عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

زن باشیم-تصمیم های رفتاری-سلام

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

دوستای عزیزم ,

توی پست های تصمیم های رفتاری همیشه قرار نیست چیز جدیدی که نمیدونستیم رو یاد بگیریم . بلکه قراره از نکات خیلی کوچیک و جزئی صحبت کنیم که شاید در نظرمون خیلی مهم نیست و از کنارشون راحت میگذریم .

این هفته میخوام در مورد " سلام کردن " بگم . حتما میخواین بگین همه که اینو میدونن و انجام میدن . اتفاقا میخوام بگم برعکس . 

چقدر دیدین افرادی با تحصیلات بالا که در استفاده از کلمه خیلی ساده "سلام" مشکل دارن .

چقدر دیدین دختر خانم های خیلی زیبا و آراسته ای که تو دلتون تحسینشون کردین ولی از نظر اخلاق اجتماعی ......

بذارین تجربه خودم رو از این موضوع براتون بگم : تابستان مسافرت بودم و داشتم به دیدن یکی از اقوام میرفتم . پیرزنی رو از دور دیدم تقریبا دورادور میشناختمشون . در سلام کردن شک داشتم آخه نمیدونستم اصلا منو میشناسه یا نه . دلو زدم به دریا و سلام و احوال پرسی کردم خانم پیرزن کلی تحویلم گرفتو گفت تو ادب و احترامت رو از مادربزرگ خدا بیامرزت به ارث بردی. خیلی لذت بردم از کارم .یه آفرین به خودم گفتم .

سلام کردن نشان از شخصیت و فرهنگ ماست . نشان دهنده اینه که شما برای فرد مقابلتون خیلی ارزش قائل هستید و فرد مقابل اون انرژی مثبت و ارزش رو از کلام شما دریافت میکنه .

بیایید با همین نکات کوچک ولی با ارزش خودمون رو بسازیم.

* دوستان عزیزم تمام نکاتی که در پست های تصمیم های رفتاری گذاشته میشه حاصل مطالعات خودم در زمینه های روانشناسی (کتاب,سایت,مجله,تجربیات دوستانم و ....), استفاده از سمینارها , کارگاه های مهارتی است . دوست دارم دانسته های خودم رو با شما شریک بشم .همه مطالب پیش زمینه علمی دارند.

* منتظر نظراتتون هستم .

 

 

۹۴/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
فریده

نظرات  (۸)

سلام فریده جان
میشه یه سری مطالب درباره ی ارتباط برقرار کردن با دیگران و دوست یابی و طرز برخورد با جنس مخالف بنویسید. ممنونم
پاسخ:

سلام عزیزم

حتما. ولی اول باید از یکسری مسائل ساده شروع کنیم . یاد بگیریم و تمرین کنیم .

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ نجیبه عروس خوشبخت94
سلام 
بعضی ها از کمبود اعتماد بنفس نمیان جلو احوالپرسی کنند
بعضی ها عارشون میاد سلام بدن
من به کوچکتر از خودم هم سلام میدم منتظر اون نمیشم
هر کس ادب خودش را نشون میده
پاسخ:

سلام نجیبه جونم

این کمبود اعتماد به نفس حتما باید درست بشه . خیلی مشکلات بوجود میاره .

بله . موافقم . نمیدونم چرا.

تو که نمونه ای در هر زمینه ای .

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ نجیبه عروس خوشبخت94
بعضی ها هم سلام میدی حواب سلامت را نمیدن خخخخخخخ
پاسخ:

برای من هم اینجوری اتفاق افتاده . این هم نشون از شخصیت و فرهنگ اون دسته از آدماست.

۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۷ نجیبه عروس خوشبخت94
فدات شم فریده جون دوست دارم 
از مطالب اموزندت لذت می برم
پاسخ:

خدا نکنه . منم خیلی دوست دارم و برام خیلی عزیزی .

الهی شکر. توام بیا نویسنده شو . نمیدونم چرا ولی از روز اول فکر میکردم توام میای . بیا از حضورت استفاده کنیم .

سلام راست میگی فریده جون
سلام کردن خیلی خوبه و روابط اجتماعی بالای شخص رو نشون میده.
من خیلی وقتها طرف به نظرم آشنا میاد.اما نمیکردم.بعد که از طرف رد میشدم یادم میاومد که فلانی بود چقدر بد شد سلام نکردم.
حالا تصمیم گرفتم هر کی آشنا بود سلام بدم نهایتش اینکه اشتباه گرفتم و به یه غریبه سلام دارم.اما اگه درست باشه و سلام نداده باشم بد میشه.
البته بعضی وقتا خراب کاری میشه.چند روز پیش به دختری که قبلا" شماره گرفته بود برای خواستگاری و بعد تماس نگرفته بود سلام کردم.خخخخخ
فکر کنم تو دلش فکر کرد سلام من یعنی اینکه چرا تماس نگرفتی.
پاسخ:

سلام عروس خانم کم پیدا , کجایی گلم ؟

ممنون که نظرت رو نوشتی و از تجربت گفتی .

عزیزم از کجا میدونی شاید اگر سلام نمیکردی اون خانم پیش خودش فکر میکرد که از نیومدن برای خواستگاریت ناراحتی و یکسری فکرای بی مورد دیگه هم میکرد . به نظرمن تو با سلام کردنت ادب خودت رو نشون دادی و اینکه نشون دادی اصلا اومدن اونها به عنوان خواستگار زیاد مهم نبوده برات که بخوای بهش فکر کنی و ناراحت بشی . بهترین کارو انجام دادی به نظر من .

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ سمیه عروس خوشبخت 94
ممنون فریده جون. عالی بود
پاسخ:
سلام عزیزم . خدارو شکر. ممنون که وقت گذاشتی و خوندی
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۳ حمیده عروس امام‌ حسین (علیه السلام)
سلام فریده جون وبقیه دوستها.ممنون خانم گل خیلی خوب بود
پاسخ:

سلام حمیده عزیز

خدارو شکر. ممنون . خیلی لطف کردی .

سلام فریده جون
ممنون به خاطر مطالب مفیدی که میذاری.
موضوعاتی که انتخاب میکنی در عین سادگی خیلی تاثیر گذارن.
پاسخ:

سلام عزیزم

خواهش میکنم . ممنون که نظر گذاشتی و وقت گذاشتی و مطلبم رو خوندی .

خدارو شکر. ممنون کلی انرژی دادی . ممنونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی