عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

...اندکی صبر، سحر نزدیک است

عروس های خوشبخت همین روزهای خیلی نزدیک

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (آیه 21 سوره روم)
*ترجمه : ‏
‏و یکی از نشانه‌های ( دالّ بر قدرت و عظمت ) خدا این است که از جنس خودتان همسرانی را برای شما آفرید تا در کنار آنان ( در پرتو جاذبه و کشش قلبی ) بیارامید ، و در میان شما و ایشان مهر و محبّت انداخت ( و هر یک را شیفته و دلباخته دیگری ساخت ، تا با آرامش و آسایش ، مایه شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید ، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد ) . مسلّماً در این ( امور ) نشانه‌ها و دلائلی ( بر عظمت و قدرت خدا ) است برای افرادی که ( درباره پدیده‌های جهان و آفریده‌های یزدان ) می‌اندیشند .‏
صدق الله العلی العظیم
+++++++++++++++++
اللهم عجل لولیک الفرج
+++++++++++++++++
ساعت 12 ظهر هر روز دعای سلامتی و فرج برای امام عزیزمان، امام عصرمان،امام غریبتر از امام حسین، قرار امام زمانی اینجاست.
+++++++++++++++++
خدایا فدات بشم یه نظری به ما کن ....
ببخش و آزادمون کن از عقاب کرده هامون....
بردار آزمایشی که از پسش برنمیام ....
کمکمون کن تنهامون نذار به دادمون برس
ای مهربانترین ای بخشنده ترین ...
++++++++++++++
دوستان خوبم...
این وبلاگ اساسا با توکل به الله و توسل به 14 معصوم (بر آنها درود) بنا نهاده شده است اگر لایق باشد تقدیم میکنیم به امام عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف
یا فارِسَ الْحِجازِ اَدْرِکنی یا اَبا صالِحُ الْمَهْدی اَدْرِکْنی یا اَبا الْقاسِمِ اَدْرِکْنی وَ لا تَدَغْنی اِنّی عاجِزٌ ذَلیلٌ
+++++++++++++++++
arosekhoshbakht@gmail.com
+++++++++++++++++
خداوندا ! سپاسگزارم از اینکه حاجتم را برآورده کردی و همسر الهی برای من در نظر گرفتی و قول دادی همین روزا به من عطا کنی تا ابد سپاسگزارم
+++
توجه : هرگونه کپی برداری وبلاگ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نویسندگان

زن باشیم-شیک پوشی و آراستگی-انواع پوست

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ب.ظ

این هفته میخوایم انواع پوست صورت رو معرفی کنیم و نوع پوستمون رو تشخیص بدیم :

پوست خشک :

وقتی پوست صورت رو لمس میکنیم زبره . پوسته پوسته میشه . در این نوع پوست چین و چروک بدلیل خشک بودن خیلی سریع تر از انواع دیگه بوجود میاد. منافذ پوست باز نیست. پوست صورت براق نیست. وقتی از حمام میاییم بیرون یه حس کشیدگی در پوست رو داریم .

پوست چرب :

وقتی پوست رو لمس میکنیم نرمه. منافذ پوست بازه . پوست صورت براق است . بدلیل چرب بودن پوست کمتر چروک میشه . این پوست زیاد جوش میزنه .

پوست نرمال :
بهترین نوع پوست اینه . نه خشکه نه چرب . کم جوش میزنه .

پوست مختلط :

هم چربه هم خشک . قسمت های پیشانی , بینی و چانه چربه ولی سایر قسمت ها خشکه .

* لطفا بیایید و نوع پوستتون رو بگید .

* از همه دوستانی که در تمرین هفته قبل همراه من بودن واقعا ممنونم مخصوصا نجیبه عزیزم .

* برای تمام انواع پوست , خوردن 8 لیوان آب بسیار مفیده. این یه تمرین همیشگیه .

۹۴/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
فریده

نظرات  (۱۰)

۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۵ نجیبه عروس خوشبخت 94
ممنون فریده جون
پوست من که خیلی خشکه همش دارم کرم مرطوب کننده میزنم 
فریده جون اول گزارش کار بدم که آب رو دارم میخونم.یه لیوان برای خودم کنار گذاشتم و با اون آب میخورم.
پوست صورتم مختلط و پوست بدنم خشکه.
کرم که میزنم به گونه و پیشونی کمتر میزنم تا جوش نزنه.
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ نجیبه عروس خوشبخت 94
فریده جون برنامه تناسب اندام را زودتر بذار اگه بعد دهه محرم باشه خوبه
یکه شکم در اوردم ناراحتم البته چاق نیست ولی موضعی مثل شکم و پهلو دارم میخام زود ابش کنم ولی هم پا میخام هر کی اضافه وزن داره بیاد در اینده فریده کمکمون می کنه
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۴ فریده به عسل بانو

ممنون عسل بانو . آفرین .اگه میتونی گزارش روزانه آب خوردن رو تو پست مربوط به خودش بده . من و نجیبه که روزانه گزارش میدیم.

اول خواستم نوع پوستمون رو بشناسیم بعدش میخوام راههای مراقبتی رو توضیح بدم .

۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۶ سمیه عروس خوشبخت 94
سلام پوست منم چربه. مدام باید با صابون بشورم. 
پاسخ:
سلام . مرسی که مطلب رو خوندی و برامون نظر گذاشتی.
سلام فریده جونی 
ممنون از اطلاعات خوبت. من پوستم چرب و خیلی جوش میزنه. ممنون میشم بگی چی کار کنم.
پاسخ:

سلام  عزیزم.

ممنون که نظر گذاشتی . چشم . حتما.

سلام فریده جون
فکر میکردم پوست چربه ولی با توضیحاتی که دادی،پوستم نرماله
عزیزم من تمریناتی که میگی انجام میدم،فقط نمیدونستم هر روز باید گزارش بدم.
راستش زیاد وقت نمیکنم کامنت بذارم ولی سعی میکنم چند روز یه بار بیام و به آبجی گلم گزارش بدم
خدا قوت
پاسخ:

سلام عزیزم

اگر شک داری صبح که از خواب بیدار میشی روی پوستت دستمال کاغذی بکش اگه چرب شد پوستت چربه در غیر اینصورت نه .

ممنون که انجام میدی. لطفا اگه میتونی به صورت روزانه بگو . تمرین دسته جمعی یه چیز دیگه است.

ممنون که نظر گذاشتی.

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ نجیبه عروس خوشبخت 94
فریده جون زود بیا برای پوستمون راه حل بده منتظریم 
خیلی خیلی عزیزی
پاسخ:

قرار شده هر هفته یه پست داشته باشیم . تازه باید کوتاه و مختصر هم باشه . ولی توی برنامه گذاشتمش چشم حتما .

ممنون از محبتت. امروز کلی یادت کردم .

سلام . من صورتم جوش زیرپوستی داره. ریزش مو هم دارم .لطفا راهنمایی کنید دوستان خوبم
سلام فریده جون
پوست من نرماله
پاسخ:

سلام عزیزم

ممنون که مطلب رو خوندی و نظر گذاشتی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی