده، همش با خودم میگم چرا چرا اینقدر در حق خودم ظلم کردم و این همه سال در غفلت بودم به قولی آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی خوبه واقعا دارم هوای پاکی تنفس میکنم که خودم خالقشم و هر لحظه امیدوارم پاک و پاکتر بشه سخته اما میتونیم و میشه....
دوستهای گلم من یکسری هم که نمیام اینجا دارم منفی هامو اطراف مجله ای که خیلی وقته خوندمش و در واقع باطلست مینویسم مجله ای بسیار مثبت اسمشو اینجا نگم بهتره اما از همین مجله های معروف مثبت هستش و خب خیلی فضای مجلش بهم روحیه میده و منفی هام را ندید میگیرم در ضمن واسه نوشته هایی که میخوام دور بریزم خیلی خوبه یعنی هم اصراف نمیشه و به طبیعت ظلم نمیشه هم محتواش برام مفید...
البته برای انسان سازی هیچ خرجی گران نیست یعنی ارزشش رو داره مثلا من برای گامهای بعد اتفاقا دفتری بسار زیبا که باهاش حس خوبی داشته باشم خواهم برداشت...
یه چیز دیگه وقتی منفی هام را مینویسم تهش میگم خدای من بزرگتر از این حرفاست بله همینه خدای من خیلی بزرگتر از این حرفاست!!!!!!!!!!!!!!!
تو قسمت آرامش هم به نتایجی رسیدم مثلا بهم حسم میگه خیلی کم به خودت میرسی خودت را فراموش نکن به سلامتیت برس مثلا به قسمت شکم که رسیدم حس کردم غذاهای مضری نوش جان کردم بنابراین نباید تکرار کنم یا به سر مبارک رسیدم فهمیدم باید بیشتر هواشو داشته باشم مثلا پوستم، چشام،گوشام، موهام و ...وقتی سیاهی از بدنم بیرون کردم فهمیدم به ظاهر و پوششم هم باید خیلی توجه کنم یکم خانومی تر و شیکتر بپوشم و خیلی تمیز و اتو کشیده باشه لباسام و ار حالت دانشجویی و خسته و وقت ندار واسه رسیدن به خود و همش سرت تو درس بودم باید بیام بیرون ...
و خیلی زندگیم داره هدفمندتر و منظم تر و پر امیدتر میشه ....
یه چیز دیگه نمیدونم شما هم این حس قشنگ را دارین که هرچی درد و دل میکنم با خدا بیشتر به خدا نزدیک میشم و حس میکنم آرزوی من همین الان دم در ...
البته این یک سخن از معصومین هم هست که فرمودند: چنان به خدا حسن ظن داشته باش که وقتی دعا کردی دم در اون را حس کنی...
مفهومش این بود البته دقیقا سخن بزرگوار را خاطر ذهن ندارم ...
خوشحال میشیم همگی تجربه ها و نتایج تو دوست عزیز را هم بشنویم ....
دوستهای گلم غرض از این پست اعلام آمادگی شماست یعنی گام بعد را وقتی آغاز خواهیم کرد که گام قبلی را انجام داده باشیم بنابراین هر وقت آماده بودین اینجا اعلام کنید تا گام بعدی را هم برداریم و لحظه به لحظه به آرزوی خودمان یعنی همسریه گرامی و عزیز نزدیکتر بشیم باشه دوستهای گلم؟!!!!!!!!!!!!!!
فقط ازتون خواهش میکنم گامها را انجام بدین در ضمن از گامهای بعدی اگر فضای مثبت بود و پاکسازی انجام شده بود قرعه کشی برای دعا شروع میشه و دوستی که اسمش در اومد میتونه بیاد و خواستشو بگه و ما طبق خواستش دعا میکنیم البته ترجیحا شهر سکونتش را هم بگه بهتره که ذهن ما بتونه ملموستر با موقعیتش ارتباط برقرار کنه و براش دعا کنه خب مجوز گام بعد دست شماست دیگه هرکی آمادست یا علی اعلام کند...

در ادامه مطلب یه هدیه هست به دوست جونیهای گللللللل !!!!!!!!!!!یه تستی هست در مورد حس ششم دوست داشتین امتحان کنید:

پرسشنامه ESP (سنجش مقدماتی نیروی خارق العاده شما )
 

در این پرسشنامه 12 سوال ساده از حس ششم وجود دارد . وقتی با دقت به آنها پاسخ می دهید می توانید تا حدودی حدس بزنید از چه میزان نیروی خارق العاده و فوق روانی برخوردارید؟ 
***
سوال 1: وقتی تلفن زنگ می زند؛ 
الف- گاهی می دانم یا حس می کنم پشت تلفن چه کسی است . 
ب- اغلب حدس می زنم پشت تلفن چه کسی است . 
ج- هرگز حدس نمی زنم ممکن است چه کسی باشد .
***
سوال 2: وقتی در سر کار عصبانی یا پریشان می شوم ؛ 
الف- کارم را به راحتی انجام می دهم و مسئله یا مشکلی پیش نمی آید . 
ب- غالبا متوجه می شوم که دستگاهی عیب و نقصی پیدا کرده است . 
ج- همیشه می فهم دقیقا کدام دستگاه خراب است یاکجای کار میلنگد. 
***
سوال 3 : وقتی در هنگام رانندگی در یک شهر یا مسیر نا آشنا و غریب راه را گم می کنم ؛ 
الف- فورا ماشین را نگه می دارم و به نقشه شهر رجوع می کنم 
ب- مسیری را که حدس می زنم برای حرکت انتخاب می کنم . 
ج- بطور غریزی و نا خود آگاه مسیری را که احساس می کنم در پیش می گیرم و مستقیما به هدف می رسم 
***
سوال 4: من شخصی هستم که ؛ 
الف- در یک مهمانی بسیار پرشور و نشاط و گل وسط مسهمانی هستم. 
ب- دوست دارم ابراز عقیده کنم اما نه چندان افراطی . 
ج- ترجیح می دهم به مشورت و نظر دیگران عمل کنم 
***
سوال 5: زمانیکه هیچ چیز بر وفق مراد من نیست ؛ 
الف- عقب نشینی می کنم و افسرده و غمگین می شوم . 
ب- نگران و ناراحت می شوم اما امید دارم 
ج- سعی می کنم از مشکلات دوری جویم و به همه چیز خوش بین باقی بمانم . 
***
سوال 6: موقع بازی تخته نرد ( یا منچ) که در آن شانس حرف اول را می زند ؛ 
الف- ضمن آنکه دقت می کنم اما بی خیال هستم . 
ب- خود را کاملا خوش شانس احساس می کنم . 
ج- دست به خطر می زنم ، اهل ریسکم و متوجه می شوم که تاس ، بنا به میل خودم تحت تاثیر قرار گرفته است .
***
سوال 7: زمانیکه من برای اولین بار کسی را ملاقات می کنم ؛ 
الف- فوری شخصیت اورا ارزیابی می کنم 
ب- حدس می زنم که چگونه فردی باشد . 
ج- قضاوت و داوری را به بعد موکول می کنم .
***
سوال 8: آنطور که من هستم ؛ 
الف- فکرم منطقی و نظام مند است . 
ب- ایده های تازه و جدید دارم . 
ج- بینهایت خلاق و هنرمند هستم .
***
سوال 9: در ارتباط با تولد بچه جدید و نوزاد ؛ 
الف- مراقبت از بچه رابه فرد دیگری واگذار می کنم 
ب- درست زمانی بیدار می شوم که نوزاد نیاز به خوردن دارد . 
ج- می دانم چه زمانی کودک سرگشته و ناراحت است و جلوتر می فهمم و عکس ا لعمل نشان میدهم .
***
سوال 10 : زمانیکه می خوابم ؛ 
الف- خواب های رنگی ( متنوع) می بینم . 
ب- هرگز خواب نمی بینم . 
ج-اغلب خواب من، واقع ؛ اتفاق می افتد و به حقیقت می پیوندد .
***
سوال 11: در ارتباط با نیروی خارق العاده (ESP) ؛ 
الف- در ارتباط با وجود نیرو های خارق العاده (ESP) ، دید بازی دارم . 
ب- چنین نیرو هائی را بعنوان حقیقت محض می پذیرم 
ج- فکر می کنم چنین چیزهائی بی معنی است .
***
سوال 12 : وقتیکه به توده ای از ابرها در آسمان خیره می شوم؛ 
الف- ابرها را به شکل صورت هایی می بینم 
ب- تصاویر متغییر و عوض شده می بینم . 
ج- فقط ابر می بینم . 

پاسخنامه و نتایج ESP ( تست12 سوالی Craig Hamilton – parker )
 

برای جواب اول 3 امتیاز ، جواب دوم 2 امتیاز ، جواب سوم 1 امتیاز 
نمره 12 تا 20 : ضعیف : شما راه طولانی در پیش دارید و ذهن تان به اندازه یک شالی برنج از نیروی ESP برخوردار است .
نمره 20تا 28 : متوسط : بد نیست . شما احتمالا دارای نیروی ESP هستید .
نمره 28 تا 36 : عالی

۹۴/۰۸/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
سمیه

همسرم

نظرات  (۱۱)

من آماده ام
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۹ پرنسس زیبا
سلام.منظورون از قسمت اامش همون تکرکز قبل از خوابه؟من نمیدونم چجوری روی اندامم تمرکز کنم؟
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۹ پرنسس زیبا
ارامش
تمرکز
خخخخ اشتباه شد
سلام دوستای گلم . من تمرین آرامش و دور کردن امواج منفی رو قبل خواب انجام دادم. واقعا عالی بود .خیلی حس خوبی دارم. دوشب انجام دادم. راستش شب اول حس میکردم که بازدمم خیلی سیاهه اما شب دوم خاکستری بود . پیشنهاد میکنم حتما انجام بدید خیلی اثر خوبی داره :))))))))))))))من موقع بازدم حس میکنم یه چاله فضایی باز شد و تمام بازدم سیاهم میره تو اون چاله و ناپدید میشه و اطرافم فقط نور و روشنایی هست .منم مثل سمیه جون احساس میکنم باید بیشتر به تک تک اعضای بدنم توجه کنم .
محبوب جون میشه واضح تر بگی چکار می کنی؟
موانع ذهنی رو چطور از بین ببریم؟
سمیه جان فاصله مطلب گذاشتنت خیلی کمه. همش جا میمونین. من که کلا" جا موندم
? جان .من مثل سمیه جون نمیتونم خوب توضیح بدم اما تا جایی که بتونم کمک میکنم. عزیزم اولش تمرکز سخته باید تمرین کنی .میتونی اینجوری تصور کنی که زیر یه دوش از نورهای سفید و انرژی مثبت هستی و این نور از سرت وارد میشه مثلا به سرت که وارد میشه سعی کن تفکرات منفی رو با اون نور سفید بشوری یا وقتی به قلبت میرسه سعی کن هرچی کینه تو قلبت داری بشوری و حس کن تمام بدیها مثل یه آب سیاه از بدنت میره بیرون و جاش رو به نور سفید میده (تفکر مثبت و آرامش).سعی کن خودت و تک تک اعضای بدن خودت(جسمی و روحی)  رو دوست داشته باشی.البته انتظار نداشته باشید که با یکبار به طور کامل پاکسازی انجام بشه . هر دفعه یک مقداری از سیاهی افکار منفی کم میشه . باید به طور مداوم انجام بدید تا کامل پاکسازی شوید.میتونید روی یک موضوع که بیشتر از همه آزارتون میده تمرکز کنید و سعی کنید مقداری از سیاهی اون رو بشورید( با این دید که هیچ چیز و هیچ کس ارزش این رو نداره که آرامش و شادی رو از شما بگیره)زندگی یک هدیه است .این حق شماست که شاد باشید و از زندگی لذت ببرید. میدونم بیشتر شما میگید اینا همه ش شعاره .اما تا وقتی خودتون نخواهید هیچی درست نمیشه .موفق و شاد باشید عزیزانم :))))))
محبوب جون عالی بود خیر ببینی عزیزم 
خدا کنه منم بتونم انجام بدم
خیلی عالی و پر انرژی دست شما درد نکنه
پاسخ:
سلام خانومی 
الهی خوشبخت بشی گل بانو اسمت هست تو گامهامون اگه دوست داری اعلام آمادگی کن دوست داریم تو هم در این راه باشی...
سلام سمیه جون گام بعد شروع نمیکنید؟
پاسخ:
سلام عزیزم شروع شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی