عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

ساعت 12 ظهر روزهایمان ، ساعت قرارمان برای دعای سلامتی و تعجیل در فرج  امام زمان عجل الله فرجه الشریف باشد

از دور دستهایمان را به نشانه قولی همیشگی روی هم میگذاریم و میفشاریم هر وقت یادمان آمد حتما بخوانیم یادمان رفت قضا کنیم

عاشقهای امام زمان عجل الله فرجه الشریف کجایند؟!

شروع قرارمون: فردا جمعه ظهر تاسوعای حسینی جمعه ساعت 12  در تاریخ 1394/08/01 خواندن دعا فرج به همراه نماز اول وقت آغاز میشود عجب مناسبتی دقت دارین؟!!!

بمیرم برات امام غریبتر از امام حسین علیه السلام که هنوز 313 یار چون حضرت عباس مسلمان،در طول این همه سال نیافتی!!! وای برما وای برما...

پایان: تا نفس مان بریده شده باشد.

هر موقع این مطلب رو دیدین قابل دانستید به کاروان ما بپیوندین توسل کردیم، شاید ما هم مورد عنایت عزیزمان قرار گرفتیم و ماهم پذیرفته شدیم شاید...، هر موقع اومدی دیر نیست...

+++

توجه: دوستهای گرامی بقای عمر این وبلاگ به میزان افرادی که در این پست هم قرار میشود بستگی دارد اگه نه که تعطیلش میکنم وبلاگی که امام زمانی نباشه میخوام نباشه!!!!

+++

  أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَةَ وَأَبیها وَبَعْلِها وَبَنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلْمُکَ .


اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

اللهم عجل لولیک الفرج

یا صاحب الزمان اغثنی ، یا صاحب الزمان ادرکنی

لبیک یا حسین لبیک یا اباصالح المهدی

ساعت 12 ظهر هر روز دعا برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف 

یاالله مددی

۹۴/۰۷/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
سمیه

نظرات  (۷)

یا اباصالح المهدی اغثنی، یا ابا صالح المهدی ادرکنی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۳ سیده زهرا
یا مهدی ادرکنی....عالیه من هستم به امید خدا...واقعا چه روز قشنگی.

سمیه جون الهی خوشبخت بشی .

عالیه . من هم هستم . خیلی ایده خوبیه .

خدارو شکر که تو جمعتون هستم .

پاسخ:
سلام ما هم خیلی خوشحالیم عزیزی چون تو در جمع ما هست ان شالله همه به زودی عروس خوشبخت بشیم
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۸ ستاره اعظم
سلام عزیزم منم ازامروزاومدم به وبلاگت ،وبلاگ خوبی داری مطالبت رونگاه کردم دارم میخونمشون مرررسی پست بیشتری درموردزن بودن بگذارممنونم 
سلام
منم از فردا هستم و هرموقع فراموش کردم به محض اینکه یادم اومد قضاش رو بجا می آورم
۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۳ سمیه عروس خوشبخت 94
سلام من هم هستم به امید خدا
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۳ سمیه عروس خوشبخت 94
ببخشید کدوم دعای فرج رو بخونیم? الهی عظم البلا یا الهم کن الولیک?
پاسخ:
سلام اللهم کن لولیک برای سلامتیشون و الهم عجل لولیک الفرج برای تعجیل در ظهورشون به صورت فارسی هم خدایا به امام زمان عج سلامتی بده و شرایط ظهورش را به زودی فراهم کن و خلاصه در این راستا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی